Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ön kalkma olayına koptum. Çok komik görünmüşsündür. :queen: Neyse geçmiş olsun. korna çalanları takma seni ezcek değillerya. sakin sakin devam et.
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
120
Ön kalkma olayına koptum. Çok komik görünmüşsündür. :queen: Neyse geçmiş olsun. korna çalanları takma seni ezcek değillerya. sakin sakin devam et.

saol abi valla çok korktum motora bişey oalcak diye :) daha kullanmadan aha yatırdım derken Allah'a şükür bişey olmadı ama varya valla ben öyle kalkınca arkamdan korna çalanların hepsi birden sustu :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:00 ----------

abilerim bu motoru ilk alırken bişey fark ettim benzin deposu hep full gösteriyodu usta dediki benzin göstergesi ( deponun içindeki olan parçası) yukarda kalmış benzin deponu fulle düzelir demişti :) daha fulleyemedim ama düzelmesse götüreceğim not aldırdık adamalrdan imza aldık :) dayım ve babamla gitmiştik dedilerki : ben bunu aldıkdan sonra ben böyle bi sorunla gelsem siz beni tanımassınız en iyisimi siz bi şu kartın üstüne not alın imza atın yarın birgün düzelmesse getirelim sizde bunu görür ikna olrusunuz dedi ve böyle bişey yaptık bakalım yarın fullicem düzelmesse götüreceğim...
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gçen e-5 kenarında gebze-harem'i beklerken mh drift geçti. Ortalama 70 km gibi bir hızla. Vallahi stop etmiş gibi sessiz gidiyodu. :cat:
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
motorumu bugun teslim aldım gri vardı onu aldım çok memnun kaldım daha önceki motorum mondial uag 125 di mondial dağlar kadar fark yaratmış diyebilirim,
montumu ve ls2 diamond kaskımı da aldım akşama plaka ve ruhsatımı da teslim alacam bugün bi 10 km kullandım gerçekten harika ve bu 10 km yi 2 kişi ile yapmama ragmen çok iyi performans sağladığını söyleyebilirim,

aklımda tek bi soru işareti var bunuda deniyerek görecem heralde.

tek başıma sürdüğümde çok atak bir motor acaba şehirler arası yol yaparken rüzgardan flan çok etkilenecekmi yada açık sorayım şehirler arası düz yolda 110 - 120 km/h hızla rahat yol alacakmı
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
İyi günlerde kullan motor gerçekten güzel ama şehirler arası hız limiti 70 km. ayrıca sürekli 100 belki giderde 110 120 çok zor tavsiyemde 80-90 km dir
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
motorumu bugun teslim aldım gri vardı onu aldım çok memnun kaldım daha önceki motorum mondial uag 125 di mondial dağlar kadar fark yaratmış diyebilirim,
montumu ve ls2 diamond kaskımı da aldım akşama plaka ve ruhsatımı da teslim alacam bugün bi 10 km kullandım gerçekten harika ve bu 10 km yi 2 kişi ile yapmama ragmen çok iyi performans sağladığını söyleyebilirim,

aklımda tek bi soru işareti var bunuda deniyerek görecem heralde.

tek başıma sürdüğümde çok atak bir motor acaba şehirler arası yol yaparken rüzgardan flan çok etkilenecekmi yada açık sorayım şehirler arası düz yolda 110 - 120 km/h hızla rahat yol alacakmı

Hayırlı olsun. Rodajdaki motora iki kişi binmek sakıncalıdır haberin olsun. :)
 
Katılım
11 Mar 2011
Mesajlar
4
slm arkadaşlar bende mondial mg var çok memnunum ama aslında mh drift alcaktım imkanım yetmedi mg aldım şimdilik memnunum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:32 ----------

bence mondial kullanmak br ayrıcalıktır:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
slm arkadaşlar bende mondial mg var çok memnunum ama aslında mh drift alcaktım imkanım yetmedi mg aldım şimdilik memnunum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:32 ----------

bence mondial kullanmak br ayrıcalıktır:cat:

köylü dedikleri bu motorlara direk olarak 200 cc dolayında silinidir ve dişli seti takarak saatte 170 km hıza çıkarabiliyorlar
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
1
Merhabalar aranıza yeni katılıyorum ve motor tutkunluğum vardır Mondial 125 mh drift almak istiyorum nasipse alacağım herkeze kazasız belasız günler dilerim :)
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
150 mr yi v 125 mh nin konularınıın hepsini okudum..şimdi bendede çelişki başladı..ikiside hoşş..ama görme fırsatım olmadı...hs var bende..onuda elden çıkarırsam alıcam bitane inşallah...

herkese kazasız belasız günler..
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
9
Arkadaşlar Öncelikle hepinize iyi günler ben mondialin nazillideki fabrikasında çalışıyorum 2 hafta önce 125 mh lerden yaptık biraz Şuan 2,000 tane Mg üreticez toplamda 70,000 Sipariş var motorların bütün parçaları hazır olarak çinden geliyor en ufak civatasına kadar bizim burada yaptıgımız iş gelen bütün parçaları toplmak motorun sadece motor kızmı hazır toplanmış geliyor karbüratörüyle birlikte motorlar toplandıktan sonra burada arkadaşlarımız sürüş testi yapıyor testen geçer motorlar paketlenip bayilere gönderiliyor.
Bende 125 mh almayı düşünüyorum motorun dizaynı gerçekten çok hoş ama motoru toplu geldi için motor parçalarının kalitesi hakkında bir şey söyleyemiyorum geri kalan şaşisi olsun diğer parçaları orta düzeyde fiyatına göre yani.
Ybr veya Cbf alacak paranız yoksa idael motorlar sonuçta motora temiz bakarsan kolay kolay sorun çıkarmaz.Bide diğer çin mallarına göre mondialin yedek parçalarına daha kolay ve ucuz ulaşılabiliniyor.Sorunuz olursa cevaplayabilirim.:)
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
güzel açıklama için teşkkürler kardşeim..150 MR için ne diceksin peki ? fikrin varmı ?
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
Arkadaşlar Öncelikle hepinize iyi günler ben mondialin nazillideki fabrikasında çalışıyorum 2 hafta önce 125 mh lerden yaptık biraz Şuan 2,000 tane Mg üreticez toplamda 70,000 Sipariş var motorların bütün parçaları hazır olarak çinden geliyor en ufak civatasına kadar bizim burada yaptıgımız iş gelen bütün parçaları toplmak motorun sadece motor kızmı hazır toplanmış geliyor karbüratörüyle birlikte motorlar toplandıktan sonra burada arkadaşlarımız sürüş testi yapıyor testen geçer motorlar paketlenip bayilere gönderiliyor.
Bende 125 mh almayı düşünüyorum motorun dizaynı gerçekten çok hoş ama motoru toplu geldi için motor parçalarının kalitesi hakkında bir şey söyleyemiyorum geri kalan şaşisi olsun diğer parçaları orta düzeyde fiyatına göre yani.
Ybr veya Cbf alacak paranız yoksa idael motorlar sonuçta motora temiz bakarsan kolay kolay sorun çıkarmaz.Bide diğer çin mallarına göre mondialin yedek parçalarına daha kolay ve ucuz ulaşılabiliniyor.Sorunuz olursa cevaplayabilirim.:)

tabi tabi cok ucuz parcaları :mrgreen::mrgreen: sag ıç dış panale 50 tl civarı verdım gene kırıldı en sonunda cagrsını ben buldum :wiinkk: bastım karbonatlı japonu taş gıbı oldu ne varsa japonda var :queen:
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
32
DSC00495.jpg

arkadaşlar km ye 10 kuruş yakıyor şu an,
dik yokuşu 2 kişi 100 le tırmandım
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
39
125 mh kullanan abilerim bu motora orjinal lastiğinden daha kalın lastik takılabilirmi vede egzoz takılabilirmi lütfen yardımcı olun çok teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst