başım gözüm üzerine

profilimde gerekli bilgiler mevcut telefonum var gelecek olursan haber vermeni isterim...:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:58 ----------
eyvallah başım üstüne derim, biz lafta kalacak bir insan değiliz fakat motorunu bırakman icab edecek benim bakımlarım öyle oluyor :cherry:
sadece motor yağı bujı, baskı balata, vs. bakmını zaten her servis yapıyor önemli olan servislerin ,tamircilerin uğraşmadığı konular

bir motorcuya debriyaj balatası için gittiğinizde ondan başka hiç bir yerine bakıyormu?
diyormu size bunun şasesinin boyası eskimiş şuna bir boya atalım, yada elektirik tesisatı yıpranmış, yazık günah kısa devre yapıp motoru yakar şuna sıfır tesisat çekelim,
yada arka teker bilyası değişmesi gerekiyorsa ve bunu farketmişse değiştirmez çünkü sizin sorununuz debriyajdır , bu yazıyı okuyanlar şöyle düşünebilirler o işten ekmek yiyen arkadaşları kötülemekten ziyade bende bu işi parayla yapmış olsam belki bende onlar gibi sadece söylenen problemi yapardım fakat, ben zevk için uğraştığımdan dolayı ,
eski bakıma ihtiyacı olan makinaın fabrikadan ilk çıktığı halini hayal ederek yapıyorum nasılsa öyle olmalı orjinal olmalı ,tabiki imkanlar dahilinde ,olmayınca olmuyor ,parça bulamıyorsunuz uyduruyorsunuz, ama nihayetinde amaç yerini buluyor .
bu işin ustası değilim fakat işe başladığımda etrafımda kimse olmayacak makina , allah ve ben ): gerisine karışmayacaksınız
sadece gerekecek malzemeleri temin edilmek sureti ve zaman karşılığında makinanı tüm mt şahitliğinde sana tanıyamama garantisi vererek zevkle kabul ediyorum... başım üstüne....:cat: