Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Benimki 3 yaşını doldurdu egzoz hariç hiç pas yok. Orjinal egzozda da pas yok onu söktüm
sakladım :cherry: Benim motor garaj motoru ama sokakta kalıp yağmuru yiyosa biraz paslanabilir. Bendeki Drift değil Mondial MX Grumble bu arada.

Yagmurda geziyorum bazen ondan heralde motor kapali yerde duruyor benimde biraz akūnun oldugu yerlerde oluyor koltugun altinda ufak tefek
 
Katılım
21 Kas 2014
Mesajlar
18
abi bende motoru alınca üstünü brandayla falan kapatsam engeller dimi paslanmayi garaj yok da
bide seneye kalsa şu 3100 lira fiyatı artmasa :/
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Arkamdan hyosung 250 cometli bi gelirken 130 yapmıştım hatta onun ibrede 130 gösterdiği söylüyor benim ibre biraz 140 yakındı.130 km/s yaptım.
Ama stabilde 90-100 çok muazzam oluyor...

Walla enigma ben duz yolda yatarak oda 120 goruyorum en fazla normal oturus sekliyle 110 goruyorum ruzgarinda cok etkisi var bayir assagi 130 yaptim bikere benim motordami sorun var acaba 5 e atinca zaten hizlaiyo pek 4 cu vitesde baya iyi aliyo hizini sen 4cu vitesdemi yapiyon 5 demi
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Hepi topu 135cc, canını almayın motorun. En az 120km hızı görüyosa iyidir.

mengu 140 goruyom diyo cevredekiler canimi sıkıyolar benimki niye gitmiyo diyom bende mengu sen bilirsin belki bi kac bisey daha sorucam sana bu kalkislardaki ses yapiyo bazenn tak tuk vites gecilerinde ama isininca oluyo servise sordum yag inceliyo isininca ondan yapar dedi birde benim motor 1ci vitesde gitmemesi lazimken kapaliyken motor hafif zorlayim tik tik gidiyo hafiften ama bayirda falan duruyo sanki 1ci vitesde bayirda birkatiginda kayip gitcekmis gibi motor :) yagdanmi acaba oda yada komprosorle alakalida olabilir diye dusunuyorum sibobplardan veyatta
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Walla enigma ben duz yolda yatarak oda 120 goruyorum en fazla normal oturus sekliyle 110 goruyorum ruzgarinda cok etkisi var bayir assagi 130 yaptim bikere benim motordami sorun var acaba 5 e atinca zaten hizlaiyo pek 4 cu vitesde baya iyi aliyo hizini sen 4cu vitesdemi yapiyon 5 demi

1.vites 3-4 bin devirde 2 ye atıyorum sonra hep 9 bin devirde attım yol düzdü ama 5.viteste 10 bin deviri az geçecek gibi oldu sonra 10 da kaldı normalde ben ibreye inanmazdım ama arkamdan gelen abi 130 a kadar çıktın bi ara dedi normalde yapmam zaten benim hep 90-100
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
1.vites 3-4 bin devirde 2 ye atıyorum sonra hep 9 bin devirde attım yol düzdü ama 5.viteste 10 bin deviri az geçecek gibi oldu sonra 10 da kaldı normalde ben ibreye inanmazdım ama arkamdan gelen abi 130 a kadar çıktın bi ara dedi normalde yapmam zaten benim hep 90-100

Bu benzin olayida kullanimla cok alakali sanirim ful depoyla 400 km gidiyorum bazen 450 km gidiyoruum acaba benzimi calisiyplar :) yukse devirde kullaninca veya artcili kullaninca farkediyormjki okadar
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Bu benzin olayida kullanimla cok alakali sanirim ful depoyla 400 km gidiyorum bazen 450 km gidiyoruum acaba benzimi calisiyplar :) yukse devirde kullaninca veya artcili kullaninca farkediyormjki okadar

Yüksek devir çook fark ediyor.Artçı almıyorum ben.Ama 4-5 bin devirlerde harbiden az yakıyor ama o zamanda bi anlamı kalmıyo araba gibi kullanıyosun motoru yüksek devirde baya yakıyor.Maaşı alınca benim devir hep 8*9 binlerde :mrgreen: para azalında eco moda geçiyorm 3-4 bin devir :p:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------

Shellde alıyorum sürekli onun kıyaslamasını yapmadım.
Eğer hız denemesi yapacaksan benzin musluğunu yedek konuma al ha bide son hızdayken uzun süre gitme baktın olmuyor zorlama daha fazlama
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst