- Katılım
- 13 Ara 2004
- Mesajlar
- 13,918
Zincir O-ring'li ise 75 lira eder ama normal zincirse monero marka olması bişey ifade etmez.Arkadaşlar şu zincirin gevşememesi için fiberli somun takan kişiler vardı o somunları nereye takacağız resim atar mısınız ? Ayrıca yakın zamanda arka dişliyi 38den 36 yapıyorum 75tlye monero marka zincir aldım inşallah kalitelidir:cyclopsan