MONDİAL ''100 KH'' vs ÇELİKMOTOR ''CUP 100'' SİZCE HANGİSİ???

Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
9
Merhaba Arkadaslar Temmuz Ayında Yeni Bir Motor Alıcam .... Sizce Bu Motorlardan Hangisi Daha Iyidir??
HERKESE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Bence mondial ben ikisininde + ve - lkerini yazayım çünkü ikisde arkadaşımda var :)
Çelikte yedek parça sıkıntısı var :(
Arka ayak pedlerinde ve kuyrukta vibrasyon var
Mondialden daha torklu
Mondialinler daha sağlam gibi görünüyor
Motor takozların sıkıysa vibrasyon çok az
-Yönü motor takozları çabuk gevşiyo ama kontra atarsan sorun olmaz ;)

Buyur kararını kendin ver
 
Katılım
26 Şub 2008
Mesajlar
19
Bence 100 lük KYMCO !:cat:
BU arada 100cc nin altı olursa vergiden muaf bildiğim kadarı ile :queen:
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
100 kh diyorum parça sıkıntısı çekmessin vede güzel motor
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Kesinlikle kymco nun 100 lük cup ını al.Pişman olmazsın.Kymconun hem motorları sağlam vede dayanıklı.Fiyat farkıda fazla yoktur.Zaten karşılığını fazlasıyla alırsın.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mondial 100 KH diyorum,12.000 km kullandım tek masrafım elden marş bozuldu 20 Ytl,bu arada Kymco'nun 100 cc modeli varmıydı ?
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
100kh saglam ve orta derecede bi motordur

fakat çelikte devir saati var bence bir artı

beygir farkı falan tam olarak bilmıyorum ama

ben olsam 100kh alırdım

ama şuda var git ikisine de bin hangisi hoşuna gittiyse onu al

cok kalite farkı yok

mondialin parca sıkıntısı yok bunu da duşun

özelllikle siyah 100kh favorım:cat:
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
262
Bence mondial ben ikisininde + ve - lkerini yazayım çünkü ikisde arkadaşımda var :)
Çelikte yedek parça sıkıntısı var :(
Arka ayak pedlerinde ve kuyrukta vibrasyon var
Mondialden daha torklu
Mondialinler daha sağlam gibi görünüyor
Motor takozların sıkıysa vibrasyon çok az
-Yönü motor takozları çabuk gevşiyo ama kontra atarsan sorun olmaz ;)

Buyur kararını kendin ver

bizim 100 ukh de de titeşim bayagı var ama servise gidince titreşim filan kalmıyor ama 500 km sorna gene zıngırdıyorum... o dedıgınız yer neresı acaba :silent:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fatihsevim
Evet çelikte devir saati var o artı yönü fakat nedense çok sesli çalışıyor,haklısın 100kh alınacaksa siyahtan şaşılmaz.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
fatihsevim
Evet çelikte devir saati var o artı yönü fakat nedense çok sesli çalışıyor,haklısın 100kh alınacaksa siyahtan şaşılmaz.

izzet abi sesini falan bilmıyorum biz arkadaşa kanuniyi almadan once ona da bakmıştık devir saati cocugu cezbetmişti fiyat olarakda pkala dahil 1600 demişti bize

amcamda 2 gun once 100ukh aldı bana sanki kh ile farkları var gibi geldi sizce farkl var mı?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fatihsevim
Bayii ukhler türk malı diyor.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
evet abi biliyorum turk malı arka kuyruk bana daha duz gibi geldi ve stop lambası farklı gibi

yahu türk malı falan değil burada montajı yapılıyo benim 2 arkadaşımdan birinde kh diğerinde ukh var ukh olan yapıştırma altından yine kh yazısı çıkıyor ama farklar olabilir örneğin khde yan ayaklık açıkken motor çalışmıyor swich deniyor sanırım öyle bir özellik var ukhde ise arkadaş denedi çalıştı motor yani ukh de o swichten yok ( vardır belkde bozuktur)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gursus
Kh'ler çinden gelip burada montajlanıyordu,Ukh'ler de burada montajlanyorsa neden kh'yi ukh yaptılar ?
Ayrıca gazetede gördüm mondial 100 ukh ve 125 uag türk malı diye yazıyordu.
 
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
9
Herkese Yorumlarından Ve Verdikleri Bilgilerden Dolayı Cok Tesekkur Ederim... Ama Su '' Kh - Ukh '' Konusu Kafamı Karıstırdı... Baktıgım Bayilerde 100 Kh Yok Tamamı 100 Ukh Bu Konuyu Bidaha Konusabilirmiyiz Arkadaslar...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
Herkese Yorumlarından Ve Verdikleri Bilgilerden Dolayı Cok Tesekkur Ederim... Ama Su '' Kh - Ukh '' Konusu Kafamı Karıstırdı... Baktıgım Bayilerde 100 Kh Yok Tamamı 100 Ukh Bu Konuyu Bidaha Konusabilirmiyiz Arkadaslar...

kardeş artık kh gelmitor turkiyeye mondial artık turk montaj oldugu için hepsi u ile başlıyor ornegin ukh ukt ....

motorlarında bi fark yok aynı motor sadece turk montaj sizce bu avantaj mı dezavantaj mı?
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Hiçbir Farkı yok avanataj bakımından.

Bursada Fiat Montaj fabrikası var?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fatihsevim
Kh'ler çinden gelip burada montajlanıyordu,Ukh'ler de burada montajlanyorsa neden kh'yi ukh yaptılar ?
Ayrıca gazetede gördüm mondial 100 ukh ve 125 uag türk malı diye yazıyordu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst