- Katılım
- 25 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,154
Hayırlı uğurlu olsun.
Kazasız sürüşler diliyorum.
Kazasız sürüşler diliyorum.
cesurun motoru dün ıslattık, hemde fena ıslatık,
sırıl sıklam oldum, gece 12 ye kadar yağmurdaydık, e bu defada bööle ıslatmış olalım![]()