Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Allah rahmet eylesin çok üzücü bir durum. Başınız sağ olsun...
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ALLAH rahmet eylesin geride kalanlarına sabır nasip etsin
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
120
abilerim ben aldım 125 mh drift bi tur attım titreşim yok denilecek kadar az çok dikkatli olursan anlıyosun titreşimi ve motorda tek sevmediğim kısım hız göstergesi dijital olsaydı daha bi iyi olur gibiydi ve koltuk altı bagajı yok gerisi süper bi motor inşallah Kazasız belasız kullanırız Allah olmayanlarada nasip etsin gerçekten güzel bi motor :) ben siyahını aldım bu arada :) ve jant şeridi olarak hangi renki alsam karar veremedim ???
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hayırlı olsun, titreşim şimdi olmaz zaten. 3-4.000'den sonra başlar.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
abilerim ben aldım 125 mh drift bi tur attım titreşim yok denilecek kadar az çok dikkatli olursan anlıyosun titreşimi ve motorda tek sevmediğim kısım hız göstergesi dijital olsaydı daha bi iyi olur gibiydi ve koltuk altı bagajı yok gerisi süper bi motor inşallah Kazasız belasız kullanırız Allah olmayanlarada nasip etsin gerçekten güzel bi motor :) ben siyahını aldım bu arada :) ve jant şeridi olarak hangi renki alsam karar veremedim ???

İyi günlerde kazasız belasız kullanman dilegiyle :mrgreen::mrgreen:
jant şeridi rengi olarakta ateş kırmızısını tavsiye ederim :cat::cat:
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
120
İyi günlerde kazasız belasız kullanman dilegiyle :mrgreen::mrgreen:
jant şeridi rengi olarakta ateş kırmızısını tavsiye ederim :cat::cat:
eyvallah abi su plaka ve ruhsat işlemlerini halledim modifiye yapacam :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------

ya abilerim unutmamışken ilk motorum daha önce gidipde hiç benzin almadım :) ben şimdi bu motora hangi benzinden alacağım bi acıklarmısınız ? 90 oktan üzei diyo teknik detayında ama ben sordum bugun 95 veya 97 kursunsuz dediler peki 95 veya 97 arasındaki fark nedir söylerseniz sevineceğim ???
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
95 oktan ve depoyu tam doldurma şamandıra tonk tonk vurur durur sende sinir olursun
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
120
ya abilerim şimdi ben yeni aldımda motoru 20km yol yaptım şimdilik iyi gidiyor ama ben hiç devire bakmıyodum :( heralde 3.500 ü geçmiçekmişiz bi anlatırsanız sevinirim :) İyi akşamlar...
bana aldığımız yerdeki usta 60 km hızı geçme yeter demişdi devirden felan hiç bahsetmedi :( bende sürekli 40 ve 50 km hızla gidiyodum bi sorun olurmu acaba ? olursa ne yapmam nasıl yapmam lazım bi anlatırsanız çok sevinirim Allah'a emanet olun...
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ben motoruma fazla binemiyorum ama 950 km yaptım ve 1000 km bakımıda yapıldı rodaja hiç dikkat etmedim edemedim hep kısa mesafe kullandım en fazla 15-20 km bu seferde yag olarak repsol 14-40 kullandık 500 km de ise würth 10-40 kullanmıştık
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
ya abilerim şimdi ben yeni aldımda motoru 20km yol yaptım şimdilik iyi gidiyor ama ben hiç devire bakmıyodum :( heralde 3.500 ü geçmiçekmişiz bi anlatırsanız sevinirim :) İyi akşamlar...
bana aldığımız yerdeki usta 60 km hızı geçme yeter demişdi devirden felan hiç bahsetmedi :( bende sürekli 40 ve 50 km hızla gidiyodum bi sorun olurmu acaba ? olursa ne yapmam nasıl yapmam lazım bi anlatırsanız çok sevinirim Allah'a emanet olun...
Özel mesajla da sormuşsun, oradan yanıtladım. Dediğim gibi;
0-800 km = 5.000-
800-1600 km = 7.000-
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
120
beyler bu motosiklette tam olarak jikle nerde ? resim koyamadım kusura bakmayın ? motorun sol tarafında benzin musluğunun altındaki 5cm lik siyah plastik cubuk mu ? üstünde elektrik işareti var ve aşağı şekildeydi ben onu yukarı çektim motor çalıştı ? yani bu jikel ise nerde durmalı aşağıdamı ortadamı yukarı tarafa doğrumu yok jikle değilse bu nedir ? anlayamadım ??? ve jikleyi nasıl kullanacağımızıda anlatırsanız faydalanırız biz acemiler :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Eğer hava soğuk ve motor çalışmada zorlanıyorsa aynen söyle yap:

-Jikleyi en üst konuma getir ve marşa bas
-Motor çalışınca hemen orta konuma al
-Duruma göre motor ısınmaya başlar yaklaşık 30 saniyede falan (şu hava şartlarına göre)
-Jikleyi normal konuma getirip yola devam et.

Eğer jikleyi unuturda yola devam edersen motorun tamamen ısındıktan sonra boğulacaktır. Hemen aklına getirirsin jikleyi açık unuttuğunu...
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
120
Eğer hava soğuk ve motor çalışmada zorlanıyorsa aynen söyle yap:

-Jikleyi en üst konuma getir ve marşa bas
-Motor çalışınca hemen orta konuma al
-Duruma göre motor ısınmaya başlar yaklaşık 30 saniyede falan (şu hava şartlarına göre)
-Jikleyi normal konuma getirip yola devam et.

Eğer jikleyi unuturda yola devam edersen motorun tamamen ısındıktan sonra boğulacaktır. Hemen aklına getirirsin jikleyi açık unuttuğunu...

tmm abi ben bugun 3km yol gittim jikleyi acık unuttum daha doğrusu acık bıraktım motor tekrar kapanmasın diye :pr: :pr: :pr: :farao: neyse İnşallah başka hatalarım olmaz ilk baktığımda o en aşağı konumdaydı yani onu en üste getircem motoru çalıştıracam hemen ortaya getirecem jikleyi ve 30 saniye bekleyip jikleyi kapatacağım , peki jikelyi kapatırken dikkat edilmesi gereken kurallar varmı mesela motoru stop eddircez kapatacz veya vites boşta olacak gibisinden ? gerçi zaten vites boşta olmasa debriyaja basmadan rölantide çalışmaz :D neyse abi saoalsın hayırlı akşamlar :cat: :cat:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Motor yürümeye başlayınca stop etmez kolay kolay. Anca gazı aniden verip boğarsan stop eder o da farklı bir durum.

Jikle kullanımında ekstra bir kural yok. Motorun zaten boştayken yapıyorsun bu işleri.
Motor rolantiye girdiğinde uzanıp ittirirsin aşağıya, sonra da yola devam edersin.
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
120
Ön kaldırmayı öğrendim :) bugun yolda ilerliyorum herşey normal kırmızı ışıkta durdum arkamda arabalar var her neyse ne olduysa anlayamadım vitesim 2.ci vitesdeydi yeşil ışık yandı motoru stop ettirdim :( hemen debriyaja basarak çalıştırdım ama arkamdaki adamalrın korna basmasından heycanlanıp vitesi 1e almayı unuttum :( birden debriyajı bıraktım bide ne göreyim yolu değil gök yüzünü görüyorum :) yaklaşık 2 - 3 metre ön kaldırarak gittim sonra alayına sövdm motoru düşürecem diye ödüm b...ma karıştı :) Allah bir daha göstermesin benim şimdi dur kalklara iyi çalışmam lazım :) yoksa çok küfür yiyecem adamlar 30 saniye bekliyemiyolar :mad:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst