Modumuz Forrap ımıza Hayırlı Tezkereler....

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
hadi bakalım hayırlısı tuncerim afyon iki adımlık yer, sanırım seni rahat bırakmicak izmirli arkadaşlar:mrgreen: tekrar hayırlı teskereler :rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Teşekkürler arkadaşlar hepinize :rendeer:



Hoşgeldin...:rendeer: Anlatacak askerlik anısı yok mu? Kuru kuru mu kalacak burası böyle:p

"Şimdilik unutmak istiyorum" lafından sonra tam sölenecek şeyi söylemişim:p

Git kendi anını kendin yaşa kardeşim :) Yok öyle armut piş ağzıma düş..

Anlatıcak çok anı var Olcanım da,inan anlatmakta istemiyorum,askerliği hatırlamak da.
Tek istediğim bir an önce bitmesi ki daha çoook var.
Hayırlısı bakalım..

Bu arada avartarın çook güzel olmuş Olcan :wiinkk:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Gideceğim gitmesine de saçlarıma kıyamıyorum ben henüz:p Şimdilik hazır anılarla idare edeyim:)

O zaman bu gece 1 gibi birkaç kişi delirin, canınız Kanlıca yoğurdu çeksin mesela ki yoğurt yiyelim unutalım:p
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Tuncerim Hoş geldin Safalar getirdin . Bir gün seni şööööle alıyım mangalda Rahmi abiyi özledim valla . Akerlik bir hafta lafı bile edilmez, Ama ne olursa olsun hiç unutulmayan sayılı hatıralardan dır.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
tuncerim hoşgelmişsin .. kardeşim çok özledik seni .. iycene dinlen kendine gel olan bitenden haber ver .. ((:)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoş geldin Tuncerim. :rendeer:
Dediklerinden sonra birşey sormuyorum. :)

Ama...
Tek istediğim bir an önce bitmesi ki daha çoook var.

Harbiden çoook var. :cherry: Yani senin askerlik bitene kadar ben motorumu çoktaaan almış olurum. :mrgreen: Artık ne kadar çok var gerisini sen düşün. :queen:

Kızma ha :p:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tuncer hoşgeldin acemi birliği bittiyse gerisi çabuk biter..:p
askerlik anıları saymakla bitmez hele sen bi soluklan sonra verirsin havadisleri..:p
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Askerlik ap ayrı bir dünya.

Klübe hoşgeldin :queen: Tuncer 'im hayırlısı olsun azı bitti çoğu kaldı sende benim gibi usta birliğini ordu evinde yapacan, bu şans gibi görünsede göreceli bir kavram, 14 ay günde 2-3 saat uykuyla full mesai çalışmak durumunda kalmıştım ancak senin bulunduğun il benim bulunduğum il kadar stresli olmayacaktır elbette :bounce:

Askerliğini yapmamış adayların modluğunuda düşürecez, ilgililere duyurulur :cherry:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
komtan' Alıntı:
Askerliğini yapmamış adayların modluğunuda düşürecez, ilgililere duyurulur :cherry:
O zor biraz; sayıca az olsak da baskın taraf biziz hala...:cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yapma olcan adam 100 oktan yazıyor DEVLERİN savaşıda büyük olur olan bize olur :bounce:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
O 100 oktansa, askerlik yapmamış grupta 200 oktan olanı var; ben ona güveniyorum..:wiinkk::cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum..:rendeer:

Vasco cum video çok güzel olmuş,ellerine sağlık :cat:

Acemi birliğim 21 gün sürdü(yemin törenine o kadar kalmıştı birliğe katıldığımızda).Dün itibari ile Tokat tan ayrıldım,sabah 8 den beri de evimdeyim.Soran arkadaşlara çok teşekkür ediyorum,48.piyade eğitim alayındaydım 21 gün boyunca.
Usta birliğimde arkadaşların da yazdığı gibi Afyon Merkez de orduevinde olacak.Gerçekten iyi oldu bu,malum Afyon İzmir e yakın sayılabilecek bir uzaklıkta,ee haliyle bu da geliş ve gidişlerimi kolaylaştıracak,bazı küçük planlarım var hele ki onları da rayına oturtursam tamamdır..

Haftaya cumartesiye kadar izindeyim ve şimdilik askerliği unutmak istiyorum :)

Allah askerliğini yapmakta olanların -adam akıllı arkadaşların - yardımcısı olsun..

Askerlik ap ayrı bir dünya.

Hoşgeldin modum...... Seni karşılayamadık; malum..... :pr::pr::pr::pr:

Biraz rahatla, kafan dinlensin görüşürüz nasılsa.... :cat::cat:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
doğru valla ben onu unuttum ama onun saç kestirme sorunu yok allahtan :queen: birde izmire düşermiş bak sen aleme o zaman :cat:
Abi yapma:p güveniyorum dedim, şimdi bu laf üzerine kendimi tutamayıp "Hangi saç?" diyeceğim kazara, tutunacak dalım kalmayacak..:p
:queen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
180
izmirdeki ilk günümde ilk tanıstıgım arkadasım
hayırlı teskereler baya bı gecıktım ama kusura foruma gırmememdır
hayırlısızlık yaptık ama kusura bakma kardesım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst