Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar şu zincirin gevşememesi için fiberli somun takan kişiler vardı o somunları nereye takacağız resim atar mısınız ? Ayrıca yakın zamanda arka dişliyi 38den 36 yapıyorum 75tlye monero marka zincir aldım inşallah kalitelidir:cyclopsan
Zincir O-ring'li ise 75 lira eder ama normal zincirse monero marka olması bişey ifade etmez.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Arkadaşlar şu zincirin gevşememesi için fiberli somun takan kişiler vardı o somunları nereye takacağız resim atar mısınız ? Ayrıca yakın zamanda arka dişliyi 38den 36 yapıyorum 75tlye monero marka zincir aldım inşallah kalitelidir:cyclopsan

monero bilmiyorum ama sfr ve arch çok önerdiler bende bu ikisinden birini alıcam fiberli somunları bence takabildiğiniz her yere takın değiştirin eskileri derim
 
Katılım
25 Eki 2014
Mesajlar
54
d5VVjL
mobilden giriyorum ama artık nasıl gözüküyor bilmiyorum işte zincir:rendeer: http://hizliresim.com/d5VVjL
 
Katılım
21 Kas 2014
Mesajlar
18
driftle 500 600kmlik uzun yola çıkmadan ortalama kaç km sürmek lazım sizce ? bide ilk motorsa
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
driftle 500 600kmlik uzun yola çıkmadan ortalama kaç km sürmek lazım sizce ? bide ilk motorsa

Motorun yenisiyle cikma 1000 km gecsin en az mecbursanda fazla zorlama kac km motor

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------

Benim motor 10 liralık yağla 17 bin km'ye geldi. Para kaptırmayın Motul gibi yağlara. Yağ filtresi
olmayan motorlarda 1000km'de bir yağ değişimi şarttır. 1000km'de ucuz yağ da pahalı yağ da bozulmaz. Yağı zaten debriyaj tozları yağı çamur gibi yaptığı için değiştirmek gerekiyor.

Mengu 17 bin km kadar ne gibi sorunlar oldu ortalama kac km hiz arasinda kullandin
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Mengu 17 bin km kadar ne gibi sorunlar oldu ortalama kac km hiz arasinda kullandin
Motorun canını çıkardım, uzun yolda ne kadar basıyosa o kadar gittim. Sürekli tapagaz sürdüm, ani hızlanmalar yaptım. 15 bin km'de egzantrik dişlisinin arasına ve şanzıman dişlilerine bikaç parça metal sıkıştı. Motorun düzensiz ve takur tukur çalışmasını fark edip hemen kapadım eve 3 km ittim. Motoru yardım sorunlu parçaları değiştirdim geri topladım. 130 lira masrafım oldu. Motoru hor kullanmamla dişlilere sıkışan metal parçalarının bir ilgisi varmı hâla anlamış değilim.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Motorun canını çıkardım, uzun yolda ne kadar basıyosa o kadar gittim. Sürekli tapagaz sürdüm, ani
hızlanmalar yaptım. 15 bin km'de egzantrik dişlisinin arasına ve şanzıman dişlilerine bikaç parça metal sıkıştı. Motorun düzensiz ve takur tukur çalışmasını fark edip hemen
kapadım eve 3 km ittim. Motoru yardım
sorunlu parçaları değiştirdim geri topladım.
130 lira masrafım oldu. Motoru hor
kullanmamla dişlilere sıkışan metal parçalarının bir ilgisi varmı hâla anlamış
değilim.

Olabilir belki alakasi ama birazda sans herslde benim arkadasimds senin gibi kullaniyor tapagaz siboplari kesti 1 kere oda 16 binde bende arada kullaniyorum oyle ama motor 110 gecmiyor ruzgar yanlis bu motoru cok etkiliyor sanirim ruzgar yatttimi motora 120 de yapiyor rampa assagisa 130 yaptim ama normal kullanikda 100 110 sanirim bu motorlarin sen kac yaptin 2700 km de oldu benim motorda :))
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Olabilir belki alakasi ama birazda sans herslde benim arkadasimds senin gibi kullaniyor tapagaz siboplari kesti 1 kere oda 16 binde bende arada kullaniyorum oyle ama motor 110 gecmiyor ruzgar yanlis bu motoru cok etkiliyor sanirim ruzgar yatttimi motora 120 de yapiyor rampa assagisa 130 yaptim ama normal kullanikda 100 110 sanirim bu motorlarin sen kac yaptin 2700 km de oldu benim motorda :))
Ben 128 km hız yaptım en fazla. 1-2 hafta sonra motoru 210cc yapıcam o zaman 145km hızı görme hedefim var. Tabi rodajdan sonra. Ama KM saati konusunda bir sorunum olacak 125km hızda bitiyo :cherry:
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Ben 128 km hız yaptım en fazla. 1-2 hafta sonra motoru 210cc yapıcam o zaman 145km hızı görme
hedefim var. Tabi rodajdan sonra. Ama KM saati konusunda bir sorunum olacak 125km hızda bitiyo :cherry:

250 cc yaptirqnlar var ole yap daha iyi olur da bu motor kaldirirmiki acaba sorun cikarmasin
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
250 cc yaptirqnlar var ole yap daha iyi olur da bu motor kaldirirmiki acaba sorun cikarmasin
250cc yapmak için aşırı masraf yapmak lazım, hem de çok uzun ömürlü olmuyor. 220cc de yapabilirdim ama uzun yol yapabilen verimli bir performans için 210cc'yi seçtim. Hem de hâla balansör var, aşırı bir titreşim olacağını sanmıyorum. 220cc için 67cc silindir kullanıyosun onda silindir gömleği aşırı ince. Uzun yolda kolay şişiyo diyolar.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
250cc yapmak için aşırı masraf yapmak lazım, hem de çok uzun ömürlü olmuyor. 220cc de yapabilirdim ama uzun yol yapabilen verimli bir performans için 210cc'yi seçtim. Hem de hâla balansör var, aşırı bir titreşim olacağını sanmıyorum. 220cc için 67cc silindir kullanıyosun onda silindir gömleği aşırı ince. Uzun yolda kolay şişiyo diyolar.

162cc nasil olur acaba en uygunu o olur heralde uzun yolda falanda sorun cikarmaz stabil 130 yapar belki
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
162cc nasil olur acaba en uygunu o olur heralde uzun yolda falanda sorun cikarmaz stabil 130 yapar belki
Motoruna Mcx'in silindirini takıp 162cc yapabilirsin. Hiçbir sorun yaşamazsın. Çok ekonomik bir şekilde performansını artırırsın. Ama yakıt tüketiminin yüzde 15-20 artacağını unutma. 162cc yaptığında bile uzun yolda sorunsuz hızın 100-110 arası olur mucize bekleme :)
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Motoruna Mcx'in silindirini takıp 162cc yapabilirsin. Hiçbir sorun yaşamazsın. Çok ekonomik bir şekilde performansını artırırsın. Ama yakıt tüketiminin yüzde 15-20 artacağını unutma. 162cc yaptığında bile uzun yolda sorunsuz hızın 100-110 arası olur mucize bekleme :)

Bisey farketmiyo o zaman yakit artiyo :) biraz daha iyi cabuk cikar o hizlara belki 2 kisi falan biraz daha farkeder fazla bi fark olmaz sanirim dedigin gibi
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bisey farketmiyo o zaman yakit artiyo :) biraz daha iyi cabuk cikar o hizlara belki 2 kisi falan biraz daha farkeder fazla bi fark olmaz sanirim dedigin gibi
Yokuşlarda çok fark eder 70'e düştüğün yokuşu 90'la çıkarsın. Uzun yolda rahat sürmek için önemli bir fark.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Yokuşlarda çok fark eder 70'e düştüğün yokuşu 90'la çıkarsın. Uzun yolda rahat sürmek için önemli bir fark.

Aynen dedigin gibi farkedebilir birde motorda herhangi bi paslanma oluyomu uzun kullanimda ufak tefek oluyo kaynak yerlerinde sanki bide cok yikiyom heralde tozlaniyo diye fazla ozen gosteriyom ondanda olabilir
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Aynen dedigin gibi farkedebilir birde motorda herhangi bi paslanma oluyomu uzun kullanimda ufak tefek oluyo kaynak yerlerinde sanki bide cok yikiyom heralde tozlaniyo diye fazla ozen gosteriyom ondanda olabilir
Benimki 3 yaşını doldurdu egzoz hariç hiç pas yok. Orjinal egzozda da pas yok onu söktüm sakladım :cherry: Benim motor garaj motoru ama sokakta kalıp yağmuru yiyosa biraz paslanabilir. Bendeki Drift değil Mondial MX Grumble bu arada.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst