ALLAH rahmet eylesin geride kalanlarına sabır nasip etsin
abilerim ben aldım 125 mh drift bi tur attım titreşim yok denilecek kadar az çok dikkatli olursan anlıyosun titreşimi ve motorda tek sevmediğim kısım hız göstergesi dijital olsaydı daha bi iyi olur gibiydi ve koltuk altı bagajı yok gerisi süper bi motor inşallah Kazasız belasız kullanırız Allah olmayanlarada nasip etsin gerçekten güzel bi motorben siyahını aldım bu arada
ve jant şeridi olarak hangi renki alsam karar veremedim ???
eyvallah abi su plaka ve ruhsat işlemlerini halledim modifiye yapacam :mrgreen:İyi günlerde kazasız belasız kullanman dilegiyle :mrgreen::mrgreen:
jant şeridi rengi olarakta ateş kırmızısını tavsiye ederim :cat::cat:
95 oktan ve depoyu tam doldurma şamandıra tonk tonk vurur durur sende sinir olursun
Özel mesajla da sormuşsun, oradan yanıtladım. Dediğim gibi;ya abilerim şimdi ben yeni aldımda motoru 20km yol yaptım şimdilik iyi gidiyor ama ben hiç devire bakmıyodumheralde 3.500 ü geçmiçekmişiz bi anlatırsanız sevinirim
İyi akşamlar...
bana aldığımız yerdeki usta 60 km hızı geçme yeter demişdi devirden felan hiç bahsetmedibende sürekli 40 ve 50 km hızla gidiyodum bi sorun olurmu acaba ? olursa ne yapmam nasıl yapmam lazım bi anlatırsanız çok sevinirim Allah'a emanet olun...
Eğer hava soğuk ve motor çalışmada zorlanıyorsa aynen söyle yap:
-Jikleyi en üst konuma getir ve marşa bas
-Motor çalışınca hemen orta konuma al
-Duruma göre motor ısınmaya başlar yaklaşık 30 saniyede falan (şu hava şartlarına göre)
-Jikleyi normal konuma getirip yola devam et.
Eğer jikleyi unuturda yola devam edersen motorun tamamen ısındıktan sonra boğulacaktır. Hemen aklına getirirsin jikleyi açık unuttuğunu...