merhaba arkadaşlar sonunda muradıma erdim.

Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
dostlar er5 imi satalı 3ay oldu ve dün kendime z750s aldım 3 aydır ilkdefa yatıyorum allah her isteyene nasip etsin sevgi vesaygılar.:rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Haayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Şimdi çözdüm:cherry::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Haydi hayırlı olsun allah kaza bela vermesin...artık bikaç foto atarsın hayırlı olsun başlığı başka türlü olmaz çünkü...bu arada sürüş deneyimlerinide bizimle paylaşırsan sevinirim...:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hayırlı uğurlu olsun
güzel makinadır
kazasız belasız...:cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
görmeden inanmam :mrgreen: hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin.bide avaterın altında hala er-5 yazıyor deyiştir istersen:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
granüllü endoplazmik redikulumun ustasıyım Z750 nin hastasıyım.....


hayırlı olsun...
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
25
Hayirli Olsun İnŞallah Allah Kaza Bela Vermesin Motorun Grenajlari Yere YÜzÜ GÖrmesin
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı Olsun Arkadaşım :rendeer: Allah, Kaza Bela yüzü göstermesin inşallah...
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız sürüşler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst