Modumuz Forrap ımıza Hayırlı Tezkereler....

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
bu işte şike var :)
ne kadar çabuk belli olmuş gerçekten senin adına sevindim çok mutlu olmalısın :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu işte şike var :)
ne kadar çabuk belli olmuş gerçekten senin adına sevindim çok mutlu olmalısın :)

üçkaatcı Tunci...naptı yaptı 17 ayak üzerine düştü gene...:p


AFYONKARAHİSAR
ile
İZMİR
arasındaki mesafe
327 Km


hadi yine iyisin...iyisin iyisin....sen işini bilirsin...bilirsin bilirsin...:p
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
4
Forrap halen Tokat'tamı? adı ve soyadı ne? Nizamiyeye ziyaretine gideceğim. Yeni haberim oldu. Tokat'tan selamlar.
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
forrap ım müdürüm ha bide gezi var o tarafa bir cıkartma olacak bu afyon gezisi .


forrap ımı kap sucuk pişir buluşması :)


şaka bir yana özledik.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bizden de sevgiler, selamlar:rendeer:
cengiz abi özledik bee..
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
nerde o şimdi? bize yakınmı :p afyon filn yazıyo da yukarılarda eski sayfaları okuyamadım. :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum..:rendeer:

Vasco cum video çok güzel olmuş,ellerine sağlık :cat:

Acemi birliğim 21 gün sürdü(yemin törenine o kadar kalmıştı birliğe katıldığımızda).Dün itibari ile Tokat tan ayrıldım,sabah 8 den beri de evimdeyim.Soran arkadaşlara çok teşekkür ediyorum,48.piyade eğitim alayındaydım 21 gün boyunca.
Usta birliğimde arkadaşların da yazdığı gibi Afyon Merkez de orduevinde olacak.Gerçekten iyi oldu bu,malum Afyon İzmir e yakın sayılabilecek bir uzaklıkta,ee haliyle bu da geliş ve gidişlerimi kolaylaştıracak,bazı küçük planlarım var hele ki onları da rayına oturtursam tamamdır..

Haftaya cumartesiye kadar izindeyim ve şimdilik askerliği unutmak istiyorum :)

Allah askerliğini yapmakta olanların -adam akıllı arkadaşların - yardımcısı olsun..

Askerlik ap ayrı bir dünya.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Hoşgeldin...:rendeer: Anlatacak askerlik anısı yok mu? Kuru kuru mu kalacak burası böyle:p

"Şimdilik unutmak istiyorum" lafından sonra tam sölenecek şeyi söylemişim:p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
İyi tezkereler---hoşgeldiniz.:rendeer:

Uzun süredir yurtdışındaydım bir çok şeyden haberim yok,şimdi gördüm başlığı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst