Maymundan Motor şhoww

Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harbı mert ammada benzıorsnn haa o kamerlara oynuor sende kamerlara oynuon saten
unutmayalamım erhanın dogumgununde benı cek benı cek dıe sekılden sekle gırmenı
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
La get olim herkez o laziye benzetiyo zatenn:p:p

işim olmaz olim benim seda la falan mert la ben mert :cherry::cherry:

sorarım arkadaşlarım size benle bu adamın hiç alankası varmı yani yaa :silent:
n549824548_482461_9861.jpg
nihatdogan.jpg
BU ARADA SEN BENİM RESMİMİ NERDEN BULDUN LA ERHAN KARDEŞİM::rantinp:::rantinp:::rantinp:




allah aşkına yapma bire birsin bi ben benzetmiyorum zaten bak kendin söyledin bundan sonra senin adın nihat :queen::queen::queen:

lan keko nihat facebook diye bişi var demi :D
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
harbı mert ammada benzıorsnn haa o kamerlara oynuor sende kamerlara oynuon saten
unutmayalamım erhanın dogumgununde benı cek benı cek dıe sekılden sekle gırmenı

Hadi be sende tüğlü cisim :mrgreen: Nerde demişim beni çek beni çek diye sen beni niye çekemiyosun halen anlamış değilim :p:p

Senden güzel motor kullanıyosam suçum ne kardeşim alalala :cherry::cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
La get olim herkez o laziye benzetiyo zatenn:p:p

işim olmaz olim benim seda la falan mert la ben mert :cherry::cherry:

sorarım arkadaşlarım size benle bu adamın hiç alankası varmı yani yaa :silent:
n549824548_482461_9861.jpg
nihatdogan.jpg

BU ARADA SEN BENİM RESMİMİ NERDEN BULDUN LA ERHAN KARDEŞİM::rantinp:::rantinp:::rantinp:[/QUOTE]

hakkaten tıpa tıp aynısınız :mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
mert lan ben seni varya seda sayanın eski sevgilisi adı neydi lan unuttum ona benzetiyom haaaaa =)))))

heh heh nihat doğan uhahuauhauhhuahu
n549824548_482461_9861.jpg
nihatdogan.jpg

harbi çok benziosunuz yaa varmı bi akrabalık fln nihat doganda sagda solda sıkıo ben soleyim boleym die ama ondanda icraat yok yalan gazcı mert:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
mert lan ben seni varya seda sayanın eski sevgilisi adı neydi lan unuttum ona benzetiyom haaaaa =)))))

heh heh nihat doğan uhahuauhauhhuahu
n549824548_482461_9861.jpg
nihatdogan.jpg

mert..........
hayırrrrr :queen::queen:
anladım neden hep siyah vizör, konuşma şekliniz bile benzio la:mrgreen::p
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
O ne mayak bir maymunmuş öyle. :)
Altındaki nedir uzaktan kumandalımı yoksa şu benzinle çalışan modellerden mi? nasıl gidiyor o hayvan, iteleyerek mi ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst