Maymundan Motor şhoww

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
237
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hemde ss ci onu 1400 cc lik makinede düşünemiyorum:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
vallahi sedat..
bide de darvin e inanmazdım..
meğer sedatın dedesiymiş:p:p
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım bunda bı tencerelıkkk varrr ayne ılk defa bu vasco ınsanına katılıorm kafa yapısı benzıor tencereye

----------
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Banada Ümit' i hatırlattı yaa kafa yapısı aynı aynnnnıı :mrgreen:

Ümit'in kafası kadar taş düşsün başına :p

sanırım bunda bı tencerelıkkk varrr ayne ılk defa bu vasco ınsanına katılıorm kafa yapısı benzıor tencereye

----------

Pıstafa ne kızıyon ki..
İltifat ettim sana..
Üstelik şu şebek kadar bile motor kullanamıyosun..
Ayrıca senden daha iyi teker yapıyor..
Ve sen ondan daha kıllısın..
Mutlu olman lazımdı.. :p
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Ümit'in kafası kadar taş düşsün başına :p



Pıstafa ne kızıyon ki..
İltifat ettim sana..
Üstelik şu şebek kadar bile motor kullanamıyosun..
Ayrıca senden daha iyi teker yapıyor..
Ve sen ondan daha kıllısın..
Mutlu olman lazımdı.. :p

Daha kıllısın derken :p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
şimdi adamı sübyancılıkla suçlama, onlar küçüklükten beri beraber :cherry:

Ne eleştiriyon olim sen sigortalarını değiş lem ilk önce :p:p sen sibyancı lazii :mrgreen:

Ümit'in kafası kadar taş düşsün başına :p



Pıstafa ne kızıyon ki..
İltifat ettim sana..
Üstelik şu şebek kadar bile motor kullanamıyosun..
Ayrıca senden daha iyi teker yapıyor..
Ve sen ondan daha kıllısın..
Mutlu olman lazımdı.. :p

Pıstafa ne anam bu neler duyuyoruzz lafa gelince maymunda tüğ bırakmıyosun konuş bakalım :p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Ne eleştiriyon olim sen sigortalarını değiş lem ilk önce :p:p sen sibyancı lazii :mrgreen:



Pıstafa ne anam bu neler duyuyoruzz lafa gelince maymunda tüğ bırakmıyosun konuş bakalım :p:p


mert lan ben seni varya seda sayanın eski sevgilisi adı neydi lan unuttum ona benzetiyom haaaaa =)))))

heh heh nihat doğan uhahuauhauhhuahu
n549824548_482461_9861.jpg
nihatdogan.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
mert lan ben seni varya seda sayanın eski sevgilisi adı neydi lan unuttum ona benzetiyom haaaaa =)))))

La get olim herkez o laziye benzetiyo zatenn:p:p

işim olmaz olim benim seda la falan mert la ben mert :cherry::cherry:

sorarım arkadaşlarım size benle bu adamın hiç alankası varmı yani yaa :silent:
n549824548_482461_9861.jpg
nihatdogan.jpg
[/QUOTE]

BU ARADA SEN BENİM RESMİMİ NERDEN BULDUN LA ERHAN KARDEŞİM::rantinp:::rantinp:::rantinp:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst