Mersinli Motorcuların Acı Günü

Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Allah rahmet eylesin , ecel ne zaman nerede gelir bilinmez
yakınlarına Allah sabır versin
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
kaza anında bir doktor arkadaşımın hemen önündeymiş. kör viraja çok sert ve geniş girince karşı şeride savruluyor ve karşıdan gelen aracın sol yan kapısına giriyor. hemen orda doktor arkadaş hayati hiç bir bulguya rastlayamıyor. artçısı (volkan) önce silifke, sonra mersin devlet hastanelerinde yoğun bakıma alınıyor ve bugün taburcu ediliyor. arabanın sürücüsü hala yoğun bakımda.
zaten BMW grubunun gezisindeymiş. kaza olduktan yarım saat sonra aldığımdan beri takibindeyim. hakan abi arkadaşımdı, arabanın şöförü ise bir arkadaşımın eniştesi çıktı. hakan abinin 2 çocuğu vardı.... Ateş düştüğü yeri yakıyor arkadaşlar....Allah rahmet eylesin, sevecen ve çok sıcak, espirili bir insandı...
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eyleye nediyelim geride kalanlara Allah sabır versin
çok dikkat edelim arkadaslar her an tedbirli olalım ne üzelim ne üzülelim
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
6
Kaza anında sadece kaskı varmış ama onu da hiç bağlamazmış, çarpmanın etkisiyle kask fırlamış ve boynu kırılmış.
Kendisi çok kaza atlatmış bir arkadaşımızdı, ama hiç birinde kusuru yoktu, ilk defa kusurluydu o da canına mal oldu.
Lütfen ama lütfen kuralları ihmal etmeyelim, çünkü onlar hayatımızı kurtarmak için varlar.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
55
allah rahmet eylesin çok üzüldüm ya. tüm motor camiasına ve kederli ailesine başsağlığı diliyorum.:pale:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kaza anında bir doktor arkadaşımın hemen önündeymiş. kör viraja çok sert ve geniş girince karşı şeride savruluyor ve karşıdan gelen aracın sol yan kapısına giriyor. hemen orda doktor arkadaş hayati hiç bir bulguya rastlayamıyor. artçısı (volkan) önce silifke, sonra mersin devlet hastanelerinde yoğun bakıma alınıyor ve bugün taburcu ediliyor. arabanın sürücüsü hala yoğun bakımda.
zaten BMW grubunun gezisindeymiş. kaza olduktan yarım saat sonra aldığımdan beri takibindeyim. hakan abi arkadaşımdı, arabanın şöförü ise bir arkadaşımın eniştesi çıktı. hakan abinin 2 çocuğu vardı.... Ateş düştüğü yeri yakıyor arkadaşlar....Allah rahmet eylesin, sevecen ve çok sıcak, espirili bir insandı...

sencer tekrar başınız sağolsun.Allah hepinize özellikle ailesine çocuklarına sabır versin:salut:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
Allah rahmet eylesin. Geride kalanlara ve kederli ailesine saırlar versin.
yaralı arkadaşa acil şifalr dilerim.
hepimizin başı sağolsun arkadaşlar...
( ben de bu olaya karşıyım ki; yok nasıl olmuş,suçluymuş cart curt... bırakın arkadaşlar bu lafları.ders alcaksanız gidin arkadaşlarınızla konuşun. bu topik başsağlığı topiği olsun)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
110
allah rahmet eylesin ailesine başsağlığı dilerim Mersinimizden bi abimizi kaybetmenin üzüntüsünü daha derinden yaşıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
( ben de bu olaya karşıyım ki; yok nasıl olmuş,suçluymuş cart curt... bırakın arkadaşlar bu lafları.ders alcaksanız gidin arkadaşlarınızla konuşun. bu topik başsağlığı topiği olsun)

Burası bir motosiklet sitesi olduğu için olayın ayrıntıları ve özellikle de ölüm şekli çok önemlidir. Herkes bilgilerini buradan almakta. Buradan alınan bilgiler diğer motosiklet sürücüleri için çok ders verici olmaktadır. O zaman her kaza için 2 ayrı topik açmak gerekir; 1) başsağlıkları 2) kazanın analizi diye. Şimdiki durumda, bence eksik bile yapılıyor. Herkes sadece baş sağlığı diliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst