merhaba arkadaşlar sonunda muradıma erdim.

Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
124
allah kaza bela vermesin sıkı makina tekerin düz bassın güle güle kullan abi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun,güle güle kullan....
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ertech'in de motoru bunun aynısı sanırsam, hiç tarzım olmamasına rağmen çok beğendiğim bir motor.

Güle güle kullan, on numara makine almışsın.:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
cesurun motoru dün ıslattık, hemde fena ıslatık,
sırıl sıklam oldum, gece 12 ye kadar yağmurdaydık, e bu defada bööle ıslatmış olalım :)
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
46
kardeşim hayırlı uğurlu olsun.bendede siyahı var.doğru bir karar vermişin.harika bir makina acı biber:):)allah hatadan kazadan,beladan korusun.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
z 750=600cc killer:queen::queen:

Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanman dilegiyle:rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
cesurun motoru dün ıslattık, hemde fena ıslatık,
sırıl sıklam oldum, gece 12 ye kadar yağmurdaydık, e bu defada bööle ıslatmış olalım :)

sadece motormu ıslandı bende botlar akvaryum gibi oldu güzel geziydi tekrını bekliyoruz saygılar.:cat:

arkadaşlar hepinize teşekür ederim:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst