MONDİAL ''100 KH'' vs ÇELİKMOTOR ''CUP 100'' SİZCE HANGİSİ???

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
fatihsevim
Kh'ler çinden gelip burada montajlanıyordu,Ukh'ler de burada montajlanyorsa neden kh'yi ukh yaptılar ?
Ayrıca gazetede gördüm mondial 100 ukh ve 125 uag türk malı diye yazıyordu.

ona bakılırsa ramzeyde türk malı her yazana inanma, eskiden o kh ler örneğin 151 rs deki gibi çinden gelip buradaki servis ustaları tarafndan montajlanıyordu rs ler hala öyle ama sadece gidonu takmak amortisörleri takmak kalıyodu kolinin içinde demir kafeste geliyodu rs ler hala öyle kendi motorumdan biliyorum Ukh veye başında herhangi u olan motorlar ise civatasına kadar çinden gelip grenaj gösterge en ufak ayrıntısına kadar türkiyede toplanıyor inanmayın orda türkmalı yazmasına 100 de 100 yerli türk montajı o:cat:

ha bu arda neden ukh yaptıklarını söyleyeyim şimdi kh olsa millete değişiklik gelmiyecekti onlarda kh nin üstene ukh yazısını yapıştırdılar inanmayanlar baksın
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gursus,

-HünerMotor'dan alıntıdır;

www.HUNERMOTOR.com

-BENZINI KOKLAYAN YARI OTOMATİK VE YÜZDE YÜZ YERLİ MALI MONDİAL 100 UKH LARI KACIRMAYIN VE BİZE UGRAMADAN MOTOR ALMAYIN
---------------------------------------------------------------------------
-Ben bayiye göre konuşuyorum bayi bana Türk malı dedi.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
gursus,

-HünerMotor'dan alıntıdır;

www.HUNERMOTOR.com

-BENZINI KOKLAYAN YARI OTOMATİK VE YÜZDE YÜZ YERLİ MALI MONDİAL 100 UKH LARI KACIRMAYIN VE BİZE UGRAMADAN MOTOR ALMAYIN
---------------------------------------------------------------------------
-Ben bayiye göre konuşuyorum bayi bana Türk malı dedi.

dostum bu beni bağlamaz ben duyduğumu değil gördügümü söylüyorum...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gursus,Bayi'de 0 km ukh'ları incelediğimde kullanma talimatının orada Made İn Turkey yazıyordu.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Çelik Motor'da ciddi bir yeedek parça sorunu var.... Ben çok sık yaşıyorum bu sorunu...

Mondial derim ben...

Ve sonuçta ikisi de Türk Malı değil...
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
gursus,Bayi'de 0 km ukh'ları incelediğimde kullanma talimatının orada Made İn Turkey yazıyordu.

doğrudur ama benim motordada imalatçı firma kısmında parma italya yazıyor :bounce: ama hepimiz made in china olduğunu biliyoruz nese boşverelim bunu çin malıda olsa çok güzel motor 2 kişi 110 gördük 10 da yanılma payı olsa 100
grnt021lz6.jpg
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
9
mondial en güzeli kaliteli yedek parça sınırsız ve ucuzz sağlamlıkta varr ne duruyorsunn mondiallll en güzeli
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kısa bir araştırma sonucu bu yargıya vardım,100 kh mondial'in en sağlam 3 modeli arasında.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
altar4212
kardeş motorun hayılı olsun emin ol ki doğru seçim topicime beklerim motosiklet modellerinde mondial 100 kh paylaşım adında
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
bizim 100 ukh de de titeşim bayagı var ama servise gidince titreşim filan kalmıyor ama 500 km sorna gene zıngırdıyorum... o dedıgınız yer neresı acaba :silent:

Mondialde titreşim yok çok yakın arkadaşımda var ama takozları çabuk gevşiyor oda gevşeyince titremşim yapıyor al 14 lokmayı sök yan granajı motor bağlantı askılarını sık bişey kalmaz hatta o vidayı uzatıp kontra lastikli somunla kontra yap o zaman hiç sorun çıkartmaz ;)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
100cc bir Cub alacaksan, Torro 100cc ile 19000km yaptım ve 1-2 hafta önce başlayan hafif bir titreşim dışında hiç bir problemi yok.
Motor saplamaları zamanla aşınma yaptığı için titreşim başlıyor ama o da sadece aynı viteste aşırı devir yapılırsa! saplamalar herzaman değiştirilebilir olduğu için sorundan saymıyorm.

Bence birde Torro 100cc ye bir bak! şık ve dayanıklı bir Cub.Çoğu MT izmir üyesi görmüştür kullandığım Cub'ı:wiinkk:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bence bunların hepsi çöp.......
bu motorların hakkında bile konuşmak gereksiz....
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kesinlikle Kymco Activ 110 Cup almalısın(2000ytl!!!!) en ekonomik ve sorunsuz Cup budur.
Diğerleri çin işi dandik sınıfa girer:cat:
 
Katılım
2 Mar 2009
Mesajlar
7
mondıal

hangisi az yakar kh mi ukh mi

onların devir saatlisi yokmu yha ........
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
mondial 100
en azından kaliteli ve drag makinası
daha ne olsun
4 adet ev tüpü taşıma özelliği var
:)
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Mondialin Servis Kolaylığı Var Parçaları Birçok Yerde Satılıyor.İki Motorunda Özellikleri Hemen Hemen Aynı Sayılır.Tercihimi Mondialden Yana Kullanırım.
 
Katılım
31 Ara 2009
Mesajlar
5
selamün aleyküm yha bi sorunum warda bi yardımcı olursanız sevinirm yha şimdi bende bi mondial 100 kh bu motor çekişten düştü hemde çok düştü birde vites değiştiriyorm misal 1 den 2 ye çekiyorm çektikten sonra gaza basıyorm motor bağırarak girmeye başlıyor şu pejo motorlar gibi sonradan düzeliyor yha bu neden olabilir .. >> çekişten düşme sebebi ve bu bağırma sebebi bi yardımcı olursanız sevinirm
MSN adresim : [email protected] eklerseniz sevinirm... !!! ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:31 ----------

yorumlarınızı bekliyorm şimdiden teşekkür ederim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:33 ----------

motorumun çekişten düşme sebebi ne olabilir ne yapsam düzelir ve vites değiştirdikten sonra bağırma sebebi belli bi süre bunların sorunu ne olabilir ve ne yapsam düzelirr ?? lütfen yardım.. !! ??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:34 ----------

Herkese ŞimDilik iyi akşamlar ve yarın tekrar bakıcam yorumlarınıza. morotumun resimlerine bakmak isteyenler LinK> http://www.sahibinden.com/dikkat_ka..._hastasin-48WQQaXQQ18414986WQQpXQQdisplayitem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst