La get olim herkez o laziye benzetiyo zatenn
işim olmaz olim benim seda la falan mert la ben mert :cherry::cherry:
sorarım arkadaşlarım size benle bu adamın hiç alankası varmı yani yaa :silent:
BU ARADA SEN BENİM RESMİMİ NERDEN BULDUN LA ERHAN KARDEŞİM::rantinp:::rantinp:::rantinp:![]()
harbı mert ammada benzıorsnn haa o kamerlara oynuor sende kamerlara oynuon saten
unutmayalamım erhanın dogumgununde benı cek benı cek dıe sekılden sekle gırmenı
valla lan vasco sen mertin resmini nerden buldu :silent:
La get olim herkez o laziye benzetiyo zatenn
işim olmaz olim benim seda la falan mert la ben mert :cherry::cherry:
sorarım arkadaşlarım size benle bu adamın hiç alankası varmı yani yaa :silent:
![]()
![]()
hakkaten tıpa tıp aynısınız :mrgreen:
::rantinp:::rantinp:::
Oynamıyom len ben![]()
Pc ye mi giriyo napıosa gıllı![]()
Gazcı Mert öldü ,
Yaşasın Sazcı Mert :mrgreen:
Gazcı Mert öldü ,
Yaşasın Sazcı Mert :mrgreen:
mert lan ben seni varya seda sayanın eski sevgilisi adı neydi lan unuttum ona benzetiyom haaaaa =)))))
heh heh nihat doğan uhahuauhauhhuahu
![]()
![]()
mert lan ben seni varya seda sayanın eski sevgilisi adı neydi lan unuttum ona benzetiyom haaaaa =)))))
heh heh nihat doğan uhahuauhauhhuahu
![]()
![]()