Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
tel jant olmadıktan sonra hemen hemen hepsi tubles tel janttada tublesler var ama sayılı
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
52
Arkadaşlar selamlar, yakında bu 150 mc tada 125 mh arasında bir seçim yapmam gerekecek, tek kriterim var 150 mc de ayaklarım yere rahat değer mi?? Boyum 172 cm.. Biraz yüksek gibi sanki 125'liğe göre.. Teşekkürler..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
52
..

bayiye gidip deneyebilirsin yetermi yetmezmi

Çok teşekkürler, hakikaten bunu daha önce hiç düşünmemiştim, çok yardımcı oldunuz sağolun!!!!!

Bu hafta sonu bayiye gitme şansım yok, hafta içi zaten vaktim yok. Bilen var mı diye merak ettim, bayiye gidip denemesini ben de biliyorum arkadaşım.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Çok teşekkürler, hakikaten bunu daha önce hiç düşünmemiştim, çok yardımcı oldunuz sağolun!!!!!

Bu hafta sonu bayiye gitme şansım yok, hafta içi zaten vaktim yok. Bilen var mı diye merak ettim, bayiye gidip denemesini ben de biliyorum arkadaşım.

usta yanlış anlama boy vardırda kilo yoktur veya vardır ben 183 100 kg yum ve mh aldım ve bir nedenden aldım mc ve mr nin vites kısmını hiç begenmedim benim tamircinin boyu sendende kısa ama tenerede kulanıyor supersportta oay bu denemeden olmaz bilinmez
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
32
selam arkadaslar ,
2 haftadır mh alabilmek için kefil arıyordum (benim üzerime banka kredi vermedi-kredi kartını düzenli yatırmıyorum diye) taksitle almayı düşünüyorum.
olay şu 2 haftadır ağız burun eğmediğim adam kalmadı fakat kimse kefil olmadı :D
En son kız arkadaşımla geçerken bi bakalım dedik veeeeeeee
kız arkadaşıma 2 binlik kredi verdi banka:D
kalanınıda (900 tl) senet yapacağız kabul ettiler.soracağım şu:
205*12 ay=2.460 tl (kredinin bölümü)
900 TL de senet bölümü
toplam=3.360 mal oluyor
diğer taksitle alan arkadaşlar bu faiz oranının uygun olup olmadığını paylaşabilir misiniz benimle ,teşekkürler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:39 ----------

bir de motora sahip bi arkadaş çalışır durumdaki ışık sisteminin(göstergeler,vites,far) fotosunu koyabilir mi?
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
52
alıyorum

usta yanlış anlama boy vardırda kilo yoktur veya vardır ben 183 100 kg yum ve mh aldım ve bir nedenden aldım mc ve mr nin vites kısmını hiç begenmedim benim tamircinin boyu sendende kısa ama tenerede kulanıyor supersportta oay bu denemeden olmaz bilinmez

neyse ki bugün bayiye gitme fırsatı buldum, karar verdim mh 125 drifti alıyorum yarın öğleden sonra gidip kaporamı verecem bu arada senin tamircinin adı özgür olmasın?? :) benim de tamircim o... tanışalım...
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
neyse ki bugün bayiye gitme fırsatı buldum, karar verdim mh 125 drifti alıyorum yarın öğleden sonra gidip kaporamı verecem bu arada senin tamircinin adı özgür olmasın?? :) benim de tamircim o... tanışalım...

demekki beni tanıyorsun butun guna damın oradayım :):):)
motoru kimden alacaksın serkandanmı motoshoptan yoksa mh yi dun alan senmiydin ben bu gun serkanın oradaydım şimdi geldim:cat:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
52
demekki beni tanıyorsun butun guna damın oradayım :):):)
motoru kimden alacaksın serkandanmı motoshoptan yoksa mh yi dun alan senmiydin ben bu gun serkanın oradaydım şimdi geldim:cat:

Evet benim... bu hafta içi işlemler hallolcak... msnden ekledim seni görüşmek üzre :)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Evet benim... bu hafta içi işlemler hallolcak... msnden ekledim seni görüşmek üzre :)

ben genellikle msn açmam ama genellikle pıtırın oradayım orada görüşürüz şimdide bacanak geldi seni söylüyordu
birde koruma demiri falan yaptırıyormuşsun aynısından begenirsem bende yaptırırım
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
52
...

Kazasız belasız kullanman dilegiyle bende beyaz istemiştim ama yoktu nasip griymiş

Nasıl bir motor kaptan bu şimdi?? sen epeydir kullanıyorsun ben daha teslim alcam :) valla sırf şu yazılanlardan cesaret aldım, şehir içinde rahat etmediğim regalimi sattım ve gözü kapayıp bunu aldım... umarım memnun kalırım :)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
yakıtı az (regal ne yakar bilmiyorum) titreşim yok işçilik ybr ye kıyasla iyi degil ama idare eder ben orta sehpayı kestim çok yuksek oluyordu arkaya topcase için demir yaptırdım orjinali plastik sakın guvenme hızı ve gücü bana göre tatminkar ben daha evvel kle 500 kullanıyordum lastiklere guvenme zincir o ringli veya xringli degil valwoline zincir spreyi oneririm sıçramaz kirletmez depoyu tam fulleme şamandıra depoya vuryor sonra benim gibi ararsın bu ses ne diye aku sulu akü ama ayak marşı var yani yolda kalmazsın başka merak edersen özel mesajda atabilirsin gmailimede yollayabilirsin
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
52
yakıtı az (regal ne yakar bilmiyorum) titreşim yok işçilik ybr ye kıyasla iyi degil ama idare eder ben orta sehpayı kestim çok yuksek oluyordu arkaya topcase için demir yaptırdım orjinali plastik sakın guvenme hızı ve gücü bana göre tatminkar ben daha evvel kle 500 kullanıyordum lastiklere guvenme zincir o ringli veya xringli degil valwoline zincir spreyi oneririm sıçramaz kirletmez depoyu tam fulleme şamandıra depoya vuryor sonra benim gibi ararsın bu ses ne diye aku sulu akü ama ayak marşı var yani yolda kalmazsın başka merak edersen özel mesajda atabilirsin gmailimede yollayabilirsin

Eyvallah çok teşekkür ederim.. Yani şu ana kadar sana güven verdi dimi?? Ne bileyim mesela frenaj güvenli mi?? eski mondiallerden çok farklı olduğuna inandığım için alıyorum ben bu motoru.. Ben sakin motor kullanırım, hafta sonları güneşli havalarda... Uzun yıllar kullanabilecek dayanıklıkta çıkarsa mutlu olurum, umarım öyledir.. Topcase için demir ben de yaptırıyorum bu arada senin yaptırdığın yerden :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst