mını transporter- eski ve yeni hali....

Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
bu gidişle atlıycam motora kocaeli'ye gelip ''hadi benim motora bakım yapak'' diycem haaa :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
1 aya kadar finaller biter ben ankaranın yolunu tutarım kocaelıde arkadasım var yanına gıtmek ıstıyordum olurda gelırsem senıde gormek tanımak ısterım.

başım gözüm üzerine :) profilimde gerekli bilgiler mevcut telefonum var gelecek olursan haber vermeni isterim...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:58 ----------

bu gidişle atlıycam motora kocaeli'ye gelip ''hadi benim motora bakım yapak'' diycem haaa :queen:

eyvallah başım üstüne derim, biz lafta kalacak bir insan değiliz fakat motorunu bırakman icab edecek benim bakımlarım öyle oluyor :cherry:

sadece motor yağı bujı, baskı balata, vs. bakmını zaten her servis yapıyor önemli olan servislerin ,tamircilerin uğraşmadığı konular :) bir motorcuya debriyaj balatası için gittiğinizde ondan başka hiç bir yerine bakıyormu?

diyormu size bunun şasesinin boyası eskimiş şuna bir boya atalım, yada elektirik tesisatı yıpranmış, yazık günah kısa devre yapıp motoru yakar şuna sıfır tesisat çekelim,

yada arka teker bilyası değişmesi gerekiyorsa ve bunu farketmişse değiştirmez çünkü sizin sorununuz debriyajdır , bu yazıyı okuyanlar şöyle düşünebilirler o işten ekmek yiyen arkadaşları kötülemekten ziyade bende bu işi parayla yapmış olsam belki bende onlar gibi sadece söylenen problemi yapardım fakat, ben zevk için uğraştığımdan dolayı ,

eski bakıma ihtiyacı olan makinaın fabrikadan ilk çıktığı halini hayal ederek yapıyorum nasılsa öyle olmalı orjinal olmalı ,tabiki imkanlar dahilinde ,olmayınca olmuyor ,parça bulamıyorsunuz uyduruyorsunuz, ama nihayetinde amaç yerini buluyor .

bu işin ustası değilim fakat işe başladığımda etrafımda kimse olmayacak makina , allah ve ben ): gerisine karışmayacaksınız :)



sadece gerekecek malzemeleri temin edilmek sureti ve zaman karşılığında makinanı tüm mt şahitliğinde sana tanıyamama garantisi vererek zevkle kabul ediyorum... başım üstüne....:cat:
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
başım gözüm üzerine :) profilimde gerekli bilgiler mevcut telefonum var gelecek olursan haber vermeni isterim...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:58 ----------



eyvallah başım üstüne derim, biz lafta kalacak bir insan değiliz fakat motorunu bırakman icab edecek benim bakımlarım öyle oluyor :cherry:

sadece motor yağı bujı, baskı balata, vs. bakmını zaten her servis yapıyor önemli olan servislerin ,tamircilerin uğraşmadığı konular :) bir motorcuya debriyaj balatası için gittiğinizde ondan başka hiç bir yerine bakıyormu?

diyormu size bunun şasesinin boyası eskimiş şuna bir boya atalım, yada elektirik tesisatı yıpranmış, yazık günah kısa devre yapıp motoru yakar şuna sıfır tesisat çekelim,

yada arka teker bilyası değişmesi gerekiyorsa ve bunu farketmişse değiştirmez çünkü sizin sorununuz debriyajdır , bu yazıyı okuyanlar şöyle düşünebilirler o işten ekmek yiyen arkadaşları kötülemekten ziyade bende bu işi parayla yapmış olsam belki bende onlar gibi sadece söylenen problemi yapardım fakat, ben zevk için uğraştığımdan dolayı ,

eski bakıma ihtiyacı olan makinaın fabrikadan ilk çıktığı halini hayal ederek yapıyorum nasılsa öyle olmalı orjinal olmalı ,tabiki imkanlar dahilinde ,olmayınca olmuyor ,parça bulamıyorsunuz uyduruyorsunuz, ama nihayetinde amaç yerini buluyor .

bu işin ustası değilim fakat işe başladığımda etrafımda kimse olmayacak makina , allah ve ben ): gerisine karışmayacaksınız :)



sadece gerekecek malzemeleri temin edilmek sureti ve zaman karşılığında makinanı tüm mt şahitliğinde sana tanıyamama garantisi vererek zevkle kabul ediyorum... başım üstüne....:cat:

eyvallah kardeş. samimiyetine inanıyorum ve teşekkür ediyorum :rendeer:
ustaların söylenenden daha fazlasını yapmamaları konusunda çok haklısın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:31 ----------

bu arada o kanuniyi nasıl bi hale getireceğinide çok merak ediyorum :)
elini çabuk tut dört gözle bekliyorum :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
eyvallah kardeş. samimiyetine inanıyorum ve teşekkür ediyorum :rendeer:
ustaların söylenenden daha fazlasını yapmamaları konusunda çok haklısın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:31 ----------

bu arada o kanuniyi nasıl bi hale getireceğinide çok merak ediyorum :)
elini çabuk tut dört gözle bekliyorum :queen:

:) kanunının hikayesi benim burada (kelle motor arıyorum) diye, açmış olduğum konu ile başkadı sağolsun istanbuldan bir mt. dostu sesimi duydu:) fiyattada anlaştık 2 gün önce gidip aldık fakat bu aralar bende maddi sıkıntı olduğu için oğlan kardeşim abi ben alayım biraz bineyim dedi tamam dedim bende ,
sen al sonra ben alırım senden diye sözleştik durum böyle olunca makinayı toplamaya karar verdik , zaten çok dağınık bir alet değil eksiği gediği var şu an onları tamamlıyorum bu yaz biraderi idare etsin daha sonra ondan 4 tekerli bir araç yapmayı pilanlıyorum bir tür anfibi tarzı ,

düşüncelerim şu an bu yönde sürekli araştırıyorum suda yüzer kısmını nasıl yaparım?

hafif dengeli ve sağlam yapmalıyım :) tabi bunlar şu an ancak çizim proğramlarından ibaret elde sadece motor var çok şükür bunada:)

böyle işte sevgili ağabeyim şimdi yanına ineceğim makinanın , bu yazıyı okuyanlar çüşşş diyecekler bana şimdi ammada sallıyorsun be irfan diyecekler,:) içimdeki ateşi bir bilseler .. herşeyden kötüsü maddi imkanlarla boğaz boğaza gelmiş biri olarak bu hayalimi geciktiriyor olmanın bana vermiş olduğu sıkıntıyı tahmin bile edemezsiniz ..

sevgi ve selamlarımı sunuyorum....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst