Arkadaşlar 125 MH'nin lastikleri tubeless'mi yoksa şamyelli midir?
bayiye gidip deneyebilirsin yetermi yetmezmi
Boyum 172 cm.. Biraz yüksek gibi sanki 125'liğe göre.. Teşekkürler..
Çok teşekkürler, hakikaten bunu daha önce hiç düşünmemiştim, çok yardımcı oldunuz sağolun!!!!!
Bu hafta sonu bayiye gitme şansım yok, hafta içi zaten vaktim yok. Bilen var mı diye merak ettim, bayiye gidip denemesini ben de biliyorum arkadaşım.
usta yanlış anlama boy vardırda kilo yoktur veya vardır ben 183 100 kg yum ve mh aldım ve bir nedenden aldım mc ve mr nin vites kısmını hiç begenmedim benim tamircinin boyu sendende kısa ama tenerede kulanıyor supersportta oay bu denemeden olmaz bilinmez
neyse ki bugün bayiye gitme fırsatı buldum, karar verdim mh 125 drifti alıyorum yarın öğleden sonra gidip kaporamı verecem bu arada senin tamircinin adı özgür olmasın??benim de tamircim o... tanışalım...
demekki beni tanıyorsun butun guna damın oradayım
motoru kimden alacaksın serkandanmı motoshoptan yoksa mh yi dun alan senmiydin ben bu gun serkanın oradaydım şimdi geldim:cat:
Evet benim... bu hafta içi işlemler hallolcak... msnden ekledim seni görüşmek üzre![]()
yarın beyaz mh driftimi teslim alıyorum![]()
Kazasız belasız kullanman dilegiyle bende beyaz istemiştim ama yoktu nasip griymiş
Kazasız belasız kullanman dilegiyle bende beyaz istemiştim ama yoktu nasip griymiş
yakıtı az (regal ne yakar bilmiyorum) titreşim yok işçilik ybr ye kıyasla iyi degil ama idare eder ben orta sehpayı kestim çok yuksek oluyordu arkaya topcase için demir yaptırdım orjinali plastik sakın guvenme hızı ve gücü bana göre tatminkar ben daha evvel kle 500 kullanıyordum lastiklere guvenme zincir o ringli veya xringli degil valwoline zincir spreyi oneririm sıçramaz kirletmez depoyu tam fulleme şamandıra depoya vuryor sonra benim gibi ararsın bu ses ne diye aku sulu akü ama ayak marşı var yani yolda kalmazsın başka merak edersen özel mesajda atabilirsin gmailimede yollayabilirsin