- Katılım
- 25 Mar 2014
- Mesajlar
- 27
Son düzenleme:
motorumu sattım ama buralardayım yine![]()
[url=http://hizliresim.com/Ryl5D6][url]http://i.hizliresim.com/Ryl5D6.jpg[/url][/url] arkadaslar benim 125 cc motorum motul 15-50 yag on 14 disli 15 e yukselttim ve sonuc cook iyi artik artcimla 100 km hizlarda sabit gidebiliyorum yani motorun gosterdigi 100 gps de kacla gidiyor denemedim
20-50 biraz kalin gelebilir fiyat sorun degilse 15-40 motul kullanmani tavsiye ederim biraz pahali ama motorda yagin onemi cok
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------
Pardon 15-50 diyecektim
Kardeş hayırlı olur İnşallah. Tekrardan bir motor almak istiyormusun? Aklında neler var?
Duz yolda istedigim kadar gidebiliyorum ama gps ile olcmedim zaten kesin 100 gitmiyorumdur yanilma payi vardir evet arka amortisorler degisti bunlar biraz daha rahat motul yagi 2 kez kullandim ve iyi oldugununfarkettim motorun sesi bile toklasti o yuzden motul kullaniyorum100 km hizla ne kadar süre gidebiliyorsun?
arka amortisor değişik duruyor rahatligindan memnun musun?
orijinal cift helezon yoldaki cukuru hemen hissettiriyor
ön amortisör hassas güzel
gösterge 7 kmh fazla gosteriyor benim motorda
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:17 ----------
bizim motorlarin komple silindir piston segman 69.40 tl
motul yağ 35 tl civari litresi
2 litre motul yağ parasına piston segman silindir komple değişiyor
yagda dikkat etmek gereken API sınıfı degeri kaç
API yazısının sagina gelen harf yükseldikçe koruma sinifi artiyor
petrol ofisi api sl
castrol edge api sn
piyasadakiler genelde sg sh falan
motul yağı kac km de degisiyorsun?
Pulsar almak için sattım hocam zaten. Yoksa bi sıkıntım yoktu güzel geçiniyorduk Supeboy'la, sakin seviyeli bi ilişkimiz vardı. Ama çeldi aklımı pulsar karşı koyamadıml: 1900 liraya verdim 3000 km de
Kradeşim güzel satmışssın süperboyu, pulsar sanırım sıfır alıcaksın hayırlı olsun...
Arkadaşlar bizim şu motorların motor kısım olan bazı yerlerin sırrı kalkmış yani siyah boyası kalkmış, acaba bakım olarak ne önerirsiniz? boyanın üstüne atabileceğimiz sprey boya falan veyahut boya koruma falan yapabilirmiyiz? Ben görselliğe önem veririmde. Ayrıca zincir yağlamasını kaç km.de yapmalıyız? ve zincir yağlamam gerektiğinde gires yağ sürmeyi düşünüyorum. Değerli fikirlerinizi alabilirmiyim.
Kazasız Belasız sürüşler dilerim.
Arkadaşlar bizim şu motorların motor kısım olan bazı yerlerin sırrı kalkmış yani siyah boyası kalkmış, acaba bakım olarak ne önerirsiniz? boyanın üstüne atabileceğimiz sprey boya falan veyahut boya koruma falan yapabilirmiyiz? Ben görselliğe önem veririmde. Ayrıca zincir yağlamasını kaç km.de yapmalıyız? ve zincir yağlamam gerektiğinde gires yağ sürmeyi düşünüyorum. Değerli fikirlerinizi alabilirmiyim.
Kazasız Belasız sürüşler dilerim.
araba yikama makinesiyle yakindan yıkama
muhtemelen ondan soyulmustur
ben ayda 2 ayda bir falan anca yikarim
az tozlu kalsin ki nazar değmesin
kaucuklu gress aldim yeşil renk (kalsiyumlu gres diye de geçiyor)
1 kg 8 tl
lukoil markası
petrol ofisi bulursanız ondan alabilirsiniz
250-500 falan derler de
kafana göre takil derim
100 150 de de yola çıkacağım deyip yaglayabilirsin
sprey boya alacaksan mat siyah olmasına dikkat et
3 tl ye aldim geçen 200 ml sprey
İcerdeki yayi cikarmayi dusunme 5 kademeli o amortisor su an 4 kademede olmasi lazim benimki oyle idi 5 e alirsan biraz daha yumusak olacaktirBunlarda benden olsun forum canlansınmotorun tek eksiği gaza çok geç tepki vermesi ve 6000 devir altında boğulması cuplar bile hiç bir devirde boğulmuyor ancak 100lük debriyajlı serilerde hastalıkmış bu serviste öyle deniyor. Ayrıyetten arka süspansüyonları çok sert gördüğüm kadarıyla 2 tane yay var iç içe o yüzden sert sanırım ama belki o içeride yay çıkarılabilirse daha iyi olacağını düşünüyorum.
[url=http://hizliresim.com/P39QW8][url]http://i.hizliresim.com/P39QW8.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/glaX0N][url]http://i.hizliresim.com/glaX0N.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/ZN4Yog][url]http://i.hizliresim.com/ZN4Yog.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/oQvE4Q][url]http://i.hizliresim.com/oQvE4Q.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/lYlE5B][url]http://i.hizliresim.com/lYlE5B.jpg[/url][/url]
Bunlarda benden olsun forum canlansınmotorun tek eksiği gaza çok geç tepki vermesi ve 6000 devir altında boğulması cuplar bile hiç bir devirde boğulmuyor ancak 100lük debriyajlı serilerde hastalıkmış bu serviste öyle deniyor. Ayrıyetten arka süspansüyonları çok sert gördüğüm kadarıyla 2 tane yay var iç içe o yüzden sert sanırım ama belki o içeride yay çıkarılabilirse daha iyi olacağını düşünüyorum.
[url=http://hizliresim.com/P39QW8][url]http://i.hizliresim.com/P39QW8.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/glaX0N][url]http://i.hizliresim.com/glaX0N.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/ZN4Yog][url]http://i.hizliresim.com/ZN4Yog.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/oQvE4Q][url]http://i.hizliresim.com/oQvE4Q.jpg[/url][/url][url=http://hizliresim.com/lYlE5B][url]http://i.hizliresim.com/lYlE5B.jpg[/url][/url]
Benim ki de şuan 5. kademede ancak daha çok fazla sert. İçeride ki yayı çıkarılmış bazı superboylar gördüm belkide fabrika yeni serileri o şekilde üretiyordur artık.İcerdeki yayi cikarmayi dusunme 5 kademeli o amortisor su an 4 kademede olmasi lazim benimki oyle idi 5 e alirsan biraz daha yumusak olacaktir
Güle Güle bin kardeşim; ALLAH kaza bela vermesin. Maşallahı var motorun...