Minik crosscumuz Ata NURCAN'ın, 20 ülkede gösterilen belgeseli...

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Genç yeteneklerimizden milli cross sporcumuz Ata NURCAN için çekilen belgesel programı 4 ocak 2006, yani bu çarşamba saat 15:30 - 16:00 arasında TRT 1 de Düş Peşinde adlı cocuk programı içinde gösterime girecektir. İzleme şansı olacak arkadaşların kesinlikle kaçırmaması gereken bir belgesel.

ata6rf.jpg


Bu belgeselin içeriği şöyle; Avrupa'da 20 ülkede değişik ekstrem sporlarla ilgilenen genç yeteneklerden biri seçilir, ve belgesel program yapılır.
Türkiye'den de Ata NURCAN seçilmiştir. Ve bu belgesel 20 ülkede cocuk programları içerisinde dönüşümlü olarak gösterime girecektir.




Ülkemizi en iyi şekilde temsil edecek olan yetenkli sporcumuza ömür boyu başarılar diliyoruz...

Haber: Ali İhsan DERİNDAĞ
Fotograflar: Deniz ŞİMŞEK
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
99
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helal olsun ufakliga be
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
işte beni engellemeselerdi bende aynen böyle olacaktım
ahhhhhhhh ahhhhhhhhhhhhh:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
83
Ah ah... Biz anne babamıza söylesek crosscu olacağız diye, iki tokat çakarlar enseye, bir daha da birşey diyemeyiz. Şanslıymış çocukmuş...
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helal valla helal nasıl olmuş napmış bilmem ama helall...:rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
bengisu' Alıntı:
Cross'da ne işin var, Moto GP pilotu ol derler:)
bu işin temeli cross zaten.
cross'ta yetişecek, ileride istedigi kategoride devam edecek.
race çocuk motosikleti üreten firma varmı?:bounce:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Kardeşimize başarılar dileriz...
Kim bilir şimdi aramızda belki bu veya başka konularda ne yetenekli arkadaşlarımız vardır.Ama kaçımız bu yeteneklerimizi değerlendirebilme onları keşfedebilme şansını elde edebiliyor?İşte asıl soru orda,eyongunda dediği gibi para olmadıktan sonra yetenek bu ülkede bi işe yaramıyor...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
vay canına...
veletlere bakın.:cyclopsan bundan haberim yoktu...
race meraklısı pek çok vatandaş var camiamızda. onların çocuklarını da bu kategoride görürüz inşallah.:bounce:
zira Ata'nın babası cihan abiyle tanışmıştım.
o da, mx-2c sınıfında yarışan ve 2005 yılını 2. bitiren cross'cu.
http://www.tmf.org.tr/yazi_goster.php?artID=157
 
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
83
gurzan' Alıntı:
bu işin temeli cross zaten.
cross'ta yetişecek, ileride istedigi kategoride devam edecek.
race çocuk motosikleti üreten firma varmı?:bounce:

Evet var. Mini Moto diye bir olay var yurtdışında. Aynı bizim büyük motorlar gibi onlarında türleri var offroad, race gibi... Büyük motorların küçültülmüş modellerini yapıyorlar. Genelde 39-45 cc arasında oluyor. Özel kulüpleri var. Bunlara üye olup yarışabiliyorsunuz. Zaten Moto GP pilotlarının temelleri hep buradan geliyor...
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
bizimde önümüzü açsalardı bizde ondan daha ıyı yerler gelırdık buna emınım?
 
Katılım
5 Şub 2005
Mesajlar
10
yaaa valla ben de istiyorum ama bodrum da son 4 gün için de 4 kişi motor kazasın da ölünce ve bun un ikiside babamın gözü önünde ölünce kask sız bin meye bile izin vermiyor :pr:
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
7
valla atv yi aldiktan sonra basarilarimi sizinle paylasmaktan gurur duyacam..biz de imkan mi vardi 8 yasindan beri en buyuk tutkum motorcu olmak .sansli cocuk beah
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
Helal olsun işte GRURUMUZ beee allah hep yolunu açık etsin küçüğün
uamrım daha ii yerlere gelir ve göğsümüzü kabartır.... :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst