Evet, Hakan kardeşimiz Silifke - Mut yolundaki virajlarda kaza yaptı.
Kendisi %100 hatalı...aşırı hız + hatalı sollama sonucu araba ile kafa kafaya girmiş.
Koruma olarak sadece kask vardı, başka koruma kullanmazdı.Ama bu kazada korumanın bir faydası olmazdı.
Artçısının durumu iyi, onuda Allah korumuş.
Bu sabah cenazesine katıldım.
Allah hiç bir Baba'ya evlat acısı yaşatmasın.
Arkadaşlar, dikkatli kullanalım.Sonuçta zevk için biniyoruz değilmi?