Minik crosscumuz Ata NURCAN'ın, 20 ülkede gösterilen belgeseli...

Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
9
boyle genc cocukları sımdıden yetıstırmek lazım valla alalh anne vababasına sabır versın kendılerınede burdan tsk edrım
 

rsm

Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
38
umarim yeteneklidir umitler bosa cikmaz, cunku bu gec kaldigimiz sektorde iyi sporculara ihtiyac var cok iyi bir gurur kaynagi oluyorlar, tebrik ederim ve basarilar dilerim...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Oğlum olursa mutlaka ya bir go-kart ya da minibike alacağım, yarışçı olamasa bile iyi sürücü olsun.
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
4
bengisu' Alıntı:
Evet var. Mini Moto diye bir olay var yurtdışında. Aynı bizim büyük motorlar gibi onlarında türleri var offroad, race gibi... Büyük motorların küçültülmüş modellerini yapıyorlar. Genelde 39-45 cc arasında oluyor. Özel kulüpleri var. Bunlara üye olup yarışabiliyorsunuz. Zaten Moto GP pilotlarının temelleri hep buradan geliyor...
39-49cc mi???http://gas-scooter.de/shop/product_info.php?products_id=1034&XTCsid=466ab46e39e56a31519b9d75391ff874
bu siteye girin bakalım 90 km yapıyo bu mini..
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Şimdi gördüm ve kıskanmamak dediğiniz gibi elden deil.. Helal olsun ufaklıkğa.. Umarım geleceği çok daha parlak olur..
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
bu değerli yetenekli kardeşimizi candan kutluyorum .
tesadüf şu an babasının yanında sevgili cihan abiyle beraberim .
24 25 mart makedonyada balkan şampiyosuna katılacak olan ata kardeşimizle gurur duyuyoruz! kendisine ülkemizi başarıyla temsil etmeye devam edeceğine inanıyor başarılarının devamını diliyorum.
iyiki varsın ata seni seviyoruz.....
ata hakkında bilgi için.... www.atanurcan.50megs.com
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Helal Olsun, Allah Yolunu Açık etsin,
Şans Hep yanında olsun :cat:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
bu değerli yetenekli kardeşimizi candan kutluyorum .
tesadüf şu an babasının yanında sevgili cihan abiyle beraberim .
24 25 mart makedonyada balkan şampiyosuna katılacak olan ata kardeşimizle gurur duyuyoruz! kendisine ülkemizi başarıyla temsil etmeye devam edeceğine inanıyor başarılarının devamını diliyorum.
iyiki varsın ata seni seviyoruz.....
ata hakkında bilgi için.... www.atanurcan.50megs.com

241206ormanl8mi0.jpg


cihan abiye bu sayfayı gösterseydin keşke :)
http://www.motosiklet.net/forum/mot...006nin-son-enduro-yarisindan-fotograflar.html
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Gültekin;601799' Alıntı:
sevgili gültekin öncelikle seni tebrik ederim ata kardeşimizi bu platforma taşımızsın stüdyoda ben motosiklet'ci şarkım var onun mix lerine geldim deyince tesadüf cihan abiyle tanıştım ata'dan bahsetti bende abi clip'imiz'de oynatalım neler yapar dediğimde şok oldum (15 yaşında büyük yetenek:) ) bizim sitemiz'de vardır değince! senin topiğini gösterdi cihan abi 'bende güncelledim gerçekten süper bir yetenek kardeşimiz yolu bahtı açık olsun:rendeer: fotoğrafa gelince yarın kilyosta stüdyoda olacağım cihan abiyi görürsem gösteririm:) bilmiyorum siz tanışıyormusunuz cihan abiyle oda süper bir baba eli öpülesi bir baba oğlunu her yere özel münübüyle taşıyor helal olsun!ata hem eğitimini yapıyor hemde yarışıyor :cat:ana yarışan cihan ağbiy'miş ben eskiden şampiyondum dedi ama hala devam ettiğini bilmiyordum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
sağol desparadost.
Ata çok büyük işler yapacak çoook.
Cihan abiyle tanışma şerefine nail oldum. gerçekten çok kıymetli bir abimiz.
linkteki fotografların yarısı ona ait zaten :)
sana da kolay gelsin. inşallah bir gün seninle de bir yerlerde karşılaşır, görüşürüz.
sağlıcakla kal.:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
sağol desparadost.
Ata çok büyük işler yapacak çoook.
Cihan abiyle tanışma şerefine nail oldum. gerçekten çok kıymetli bir abimiz.
linkteki fotografların yarısı ona ait zaten :)
inşallah bir gün seninle de bir yerlerde karşılaşır, görüşürüz.
sağlıcakla kal.:rendeer:
sevgili gültekin fotoğrafları sen çekmişsin galiba yakında çekeceğimiz motosiklet'ci clip'inde fotoğraf çekimleri yapılması gerekiyor bu işi senin üstüne atsak:mrgreen: selam verdik borçlu çıktık oldu ama:)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
sevgili gültekin fotoğrafları sen çekmişsin galiba yakında çekeceğimiz motosiklet'ci clip'inde fotoğraf çekimleri yapılması gerekiyor bu işi senin üstüne atsak:mrgreen: selam verdik borçlu çıktık oldu ama:)

makinalarımın hepsini sattım.
şu an hiç makinam yok. bu yüzden, ormanlıdaki yılın ilk yarışlarına da gitmiyorum.:pale:
imzamdaki satılık motorumun taksit tablosu, alacağım yeni makinaya ait.
o güne kadar yeni makinamı alırsam, seve seve koşarım.
bir mesaj atman yeter.:bounce:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
makinalarımın hepsini sattım.
şu an hiç makinam yok. bu yüzden, ormanlıdaki yılın ilk yarışlarına da gitmiyorum.:pale:
imzamdaki satılık motorumun taksit tablosu, alacağım yeni makinaya ait.
o güne kadar yeni makinamı alırsam, seve seve koşarım.
bir mesaj atman yeter.:bounce:
teşekkür ederim makina gelir gider sana birşey olmasın:cat: bize sen lazımsın görüşmek umuduyla zaten clip çekimimiz zannedersem bir ayı alacak haberleşiriz:)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
teşekkürler.
haberleşelim. gün doğmadan, neler doğar. :)
kolay gelsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst