Walla enigma ben duz yolda yatarak oda 120 goruyorum en fazla normal oturus sekliyle 110 goruyorum ruzgarinda cok etkisi var bayir assagi 130 yaptim bikere benim motordami sorun var acaba 5 e atinca zaten hizlaiyo pek 4 cu vitesde baya iyi aliyo hizini sen 4cu vitesdemi yapiyon 5 demi
Senin motor yine iyimiş benim ki yokuş aşağıya bile 110 zor geliyor bir türlü anlayamadım şuana kadar ibrem hiç 120yi görmedi bile 4.ve5. vites asla son devire gelmiyor benim motor.