msn açsam başım üstünede maalesef açamıyorum eger buradan yardımcı olabileceksem buyur
sag altta var ama kullanma derim unutrusan hop yerdesin
usta şimdi arkadaşımın kanuni 125 sehanına bindim gayet gzel geldi direksiyon kısmı ama mondial 125mh de tip olarak çok hoşma gitti fakat bi bilgim yok arkadaş diyo mondial alma bitnae 100mfh aldık hiç bi sorun yok ama şimdi fiyat olarak nekadara gelir taksitle bana bunu acklayablrmısn ben 500 peşinat vericem 125 mh a ve 200 veya 250de taksit ödicem ruhsat plaka toplam kaça patlar acaba
ben 2750/12 taksit aldım plaka ruhsata 180 tl verdim dun mesela ne ögrendim bu köylü motoru dedikleri mondial mg 125 galiba onlar alttan eksantrikli oldugu için direk silindir piston segman ön dişli arka dişli alıp motoru yaklaşık olarak 200-250 cc yapıyorlarmış
http://www.mondialmotor.com.tr/MONDIAL-125-SPORT/TOURING/Mondial-125-MG-Sport/index.html
sonuç tabiki herkesin dilindi fiyata bak 1710/12 ayrıca :queen::queen:
trafiğe çıkışın 2. gününde manyağın biri önüme çıktı allahtan hızım 30 a felan düşmüştü çarpış anında . Deponun sağında bi göçük var ön direksiyon yamuldu
servise götürdüm herşeyi yenilenecek diyolar ama bakacaz....
Kaza yapan arkadaşlar acaba gerçekten bütün masraflar kasko tarafından karşılandı mı (!) kaskodan geldiğinde ufak tefek çizikler duracak mı?
Servis depo değişecek dedi(!)
galiba şu ana kadar senden başk akaza yapan yok
erenozgen msn varsa eklermısın bi kaç sorum olcak motor hakkında bende almayı düsnüyorumda
hidden_1991@ hot