- Katılım
- 7 Ağu 2005
- Mesajlar
- 2,317
wooww.. :cat:
39-49cc mi???http://gas-scooter.de/shop/product_info.php?products_id=1034&XTCsid=466ab46e39e56a31519b9d75391ff874bengisu' Alıntı:Evet var. Mini Moto diye bir olay var yurtdışında. Aynı bizim büyük motorlar gibi onlarında türleri var offroad, race gibi... Büyük motorların küçültülmüş modellerini yapıyorlar. Genelde 39-45 cc arasında oluyor. Özel kulüpleri var. Bunlara üye olup yarışabiliyorsunuz. Zaten Moto GP pilotlarının temelleri hep buradan geliyor...
bu değerli yetenekli kardeşimizi candan kutluyorum .
tesadüf şu an babasının yanında sevgili cihan abiyle beraberim .
24 25 mart makedonyada balkan şampiyosuna katılacak olan ata kardeşimizle gurur duyuyoruz! kendisine ülkemizi başarıyla temsil etmeye devam edeceğine inanıyor başarılarının devamını diliyorum.
iyiki varsın ata seni seviyoruz.....
ata hakkında bilgi için.... www.atanurcan.50megs.com
sevgili gültekin öncelikle seni tebrik ederim ata kardeşimizi bu platforma taşımızsın stüdyoda ben motosiklet'ci şarkım var onun mix lerine geldim deyince tesadüf cihan abiyle tanıştım ata'dan bahsetti bende abi clip'imiz'de oynatalım neler yapar dediğimde şok oldum (15 yaşında büyük yetenekGültekin;601799' Alıntı:![]()
cihan abiye bu sayfayı gösterseydin keşke![]()
http://www.motosiklet.net/forum/mot...006nin-son-enduro-yarisindan-fotograflar.html
sevgili gültekin fotoğrafları sen çekmişsin galiba yakında çekeceğimiz motosiklet'ci clip'inde fotoğraf çekimleri yapılması gerekiyor bu işi senin üstüne atsak:mrgreen: selam verdik borçlu çıktık oldu amasağol desparadost.
Ata çok büyük işler yapacak çoook.
Cihan abiyle tanışma şerefine nail oldum. gerçekten çok kıymetli bir abimiz.
linkteki fotografların yarısı ona ait zaten
inşallah bir gün seninle de bir yerlerde karşılaşır, görüşürüz.
sağlıcakla kal.:rendeer:
sevgili gültekin fotoğrafları sen çekmişsin galiba yakında çekeceğimiz motosiklet'ci clip'inde fotoğraf çekimleri yapılması gerekiyor bu işi senin üstüne atsak:mrgreen: selam verdik borçlu çıktık oldu ama![]()
teşekkür ederim makina gelir gider sana birşey olmasın:cat: bize sen lazımsın görüşmek umuduyla zaten clip çekimimiz zannedersem bir ayı alacak haberleşirizmakinalarımın hepsini sattım.
şu an hiç makinam yok. bu yüzden, ormanlıdaki yılın ilk yarışlarına da gitmiyorum.ale:
imzamdaki satılık motorumun taksit tablosu, alacağım yeni makinaya ait.
o güne kadar yeni makinamı alırsam, seve seve koşarım.
bir mesaj atman yeter.:bounce: