- Katılım
- 20 Mar 2011
- Mesajlar
- 88
ybr esd demirinine dizim deydi ben ondan taktırmadım sende sorum yok sanırım
1,83 boyum var bı sorun olmadı gayet rahat ve dizime yakın da değil durup kalkaerken bile değmiyor dizime..
ve dün bi led sinyal takımı gördüm takım olarak 80 tl ye satılıyor (metal baya ağır sağlam bişey ve çok büyük değil ama şimdilik biraz pahalı )
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-ledli-sinyal-47412194/detay/
ilk resimdekine baktım ben aksesuvarcıda gayet guzel duruyor

