- Katılım
- 28 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,485
fatihsevim
Kh'ler çinden gelip burada montajlanıyordu,Ukh'ler de burada montajlanyorsa neden kh'yi ukh yaptılar ?
Ayrıca gazetede gördüm mondial 100 ukh ve 125 uag türk malı diye yazıyordu.
ona bakılırsa ramzeyde türk malı her yazana inanma, eskiden o kh ler örneğin 151 rs deki gibi çinden gelip buradaki servis ustaları tarafndan montajlanıyordu rs ler hala öyle ama sadece gidonu takmak amortisörleri takmak kalıyodu kolinin içinde demir kafeste geliyodu rs ler hala öyle kendi motorumdan biliyorum Ukh veye başında herhangi u olan motorlar ise civatasına kadar çinden gelip grenaj gösterge en ufak ayrıntısına kadar türkiyede toplanıyor inanmayın orda türkmalı yazmasına 100 de 100 yerli türk montajı o:cat:
ha bu arda neden ukh yaptıklarını söyleyeyim şimdi kh olsa millete değişiklik gelmiyecekti onlarda kh nin üstene ukh yazısını yapıştırdılar inanmayanlar baksın