Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
bu gün bir şey daha yaptım plakamı plakalıkla taktıgımda yerine tam oturmuyordu reflektörün oldugu yeri kestim ve plakayı sabitledim canavar gibi oldu
Birde hiç motoruna led takan oldumu arka stop led oldugu için sanki gece arkadam gelenlere az görünüyorum hissine kapıldım takmayı düşünüyorum mesela topcase demiri altına 10 cm boyunda kırmızı led
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
merhaba arkadaşlar uzun zamandır siteyi takip ediyorum ama bugüne kısmetmiş üye olmak :) neyse bende bu motoru takip ediyorum ve nasip olursa yarın gidip beyaz rengini almak istiyorum. Acaba bugüne kadar kullanan arkadaşlar herhangi bir sorun yaşadı mı ? pirelli mt 65 almak istesem sadece dış lastiği değiştirmek kafi mi ? hemen hemen hergün ortalama 50 km yol yapacağım ve bunun 35 km si karayolunda geçecek stop lambası fark edilmek için yeterli mi? Aklımda 1 mt led şerit alıp motorun arka alt bölümüne abartmamak suretiyle döşemek var çünkü. Nazilli de ikamet ettiğim için yedek parça sorunu olacağını sanmıyorum fabrikası dibimizde çünkü :) Son bir soru daha arkasına bagaj eklenebiliyor mu?
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
aynen hatta ben led sinyal takacam hem bıraz daha kucuk hem daha göz alıcı yanıyor ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:39 ----------

bu gün bir şey daha yaptım plakamı plakalıkla taktıgımda yerine tam oturmuyordu reflektörün oldugu yeri kestim ve plakayı sabitledim canavar gibi oldu
Birde hiç motoruna led takan oldumu arka stop led oldugu için sanki gece arkadam gelenlere az görünüyorum hissine kapıldım takmayı düşünüyorum mesela topcase demiri altına 10 cm boyunda kırmızı led

dostum senın motorun resimlerini bi turlu goremıyoruz merak ettım ... baya bıse yaptın bu aralar...
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
arkadaşlar lastik konusunda bi olay anlatayım size başımdan geçen...
geçenlerde motorla yürüme hızında sağa dönerken motoru sağa devirdim hemde ortada hiç bişey yokken bi baktım yerdeyim normal şartlarda böyle bişeyin olması çok düşük bi ihtimal ama ben bunu lastiklerin üstünde bulunan balmumuna bağladım...
yeni olan tüm lastiklerde balmumu kaplarlar ve lastiğin rodaj dönemi bittiğinde sıkıntı kalmaz.
ama düz yolda giderken lastiğin sadece taban kısmı yerle temas ettiği için tabanın rodajı tamamlandı fakat yan kenarlar hala yeni kaldı dolayısıyla bu yüzden devrildiğimi düşünüyorum.
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
arkadaşlar lastik konusunda bi olay anlatayım size başımdan geçen...
geçenlerde motorla yürüme hızında sağa dönerken motoru sağa devirdim hemde ortada hiç bişey yokken bi baktım yerdeyim normal şartlarda böyle bişeyin olması çok düşük bi ihtimal ama ben bunu lastiklerin üstünde bulunan balmumuna bağladım...
yeni olan tüm lastiklerde balmumu kaplarlar ve lastiğin rodaj dönemi bittiğinde sıkıntı kalmaz.
ama düz yolda giderken lastiğin sadece taban kısmı yerle temas ettiği için tabanın rodajı tamamlandı fakat yan kenarlar hala yeni kaldı dolayısıyla bu yüzden devrildiğimi düşünüyorum.

dostum tamam ama yanakların balmumu da 2000 km ye ulaşınca rodaj suresının dolmus olması gerekır lastıgın rodaj suresı 200 km dır. ben 1400 deyım hala sadece donerken deyıl duz yolda bıle rahatlık ve güven vermiyor bırde bu son yağışlar var hafıf yerler ıslakken yolda daha bır sıkıntı yaratıyor asvalt sabun gıbı kayıyor altımda 1. vıteste kalkarken arka teker kaydı gecenlerde ben 75 kg ım ama henuz bu motoru teker nedenıyle dusurmedım gerccı baska bı nedenlede dusme olmadı henuz ınş da olmaz xD lastıklere guvenmedıgım ıcın cok daha dıkkatlı suruyorum..
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
arkadaşlar lastik konusunda bi olay anlatayım size başımdan geçen...
geçenlerde motorla yürüme hızında sağa dönerken motoru sağa devirdim hemde ortada hiç bişey yokken bi baktım yerdeyim normal şartlarda böyle bişeyin olması çok düşük bi ihtimal ama ben bunu lastiklerin üstünde bulunan balmumuna bağladım...
yeni olan tüm lastiklerde balmumu kaplarlar ve lastiğin rodaj dönemi bittiğinde sıkıntı kalmaz.
ama düz yolda giderken lastiğin sadece taban kısmı yerle temas ettiği için tabanın rodajı tamamlandı fakat yan kenarlar hala yeni kaldı dolayısıyla bu yüzden devrildiğimi düşünüyorum.

mt 65 alın taktırın.arka lastiğine motorun önünü duvara dayayıp biraz yakın...
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
merhaba arkadaşlar uzun zamandır siteyi takip ediyorum ama bugüne kısmetmiş üye olmak :) neyse bende bu motoru takip ediyorum ve nasip olursa yarın gidip beyaz rengini almak istiyorum. Acaba bugüne kadar kullanan arkadaşlar herhangi bir sorun yaşadı mı ? pirelli mt 65 almak istesem sadece dış lastiği değiştirmek kafi mi ? hemen hemen hergün ortalama 50 km yol yapacağım ve bunun 35 km si karayolunda geçecek stop lambası fark edilmek için yeterli mi? Aklımda 1 mt led şerit alıp motorun arka alt bölümüne abartmamak suretiyle döşemek var çünkü. Nazilli de ikamet ettiğim için yedek parça sorunu olacağını sanmıyorum fabrikası dibimizde çünkü :) Son bir soru daha arkasına bagaj eklenebiliyor mu?

arkadasım bende bu motordan alıcamda izmirde oturyorum sen fabrikadanmı alıcaksın fabrikadan alırsam daha ucuz olurmu die sorucaktm bide izmir nazilli arası kaç saattir tahmınm 2 saat ama
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
lastikleri aldım duruyo.ama daha takmadım...çünkü eskilerini yakıyorum :) biraz daha yakıyım takıcam mt leri..:)

takta mt lastikli motorları bi görelim çıplak lastik resmine bakınca ebatlar pek anlaşılır olmuyor mt 65 ın arka lastıgın tabanı genıs ama motor uzerınde gormek lazım bırde nasıl durdugunu yada orjınal lastıgınden ne kadar kalın bunu gorup kıyaslamak lazım
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
takta mt lastikli motorları bi görelim çıplak lastik resmine bakınca ebatlar pek anlaşılır olmuyor mt 65 ın arka lastıgın tabanı genıs ama motor uzerınde gormek lazım bırde nasıl durdugunu yada orjınal lastıgınden ne kadar kalın bunu gorup kıyaslamak lazım

facede mh 125 de paylaştım bi bak istersen.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
evet bende artık mh 125 drift sahibiyim :D ben 650 peşin verdim 200*10 taksit aldım kartla değil elden ödenecek. Daha önceden motor alırken yaşadığım kötü tecrübeler sayesinde bu sefer önlemimi aldım :D servis elemanına 20 tl verdim yeni motor aldım adettendir dedim motoru bir topladı göreceksiniz kendi motoru olsa okadar titiz olmaz :D helal olsun dedim :) siyah rengini aldım beyaz güzel ama ne bileyim siyah nedense çok karizma duruyordu :D yarın jantlara şerit çektireceğim kırmızı olanlandan bir de bagaj eklenecek. titreşim gerçekten yok 35 km kesintisiz yol gittim bi 350 daha giderim okdar :D farlar çok başarılı şaşırdım şahsen abartsız şahin arabalardaki fardan daha net gösteriyor :D ama işte o ama lastikler hoşuma gitmedi şu anda rodajda ama 80 e kadar çıktım ve arka teker yavaştan kaymaya başladı ben lastiğin havasını biraz daha alarak daha iyi verim aldım. umarım bir sıkıntı yaşamam :) yarına kısmet olursa fotoları eklerim :)
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
evet bende artık mh 125 drift sahibiyim :D ben 650 peşin verdim 200*10 taksit aldım kartla değil elden ödenecek. Daha önceden motor alırken yaşadığım kötü tecrübeler sayesinde bu sefer önlemimi aldım :D servis elemanına 20 tl verdim yeni motor aldım adettendir dedim motoru bir topladı göreceksiniz kendi motoru olsa okadar titiz olmaz :D helal olsun dedim :) siyah rengini aldım beyaz güzel ama ne bileyim siyah nedense çok karizma duruyordu :D yarın jantlara şerit çektireceğim kırmızı olanlandan bir de bagaj eklenecek. titreşim gerçekten yok 35 km kesintisiz yol gittim bi 350 daha giderim okdar :D farlar çok başarılı şaşırdım şahsen abartsız şahin arabalardaki fardan daha net gösteriyor :D ama işte o ama lastikler hoşuma gitmedi şu anda rodajda ama 80 e kadar çıktım ve arka teker yavaştan kaymaya başladı ben lastiğin havasını biraz daha alarak daha iyi verim aldım. umarım bir sıkıntı yaşamam :) yarına kısmet olursa fotoları eklerim :)

hayırlı olsun
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
evet bende artık mh 125 drift sahibiyim :D ben 650 peşin verdim 200*10 taksit aldım kartla değil elden ödenecek. Daha önceden motor alırken yaşadığım kötü tecrübeler sayesinde bu sefer önlemimi aldım :D servis elemanına 20 tl verdim yeni motor aldım adettendir dedim motoru bir topladı göreceksiniz kendi motoru olsa okadar titiz olmaz :D helal olsun dedim :) siyah rengini aldım beyaz güzel ama ne bileyim siyah nedense çok karizma duruyordu :D yarın jantlara şerit çektireceğim kırmızı olanlandan bir de bagaj eklenecek. titreşim gerçekten yok 35 km kesintisiz yol gittim bi 350 daha giderim okdar :D farlar çok başarılı şaşırdım şahsen abartsız şahin arabalardaki fardan daha net gösteriyor :D ama işte o ama lastikler hoşuma gitmedi şu anda rodajda ama 80 e kadar çıktım ve arka teker yavaştan kaymaya başladı ben lastiğin havasını biraz daha alarak daha iyi verim aldım. umarım bir sıkıntı yaşamam :) yarına kısmet olursa fotoları eklerim :)

hayırlı olsun.jantlara şerit çekmeni tavsiye etmem.oyuncak gibi duruyor..
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Freewill hayırlı olsun birader kazasız belasız kullanırsın inşallah


şu anda motorcudayım bizimki araba bakmaya gitmiş gelince mt65 leri takacagım bu akşamda foto koyarım
Biarkadaş topcase takılırmı demiş o arkadaki pilastik kuyruk elimizde kaldı sakın topcase onun uzerine takmayın demir satılıyor onlardan alın ben alırken yoktu ben kendim yaptırdım arka stop iyi görünmediginden iki adet kırmızı led şerit takacagım birini normal fara digerini fern lambalarına baglayacagım
Diger bir arkadaşta sadece dışı degiştirsem olurmu demiş yanlış okumadıtsam bu aletlerde iç lastik yok çok şükür rahatız :queen: lastikler gerçekten çok kötü durduk yere sallanıyorum veya ön teker kilityleniyor
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
Freewill hayırlı olsun birader kazasız belasız kullanırsın inşallah


şu anda motorcudayım bizimki araba bakmaya gitmiş gelince mt65 leri takacagım bu akşamda foto koyarım
Biarkadaş topcase takılırmı demiş o arkadaki pilastik kuyruk elimizde kaldı sakın topcase onun uzerine takmayın demir satılıyor onlardan alın ben alırken yoktu ben kendim yaptırdım arka stop iyi görünmediginden iki adet kırmızı led şerit takacagım birini normal fara digerini fern lambalarına baglayacagım
Diger bir arkadaşta sadece dışı degiştirsem olurmu demiş yanlış okumadıtsam bu aletlerde iç lastik yok çok şükür rahatız :queen: lastikler gerçekten çok kötü durduk yere sallanıyorum veya ön teker kilityleniyor

hadi bakalım bi değiştirde ilk prelli mt 65 kullanan mh li ol bizde resimlerini görelim öncelikle harika duracaktır kesin daha önce kullananların da çok memnun olduklarını söylemiştin bende önümüzdeki ay düşünüyorum değiştirmeyi.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
bakalım sipariş verdim bugün kısmetse tamamen bitecek işi :D mt 65 takılacak top case takılacak şerit çekilecek bir de karbiratörün olduğu yere led aydınlatma konulacak :) Bir de acaba önüne cam çeksem sıkıntı olur mu ona bakacaz işte :) hepsi biterse fotoğrafları yayınlayacam zaten :) Bu arada ben 8000 nüfuslu bir şehirdeyim bi tek bende var bu cihaz gören kawasaki mi bu diyor :queen: üniversiteli öğrenciler çok beğendi nazar deydirecekler alete :queen:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
öncamı çerceve saran fitili söktüm attım daha iyi oldu bu akşam foto koyarım kawasaki muhabbetine bi on dk daha gülerim ben serit gibi bir şey çektirmedim aslında aldıgım gun satan adam çekeyim dedi şimdide laf sokup duruyor ben sana demiştim diye
cam konusunu pek anlayamadım ama tutupta tur camı takılmaz herhalde bende ön kafadan zırzır ses geliyor diye on camın altına çift taraflı bant yapıştırdım ses kesildi
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
freewill dostm bırsy sorucam sen fabrıkadanmı aldn yoksa bayıdenmı birde tam olarak peşin fiyatı kaç para ve fabrikadan alrısak ucuzluk yapıorlarmı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst