mını transporter- eski ve yeni hali....

Katılım
7 Şub 2006
Mesajlar
25
Çok güzel olmuş elinize sağlık. Baştan yaratmışsınız resmen
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfanı davet etmeden olmaz..adamın topicini köfte alanına döndürdük madem onuda çağırmalıyız...:cherry:
bu arada Engin duyarsa bizi dövermi acep??? dürüme karşı köfte etkinliği yapılıyor diye???:queen:

seni motorumla değilde motosikkletimle gezdirebilirim..ama kendisi bu işe nasıl bakar bilemiyorum...malum 3 kişilik yapılmamış...:queen:

alalım sanada bir motör yahu????:cat:

yavvv arkadaş ortalık miss gibi köfte koktu :cherry: birileri beleş köftemi dediii??? :queen:

zaten konunun içine etmişiniz :p gelin size karamürsel köftesi yedireyimde görün bakalım tuzladakine istanbuldakine benziyomu ?:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:10 ----------

Çok güzel olmuş elinize sağlık. Baştan yaratmışsınız resmen

teşekkür edeim sevgili arkadaşım ... ben ne demek istediğini tam olarak anladım , ancak yaratmak allaha mahsus bir şey acizane biz kullar ancak üretebiliriz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:16 ----------

abicim emeğine ellerine sağlık diyorum.. :cat: yaptıklarını takip etmek cidden büyük neşe veriyor..ellerin dert görmesin :rendeer:

sağol sevgili kardeşim burada elimden geldiği kadar paylaşmaya çalışıyorum , öncelikle burada ve gerçek yaşamımda vazgeçemediğim otoritelerimden biriside paylaşmayı sevmek aynı zamanda bunu yaparken öğrenmek ve bilmeyenlere öğretmek pirensipli dir , zira yeri zamanı geldikçe her seferinde,bu işte profesyonel olmadığımıda acizane dile getirmeye çalışmaktayım tüm bunlara karşın yinede faydalı olabiliyorsam ,

bu benim için en büyük mutluluktur ,gerçekten burada çok kıymetli insanlar var ,bundan oldukça memnunum , paylaşmayı severim , eşim dostum komşum hısmım ,akrabam benden daha iyi koşullarda olması beni kıskandırmaz içimde fesat, düşüncelere yer yoktur ,kalbimden geçmez bende güzel bir şey olsa bunun herkezde olmasını isterim ,

umarım paylaşmayı becerebiliyorumdur , yoksa yahatımda boş işlere ayıracak pek vaktim yoktur ,,

sana ve yorum yazan tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ederim...
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Ooooon numara...:cat:

Bu tür ihtiyaçlarda soran olursa artık adresimiz belli, inşallah...:wiinkk:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Ooooon numara...:cat:

Bu tür ihtiyaçlarda soran olursa artık adresimiz belli, inşallah...:wiinkk:

eyvallah sevgili yüce abim tabiki başım üstüne bundan zevk alırım bilirsin az çok beni, uğraşmayı sevrim çalışmayıda varsa elinde bir enkazın , adam ederiz evvel allah , pek göremiyorum sni buralarda ateş almaya mı geldin ?:cherry:

havaları bekliyorum bir yağıyor bir açıyor belli olmuyor düşeceğim o taraflara doğru unutmadım yani :)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Elinize sağlık.

Çok güzel olmuş araç.

Güle güle kullanın.
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Yaşı Yüce(siyahatmaca) ve ben gibi olanlar:queen:bilir eskilerde herşeyin kıt olduğu yıllarda hemen hemen her şey değerlendirilirdi çünkü bulabileceğiniz bir somun ve civata olmadığında onu eldeki imkanlarla var olanı uygun hale getirerek yada olmayan bir parçayı uydurarak sorun çözülürdü, her tamirci her tür kaynağın ustasıydı ,emeğinizle ortaya çıkan araç bana o günleri anımsattı.
Oysa batıda --ki ekonomik olarak bizlere göre alım güçleri çok daha iyi olmasına karşın --bizde hurda diye nitelendirilecek motorları el emeğiyle gıcır gıcır yollarda görebilirsiniz şöyle baktığımızda o devrin her markası bu yollardan geçmesine kullanılmasına rağmen Koç müzesi ve resimler olmasa haberdar olunmayacak:farao:
Demem o ki elinize emeğinize ,yüreğinize sağlık ,sergilik olmuş:rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
iyi uğraş vermişsiniz çok güzel olmuş tebrik ederim ;)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Yaşı Yüce(siyahatmaca) ve ben gibi olanlar:queen:bilir eskilerde herşeyin kıt olduğu yıllarda hemen hemen her şey değerlendirilirdi çünkü bulabileceğiniz bir somun ve civata olmadığında onu eldeki imkanlarla var olanı uygun hale getirerek yada olmayan bir parçayı uydurarak sorun çözülürdü, her tamirci her tür kaynağın ustasıydı ,emeğinizle ortaya çıkan araç bana o günleri anımsattı.
Oysa batıda --ki ekonomik olarak bizlere göre alım güçleri çok daha iyi olmasına karşın --bizde hurda diye nitelendirilecek motorları el emeğiyle gıcır gıcır yollarda görebilirsiniz şöyle baktığımızda o devrin her markası bu yollardan geçmesine kullanılmasına rağmen Koç müzesi ve resimler olmasa haberdar olunmayacak:farao:
Demem o ki elinize emeğinize ,yüreğinize sağlık ,sergilik olmuş:rendeer:

teşekkür ederim yorum için....büyüklerimiz yokluğun ,kıtlığın ne demek olduğunu iyi biliyorlar gerçekten bir civata yeri geldiğinde hayati önem taşıyabiliyor ,o yüzden bende kıyamam öyle kıldan tüyden şeyleri atmaktansa bir köşeye koyup bir gün lazım olur diye düşünürüm sürekli ,:)

bakalım bu motosikleti yeni aldım zaman bulduğumda ilk işim komple dağıtmak olacak allahtan yedek parçaları piyasada mevcut fakat ben orjinalinin dışında farklı bir tarz yapmayı düşünüyorum onuda zaman belirleyecek , sevgilerimle ...




şimdi yine toplanacak bir alet var bakalım müsait zamanda buna başlayacağım inşallah
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
ilk yazıdaki motor mükemmel olmuş. yeni motoru da sabırsızlıkla bekliyorum. ellerinize sağlık.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ilk yazıdaki motor mükemmel olmuş. yeni motoru da sabırsızlıkla bekliyorum. ellerinize sağlık.

kanuniyi sizden iyi olmasın sevgili bir arkadaşımızdan motosiklet net ,aracılığı ile , bu gün aldık şu an oğlan kardeşim binecek bakalım bir müddet hevesini alsın sonra ben ondan alacağım fakat bu arada motoru tanıyamayabilirsinizde :cherry:

kimbilir evrim geçirip kocaman kalın arka tekerleği olan bir customa dönebilir an meselesi elbette zaman inşallah ... teşekkürler yorum için :cat:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
kanuniyi sizden iyi olmasın sevgili bir arkadaşımızdan motosiklet net ,aracılığı ile , bu gün aldık şu an oğlan kardeşim binecek bakalım bir müddet hevesini alsın sonra ben ondan alacağım fakat bu arada motoru tanıyamayabilirsinizde :cherry:

kimbilir evrim geçirip kocaman kalın arka tekerleği olan bir customa dönebilir an meselesi elbette zaman inşallah ... teşekkürler yorum için :cat:

neden sizin gibiLerden ankarada mevcut değiL =))))) sizLerden öğreneceğimiz çok şey var .
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
neden sizin gibiLerden ankarada mevcut değiL =))))) sizLerden öğreneceğimiz çok şey var .

estağfurullah sevgili arkadaşım lütfen böyle düşünmeyin , acizane bu işte profesyonel olmadığımı her kalemde dile getirmeye çalışıyorum , nice cevher insanlar var ki , bizim yaptığımız eskiyi değerlendirmek kendi çapında hobi olarak takılmak , yoksa mesleğimiz elbette bu değil :)

sadece zamanımı böyle işlere harcamak bana keyif veriyor, bunu yaparken bildiklerim ve yaptıklarımla bir şeyler öğretmekten ziyade bilmediklerimi de öğrenmek tabiki , örnek olarak bu konunun paylaşımında bana göre insanlar eskinin kıymetini öğrenmiştir diye düşünüyorum eski diye bir kenara atılmaması gerektiğini öğrenmştir, seninde dediğin gibi ben ilgilenmeyi seviyorum alışmaya bayılıyorum hepsi bukadarcık :)

selamlarımı yolluyorum....esen kal...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
İrfanım ellerine sağlık ....yeniden hayat bulmuş ve çok şık olmuş :cat::rendeer:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
estağfurullah sevgili arkadaşım lütfen böyle düşünmeyin , acizane bu işte profesyonel olmadığımı her kalemde dile getirmeye çalışıyorum , nice cevher insanlar var ki , bizim yaptığımız eskiyi değerlendirmek kendi çapında hobi olarak takılmak , yoksa mesleğimiz elbette bu değil :)

sadece zamanımı böyle işlere harcamak bana keyif veriyor, bunu yaparken bildiklerim ve yaptıklarımla bir şeyler öğretmekten ziyade bilmediklerimi de öğrenmek tabiki , örnek olarak bu konunun paylaşımında bana göre insanlar eskinin kıymetini öğrenmiştir diye düşünüyorum eski diye bir kenara atılmaması gerektiğini öğrenmştir, seninde dediğin gibi ben ilgilenmeyi seviyorum alışmaya bayılıyorum hepsi bukadarcık :)

selamlarımı yolluyorum....esen kal...

çok tşk ederim yorumunuz ıcın . kocaelıde olsaydım ınanın sızınle tanısmak yanınızda bulunmak ısterdım =)) (yazılarınızı takıp edıyorum).
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
çok tşk ederim yorumunuz ıcın . kocaelıde olsaydım ınanın sızınle tanısmak yanınızda bulunmak ısterdım =)) (yazılarınızı takıp edıyorum).

olsun sevgili arkadaşım gönüller bir olsun mesafeler uzun olsada kuruln dostluklar kalıcı olabiliyor , tabi herkezin bakış açısı farklıdır :)

olurya günün birinde kocaeli karamürsele yolun düşer beklerim :):cat:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
olsun sevgili arkadaşım gönüller bir olsun mesafeler uzun olsada kuruln dostluklar kalıcı olabiliyor , tabi herkezin bakış açısı farklıdır :)

olurya günün birinde kocaeli karamürsele yolun düşer beklerim :):cat:

1 aya kadar finaller biter ben ankaranın yolunu tutarım kocaelıde arkadasım var yanına gıtmek ıstıyordum olurda gelırsem senıde gormek tanımak ısterım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst