- Katılım
- 16 Mar 2011
- Mesajlar
- 240
Yaw sen scarebo alsana.Nabacan pcx'i.Honda 11 beygir.Üstüne bin TL koy git scarebo al 19 beygirin keyfini çıkar.Yemişim hondayı yaw.
üstad 7bin tl yapıyor şu anda o motor 3 bin € satış fiyatı.
Yaw sen scarebo alsana.Nabacan pcx'i.Honda 11 beygir.Üstüne bin TL koy git scarebo al 19 beygirin keyfini çıkar.Yemişim hondayı yaw.
Metehan klavyene sağlık.Bu kadar güzel özetlenir yani bu olay.Gece gece beni güldürdün.Allah'da seni güldürsün.Bi de seni şu cbf150'den kurtarıp huzura kavuşturabilsek.En iyisi al bi taiwan sen de.Bi daha hondanın adını ağzına almaya tenezzül bile etmezsin.
siz taywancılar honda nın ismini ağzınıza besmeleyle alın beecumhuriyeti inkar etmek gbi bişey hondayı inkar etmek gericilik bence
![]()
sen bu işten zerre kadar anlamıyorsun. sen bu yolları giderken ben geri dönüyorum.
zaten aldığın motordan belli bu işten çakmadığın.
Oho scareboya 7 bin TL verene kadar bin TL daha ver xciting250 al :cherry:neyse sabah motostopa gidilecek scrabeo ya bakılacak birde pepole200 i ye bakılacak, ama 15 gün daha beklenip pcx in teşrifinden sonra motor alınacak
sen bu işten zerre kadar anlamıyorsun. sen bu yolları giderken ben geri dönüyorum.
zaten aldığın motordan belli bu işten çakmadığın.
Motosiklet seçimi tamamen maddi imkanlarla alakalı bi durum.
Eğer arkadaşın yeterli imkanı olmuş olsaydı daha iyi bi motosiklet alırdı.
Kişilerin kullandıkları motorlara bakarak tecrübelerini değerlendirmek pek mantıklı gelmiyor bana.
Baba ona bakmadım mı baktım hd 200i evo var şu anda 6575 tl e aynı güç su soğutmalı motor. ben bi lastik parasını düşünüyorum kymcoya 1500 tl daha koyuyon sym de onada yuh ama
Oldu olacak onada 2500 tl daha veririz nur topu gibi bir xcity250 alırız 9000 tlye![]()
Metehan klavyene sağlık.Bu kadar güzel özetlenir yani bu olay.Gece gece beni güldürdün.Allah'da seni güldürsün.Bi de seni şu cbf150'den kurtarıp huzura kavuşturabilsek.En iyisi al bi taiwan sen de.Bi daha hondanın adını ağzına almaya tenezzül bile etmezsin.
.İşte insanlar reklamına göre , adına göre motor almasın.Marka ismine gereksiz yere para ödemesin.Bilinçli alsın.Kaliteli olanı alsın.Onu anlatmaya çalışıyoruz.
Bizde işte onu diyoruz.Aynı maddi imkanlarla alınabilecek daha kaliteli , arıza yapmayan , daha sağlam motorlar var diyoruz.
aslında birşey sorucam lastik ebadının büyük olması benzin tüketimine olumlu katkısı olan bir detay değil mi...yani hızlanma daha iyi olur ivmelenme artar motor hızlanırsa sürücü elini gazdan çeker veya pistonun daha az çalışması daha az yakıt demektir değil mi...küçük lastikle motor deli gibi yoruluyor güc aktara aktara parça yorgunluğu artar diye düşünüyorum...ama yanlış da olabilirim...
Yok dostum büyük tekerleği çevirmek her zaman daha zordur. tekerleğin yarı çapı arttıkça aynı ivmelenmeyi sağlamak için motorun uygulaması gereken güç te doğru orantılı olarak artar buda motorun devrini arttırmasada (senin deyiminlşe çılgın gibi bağırmasada) ortaya çıkarması gereken güçü arttırır bunun içinde sen farkında olmadan daha çok gaz açarsın, işte tork değerleri tamda burada etkili olur, ha bunun hesabını kitabını düzgün yapıp düzgün motorlar koyarsan böyel sorunlar çıkmaz karşına tabi ama küçük tekerekli bir scoterda kullandığın motoru ve şasiye büyük tekerleğe bağlayınca bu sorun kaçınılmaz olur. ha bunun için daha düşük vites oranlarınıda seçebilirsin mesela ama scooterlarda zaten hızlar düşük olduğu için daha ne kadar düşebilirsin ki, bu yüzden ktmco city 200 le özellikle torku daha yüksek bir makina koydu, ama son hızlar neredeyse aynı çünkü aynı vites oranları kullanılmış yine merakla, 200 alan bir kaç kişi var bildiğim merakla bekliyrum yakıt sarfiyatlarını paylaşacağım.
bende diyodum ki ulen benim cbf ile 110 luk spacy neden aynı tüketiyor...benim kafaya göre spacy 110 un 50 kuruş yakması lazımdı ama yok valla 100 kuruş yakıyor namussuz...bu işler belli olmuyor o zaman...:cherry:
Pardon ben bütün sayfalari okuyamadim.
Hangi motorlar onlar?
tabi spacy sakin sain kenardan 60-80 kg birini taşımak için tasarlanmıştır muhtemelen :rendeer::rendeer::rendeer: sen gitsin diye gaz açtıkça oda benzinin dibine vuruyor normaln sen git sabit hızla kenardan kenardan o zaman baya bir azaltırsın yakıtı
ama düşük hacim her zaman az yakıtı getirmiyor
![]()
o rahatlıktan tırmalıyoruz bizde işte alalım bir scooter dursun kenarda şehir içinde çok dolaşan biri olarak keyfine doyamıyacağım gibime geliyor. Senin boy pos sorununada çare var scooterlarda maxilerde gayet dik oturursun gibime geliyor.
Pardon ben bütün sayfalari okuyamadim.
Hangi motorlar onlar?
Ben de merak ettim hangileriymiş acaba, arıza yapmayan, konforlu, yedek parçası ucuz ve bol bulunan, kendisi de ucuz olan bilen varsa beri gelsin.
Yok dostum büyük tekerleği çevirmek her zaman daha zordur. tekerleğin yarı çapı arttıkça aynı ivmelenmeyi sağlamak için motorun uygulaması gereken güç te doğru orantılı olarak artar buda motorun devrini arttırmasada (senin deyiminlşe çılgın gibi bağırmasada) ortaya çıkarması gereken güçü arttırır bunun içinde sen farkında olmadan daha çok gaz açarsın, işte tork değerleri tamda burada etkili olur, ha bunun hesabını kitabını düzgün yapıp düzgün motorlar koyarsan böyel sorunlar çıkmaz karşına tabi ama küçük tekerekli bir scoterda kullandığın motoru ve şasiye büyük tekerleğe bağlayınca bu sorun kaçınılmaz olur. ha bunun için daha düşük vites oranlarınıda seçebilirsin mesela ama scooterlarda zaten hızlar düşük olduğu için daha ne kadar düşebilirsin ki, bu yüzden ktmco city 200 le özellikle torku daha yüksek bir makina koydu, ama son hızlar neredeyse aynı çünkü aynı vites oranları kullanılmış yine merakla, 200 alan bir kaç kişi var bildiğim merakla bekliyrum yakıt sarfiyatlarını paylaşacağım.
ne varsa cup motorda var hacı...spacy cbf falan hepsi yalan...düşük cc kralı cup...sabit hızla gitmek zor iş aga...köklücen makinayı vurucan kırbacı...Honda yarattı demicen...biz bunu gördük böyle öğrendik...
ama bu skutırların tek derdi kayış...bazende varyatöre kaçan tozlar...
ama viteslinin ayağa attığı çamurla birlikte devire uyacam diye vites atıcan yükselticen azaltıcan...zinciri var yağı var uğraş dur...sur kalk uğraş dur...
şehir içinde skutırın eline su dökülmez...ama skutırda ben kalıplı olduğum için oturuş pozisyonu babında olduğum yerde yığılıyorum kamburlaşıyorum o rahatsız ediyor...6000 de bir yağ ve kayış değiştir bak yoluna...
oh ne ala memleket...biz tırmalıyoruz...![]()
Varyatöre kaçan tozları serviste en az 4 bin km'de bir temizletmek lazım.Usta bu iş için 50 TL işçilik alıyo.Ama karşılığında sıfır titreşimli bir motora biniyoruz.Bence çok büyük bi masraf değil.Kayış derdi de o kadar problem edilecek bişey değil.en az 20 bin km gidiyo kayış.Tabi apaçilik yapan bi gencin elinde ciyak ciyak bağıttırılan bi kayış 15 bin bile dayanmaz ama ben ne zaman kırmızı ışıkta dursam köklüyorum gazı.Arabaların 10 saniyede aynada kaybolması çok hoşuma gidiyo.Çok aşırı agresif kullanmadıktan sonra kayış kolay kolay kopmaz.
Sana scooter değil güzel bi maxiscooter yakışır.Scooterlar benim de hiç hoşuma gitmiyo oturuş pozisyonu açısından.Ama maxiscooterla 10 saat gezerim , hiç bi tarafım ağrımaz.
gelmiş geçmiş motorlarım diye 2008 yılı itibari ile zaten foruma başlık açmıştım. bir bakıver zahmet olmazsa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/57576-gelmis-gecmis-motorlarim.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:35 ----------
yamaha rx 135 -1992 model
titan 1999 model
honda titan s 2003 model
ybr 125 2005
cg 125 2006
suzuki gsf 600 s 2004
cbf 250 2006
cbr 600 f 2006
suzuki katana600 2008
sym hd 200 2006
kawasaki er 6 n 2008 ABS
sym gts 250 2006
r6 2006
cbr 1000 rr 2004
900 rr 1995
NİNJA 250 2008
ninja 250 2009
beverli 500 2007
kawasaki 250 klx
cbf 150 2011
cbr 250 R 2011
cbf 1000 2011
cbr 125 2012
crf 250 x 2009
er 6 n 2008 abs
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------
bunlara ek olarak ybr 125 10 günlüğüne alıp satmak için elimden geçti.
2005 model ve 2012 model.
cbf 150 den bahsedeyim. çok konforlu fakat sıfır aldığım motorun firene basınca tat tak diye sesler geldi.
2011 model gri renk motorumun bu sesi kesmek için uzun servis git gellerinden sonra (150 gidiş 150 geliş)
3. seferinde cantın yamuk olduğu
ancak forumda birkaç arkaşında başına geldiğini duyarak cantta olduğuna karar verdik. ve cant değişti sorun gitti ama bu seferde gelen
cantın boyası kabuk atar gibi soyulmaya başladı.
bunu göz ardı ettik.derken motorun 2000 km deki motorun
km saati hiç yıkamama rağmen su buharları oluştu.
hatta yerlerde su varsa motora dahi binmem.
tabi bir süre sonra lambalar ilk önce uzun ikaz lambası ardından diğer lamabalar patladı.
sonra uzun lambası patladı.
motordan soğuyunca 3000 km de sattım.
cbr 125 2012 model 6700tl ye pazarlıkla kuşadası mnr motordan aldım.
cbf 150 den sonra sanki traktör aldık be kardeşim.
kuşadası ile memleketim arası 300 km 60 hızı geçmeden aynı viteste gitmeden açılışta yaptım. ama motora bir türlü ısınamadım. yorucu bir
sürüş ve kollarda titreşimden uyuşma .
gelen gideni arattırdı cbf 150 yi arar olduk.600 km sattım. düz yolda üzerine yatmadan 105 üzerine yatarak 120 iniş aşağı 150 km anlık gördüm.
birde depodan enjeksiyon motorundan bir ses peyda oldu .
b ibbbbbbbbbbbbbb ve kesilmeyen bir ses
sonra burda forumda arattım ki herkes bu sesi normal olarak gördü. neymiş bu sese alışacakmışız. servis ise bu sesin bütün cbr lerde mevcut olduğunu söylüyor. yani olay her soruna bir kılıf uyduruluyor.
şimdi bir arkadaşın
yeni çıkan vave 110 unda ise rolantada vu vu vu vu diye ses
yine servis için 150 km git gel normal bunlarda bu var.
amcam honda fiziy 125 aldı. 2012 model 3000 km arka şanzumandan bir uğultu servis
normal diyor ama amcam 2700 sattı
seni kırmak hedef göstermek istemem