- Katılım
- 11 Mar 2015
- Mesajlar
- 577
Benimki 3 yaşını doldurdu egzoz hariç hiç pas yok. Orjinal egzozda da pas yok onu söktüm
sakladım :cherry: Benim motor garaj motoru ama sokakta kalıp yağmuru yiyosa biraz paslanabilir. Bendeki Drift değil Mondial MX Grumble bu arada.
Yagmurda geziyorum bazen ondan heralde motor kapali yerde duruyor benimde biraz akūnun oldugu yerlerde oluyor koltugun altinda ufak tefek