- Katılım
- 30 May 2009
- Mesajlar
- 687
Bende bir iki soru sorayım bu motorla ilgili.Birincisi bayide üzerine oturdum depo ve karter boş olduğundan mı bilmem fakat çok hafif geldi ve gene belki yeni olduğuna yorayım(Muadillerinden yaklaşık altı adet sıfır km motor kullanmış biri olarak)fakat amortisörler de biraz acayip geldi.Üzerine ağırlığımı bıraktığımda esnemesi için sarsmam gerekti ve yaptığı hareket esnemek değildi.Sakın yanlış anlaşılmasın yalnızca kullananlar böyle bir olumsuzluk hissetti mi? Ve gösterdiği hızın doğruluğunu başka araçla mukayese eden oldu mu ?