Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
ybr esd demirinine dizim deydi ben ondan taktırmadım sende sorum yok sanırım

1,83 boyum var bı sorun olmadı gayet rahat ve dizime yakın da değil durup kalkaerken bile değmiyor dizime..

ve dün bi led sinyal takımı gördüm takım olarak 80 tl ye satılıyor (metal baya ağır sağlam bişey ve çok büyük değil ama şimdilik biraz pahalı )

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-ledli-sinyal-47412194/detay/

ilk resimdekine baktım ben aksesuvarcıda gayet guzel duruyor
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
benim boyuımda 1.83 ama benim dizime deydi herhalde oturuş pozisyonumuz farklı
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlar motorumu çocugumun istegi üzerine otobot yaptım o artık optimusprime'ın motoru inşallah şimdide bu motoru robot yap demez :):):)

 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Valla zehir gibiler
ben şimdiden valftir hidrolik pistondur plan projeye başlayayım olmazsa :):):)
dun bakkala ekmek almaya gidelim oldu eee motorla gitmiyormuyuz dedi 100 mt deki bakkala gitmek için 2 km yol yaptık işin tuhafı ben çıkmaz sokagın sonunda oturuyorum bakkalda sokagın başında :):):)
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
Valla zehir gibiler
ben şimdiden valftir hidrolik pistondur plan projeye başlayayım olmazsa :):):)
dun bakkala ekmek almaya gidelim oldu eee motorla gitmiyormuyuz dedi 100 mt deki bakkala gitmek için 2 km yol yaptık işin tuhafı ben çıkmaz sokagın sonunda oturuyorum bakkalda sokagın başında :):):)

bu yaşlardaki çocukları kırmamak lazım allah bağışlasın :)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
amin cümlemize
yanlız ne iştir anlamadım lastikleri taktım takalı üçtür patlamaktan kurtuluyorum
ilki bomboş yolda karşımdan minibüs geliyordu onu sollamaya bi tane mitsubishi başladı ama çok mesafe var bendesaga yanaştım tak bir anda mitsubishi sola döndü tabi ben fren korna takıldım peşine yakaladım baktım kadın agzımı bozmadan verdim veriştirdim
ikincisi basmahanede bi tane ford transit sıkıştırdı gaza asıldım tak önümdeki araç durdu frenlere asıldım durdum lastiklerin freni harika kilitlenme yok iyi test oldu
dünde girne caddesinde ne akla hismet salak salak yaptıkları demir plakalar var onların ustunde gidiyorum oldum olası tırsarım o plakalardan minibusun biri önümebir kırdı ben tabi fren demir plakalarda lastik tutmuyor tabi kayıyor adamı yine yakaladım usta sen ne yapıyorsun dedim adam binbir özür bana birde şu motorlara binmeyin diyor dedim dayı saçmalama sen dogu dürüst araç kullan şimdi yazlık mont ile pantolon bakmaya başladım sart oldu bayagı tırstım çünkü
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
amin cümlemize
yanlız ne iştir anlamadım lastikleri taktım takalı üçtür patlamaktan kurtuluyorum
ilki bomboş yolda karşımdan minibüs geliyordu onu sollamaya bi tane mitsubishi başladı ama çok mesafe var bendesaga yanaştım tak bir anda mitsubishi sola döndü tabi ben fren korna takıldım peşine yakaladım baktım kadın agzımı bozmadan verdim veriştirdim
ikincisi basmahanede bi tane ford transit sıkıştırdı gaza asıldım tak önümdeki araç durdu frenlere asıldım durdum lastiklerin freni harika kilitlenme yok iyi test oldu
dünde girne caddesinde ne akla hismet salak salak yaptıkları demir plakalar var onların ustunde gidiyorum oldum olası tırsarım o plakalardan minibusun biri önümebir kırdı ben tabi fren demir plakalarda lastik tutmuyor tabi kayıyor adamı yine yakaladım usta sen ne yapıyorsun dedim adam binbir özür bana birde şu motorlara binmeyin diyor dedim dayı saçmalama sen dogu dürüst araç kullan şimdi yazlık mont ile pantolon bakmaya başladım sart oldu bayagı tırstım çünkü

geçmiş olsun tedbiri bırakmamak lazım ben mont ve kask olmadan kesinlikle çıkmıyorum pantolana gelınce işe motosiklet pantolonuyla gelinmiyor :) boydan fermuarlı olan motosıklet pantolonlarına bakıyorum onlardan alacam bende..
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
içliği çıkan kışlıklardan alsan daha iyiolur 4 mevsim kullanırsın bence bu lınkınıverdıgın montu max 2. mevsım gıyersın gıbıme gelıyor kışın motor kullanmam dıyorsan yınede son bahar ve ılk bahar ıcın kışlık mont tavsiyemdir. 2 ay önce kışlık montla üşüyordum motor ustunde hemde mersinde :D
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
32
erenözgen bugun çağdaşkent tarafında gördüğüm mh ve üstündeki senmiydin kask ve motor seninkine çok benziyordu çok dikkat edemedim bide resimde farkettim sibop kapağın hareket halinde yanan led takmışsın mersinden mi internetten mi aldın güzel çalışıyormu :D ayaklıga alınca arka tekerdekini calıstırıp bı resım cekermısın yada vıdeo olursa guzel olur gercı bı ara mezitli eyüp gıda önünde gördüm motorunu (dolmuştaydım)

yalçın daha yeni gördüm mesajını ,k. bakma .
çetinkayanın oralarda toprak tic. var orda 3 tl :D
sadece motoru çalıştırdığında ve çukura girdiğinde yanıyor
benim akü 5 amperlik , 7 olsa takacam aslında biraz led de aküyü eritmek istemiyorum
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
yalçın daha yeni gördüm mesajını ,k. bakma .
çetinkayanın oralarda toprak tic. var orda 3 tl :D
sadece motoru çalıştırdığında ve çukura girdiğinde yanıyor
benim akü 5 amperlik , 7 olsa takacam aslında biraz led de aküyü eritmek istemiyorum

önemli değil eren pek online olmuyorsun heralde neden 5 amperlık akü takmışlar ki fabrıka cıkısı 7 amper bu arada akünün garantisi varmış erken ölürse garantiden yenisiyle değiştiriyorlarmış ben onu sordum ( alarm takacagım da sormustum kude problem cıkarsa dıye ) :D nasılsa garantısı var şimdi bide xenon taktırmayı planlıyorum bakalım nasıl olacak.
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
xenon on camı eritirmi aklıma takılan soru bu

ben denemiş olacam ama sanmıyorum hareket halınde ruzgar carpacak bı yandan ısınsada bı yandan soguyacak kafa grenajı kucuk ama ampül ön farcamına çok ta yakın değil , hata stop lambalarına da 2 ad beyaz led stop takasım var ..
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
pıtır motora sordum xenon beyaz oldugu için yoldaki bozuklukları göstermiyormuş ben ondan takmadım sinyalde pek bir şey fark etmez ister kullan ister kullanma ben topcasedeki kırmızı camın içine hep fren için hemde normalda yanması için led takacagım can tatlı
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
pıtır motora sordum xenon beyaz oldugu için yoldaki bozuklukları göstermiyormuş ben ondan takmadım sinyalde pek bir şey fark etmez ister kullan ister kullanma ben topcasedeki kırmızı camın içine hep fren için hemde normalda yanması için led takacagım can tatlı


dostum bilmiyorum ama ben dun aksam taktırdım takılır takılmaz deneme fırsatı buldum cunkı akşamdı zaten çukurlar konusunda sıkıntı yok farkedilirlik baya arttı bi sellektör atıyosun hop çekiliyor vatandaş :) ön cam da eski farın ısttıgı kadar ısınıyor pek bi fark yok yani 1 akşam 1 sabah kullandım ( bu sabah) fark acık gezdıgım ıcın sabah da süper farkedilirlik yani bence değer.

arka stopa gelınce ayak fren müşirini bi kontrol et frene sonuna kadar basınca sönüyor, hafif basınca yanıyor düzeltene kadar canım çıktı ( ön fren müşirinde sıkıntı yok ) arka fren lambasının içindeki led bağlantısını iptal edip kendin kırmızı şerit led döşersen de görünürlük baya artar...
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
fren musuru fazla çekine en sonda soner bendede olduda iki dk da hallettik :):):) sende neden uzun surdu ben xenon takacagıma lastik takmayı uygun gordum belki gece çok binmedigimden yada hep şehir içi bindigimdendir
ledleride inşallah bu pazara yetiştirecegim bende farım açık geziyorum ama millet nato mermer nato kafa onu bile gormuyorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst