Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2010
Mesajlar
52
Arkadaşlar ön koruma demiri tavsiyeniz var mı?? Ybr için olanlar bizim motora uyar mı?? Selamlar..
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
4
Bende 125mh almak istiyorum 2 3 ay sora

fakat arkadaşlar fiyatlarna ve burdaki konulara baktığım kadarıyla ybr ile arasında fazla bir farkı yokmuş geçen pedere mondial 100 mfh aldırdım ruhsatı almaya gittiğimde bunun beyaz modelini görünce vuruldum 3 ay sonra alıyorum inş fakat bşey ögrenmek ıstıyorum mh ı olan biri ile özel konuşmak istiyorum msn eklerlerse iyi olur bir kaç sorum olucak simdiden teşekkürler herkeze hidden_1991@hot
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
msn açsam başım üstünede maalesef açamıyorum eger buradan yardımcı olabileceksem buyur
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
4
msn açsam başım üstünede maalesef açamıyorum eger buradan yardımcı olabileceksem buyur

usta şimdi arkadaşımın kanuni 125 sehanına bindim gayet gzel geldi direksiyon kısmı ama mondial 125mh de tip olarak çok hoşma gitti fakat bi bilgim yok arkadaş diyo mondial alma bitnae 100mfh aldık hiç bi sorun yok ama şimdi fiyat olarak nekadara gelir taksitle bana bunu acklayablrmısn ben 500 peşinat vericem 125 mh a ve 200 veya 250de taksit ödicem ruhsat plaka toplam kaça patlar acaba
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
usta şimdi arkadaşımın kanuni 125 sehanına bindim gayet gzel geldi direksiyon kısmı ama mondial 125mh de tip olarak çok hoşma gitti fakat bi bilgim yok arkadaş diyo mondial alma bitnae 100mfh aldık hiç bi sorun yok ama şimdi fiyat olarak nekadara gelir taksitle bana bunu acklayablrmısn ben 500 peşinat vericem 125 mh a ve 200 veya 250de taksit ödicem ruhsat plaka toplam kaça patlar acaba

ben 2750/12 taksit aldım plaka ruhsata 180 tl verdim dun mesela ne ögrendim bu köylü motoru dedikleri mondial mg 125 galiba onlar alttan eksantrikli oldugu için direk silindir piston segman ön dişli arka dişli alıp motoru yaklaşık olarak 200-250 cc yapıyorlarmış
http://www.mondialmotor.com.tr/MONDIAL-125-SPORT/TOURING/Mondial-125-MG-Sport/index.html
sonuç tabiki herkesin dilindi fiyata bak 1710/12 ayrıca :queen::queen:
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
32
trafiğe çıkışın 2. gününde manyağın biri önüme çıktı allahtan hızım 30 a felan düşmüştü çarpış anında . Deponun sağında bi göçük var ön direksiyon yamuldu :(
servise götürdüm herşeyi yenilenecek diyolar ama bakacaz....
Kaza yapan arkadaşlar acaba gerçekten bütün masraflar kasko tarafından karşılandı mı (!) kaskodan geldiğinde ufak tefek çizikler duracak mı?
Servis depo değişecek dedi(!)
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
4
ben 2750/12 taksit aldım plaka ruhsata 180 tl verdim dun mesela ne ögrendim bu köylü motoru dedikleri mondial mg 125 galiba onlar alttan eksantrikli oldugu için direk silindir piston segman ön dişli arka dişli alıp motoru yaklaşık olarak 200-250 cc yapıyorlarmış
http://www.mondialmotor.com.tr/MONDIAL-125-SPORT/TOURING/Mondial-125-MG-Sport/index.html
sonuç tabiki herkesin dilindi fiyata bak 1710/12 ayrıca :queen::queen:

ben 125 mh alıcam usta şimdi burdan 1ay önce plaka çıkarttık 250tl. istanbulda nekadara çıkıyo plaka
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
32
trafiğe çıkışın 2. gününde manyağın biri önüme çıktı allahtan hızım 30 a felan düşmüştü çarpış anında . Deponun sağında bi göçük var ön direksiyon yamuldu :(
servise götürdüm herşeyi yenilenecek diyolar ama bakacaz....
Kaza yapan arkadaşlar acaba gerçekten bütün masraflar kasko tarafından karşılandı mı (!) kaskodan geldiğinde ufak tefek çizikler duracak mı?
Servis depo değişecek dedi(!)

kimse yapmamışsa kaza bende sorun var o zaman ?
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
4
erenozgen msn varsa eklermısın bi kaç sorum olcak motor hakkında bende almayı düsnüyorumda
hidden_1991@ hot
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
havalar iyi gidince millet motorunu hiç bırakmadı hatta yeni arkadaşlarda hızla artıyor ben bi uzun yol yapamadım şu motorla degil uzunu foçaya bile gidemedim
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
32
[/COLOR]
DSC00327.jpg

DSC00328.jpg

kaza sonrası fotoğraflar

ön jant, çamurluk,far haznesi , benzin deposu, sağ sinyal lambası, ön fren kolu ( hepsi sıfır takılacak)

bu parçalar karşı tarafın sigortası tarafından karşılanacak
motorda bu parçalara toplam 600 TL + 100 TL işçilik masraf çıktı

beni üzen motoru 10 gün içerisinde alacak olmam

Arkadaşlar trafikte biz motorlulara hiç bir zaman araç gözüyle bakılmıyor, nasıl olsa iki tekeri var kaçar kurtarır gözüyle bakıyorlar.Kendinizi her zaman belli edin(selektör yap,korna çal) bunlara alışmak lazım.
üzerimize de fosforlu olmasa ble açık renkli kıyafetler giyelim...
Kasktan hiç bahsetmiyorum bile :D

kazasız günler dilerim
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Gecmis olsun kardes, dediklerini harifyen katiliyorum. Gecenlerde herif gözümün icine baka baka önüme cikti. Ben asfalta ciktigim zaman üzerime muhakkak fosforlu yelek giyiyorum, fakat asil tehlike sehirler arasi karayollarinda degil sehir iclerinde.

Tekrardan gecmis olsun.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
geçmiş olsun beyaza resmen nazar degmiş motorun rengi gerçekten iyimiş şimdi gelde 10 gun motora bineme
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst