[Manisa - MT]

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
HAFTAYA ÇARŞAMBA AKHİSAR ZEYTİNLİOVADA TOPLANTIMIZ OLACAKTIR ARKADAŞLAR..
TOPİĞİ BUGÜN YARIN AÇACAĞIM..

COMİNG SOON...........

mecit !!!
yaramazlık yapma :)
özledim seni o ayrı konuda , neyse :rendeer:
mecit'im köprü olsa üzerinden geçmem :bounce: o ne diyorsa...:wiinkk:

ama şimdi göveçte hazırlamak lazım :cherry:

arkadaşlar bu yer tercihi tamamen mecit'in insiyatifinde olmuş bi şey kendisi karar vermiş yer ve zaman konusuna çünkü ben ona bırakmıştım bi dahaki toplantı yer ve zaman tasarrufunu
o da böyle uygun görmüş
demek ki misafirim olacak kendisi :p

görüşmek ve hasret gidermek dileği ile dostlar :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ooo süper,bu çarşamba değilde haftaya çarşamba mı olacak ? Eğer bu hafta çarşamba olacaksa gelemem ama haftaya ise gelir sizi ziyaret edebiliriz.Özledik Manisalılarımızı :) Dün yine bizim toplantı vardı,topic geç açıldı felan derken 45-50 kişi vardık yine,saolsun Umut da vardı.Yine eskisi gibi Manisa MT İzmir MT yol yaptığımızda yolu kapatıcaz:)Durduramazsınız,açın MT İM (ya da İzMa işte öyle birşeyler:)) in önünüüüü İzmir Manisa geliyorrrrrrr :)
1-2 hafta sonra bir organizasyon olacak(Sulu bişeyler :p Aqua olayları :)),duyururuz,gelirsiniz tabi sormuyorum gelirmisiniz diye :)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
tabiki FORRAP'ım can atıyoruz dostlar ile biraraya gelmek için hasret gidermek için
ALLAH sağlık sıhhat versin dostluğumuz daimdir.

benim şahsi işlerimden dolayı bisüre boşladım farkındayım ama elden bişey gelmez düzeni korumak lazım zamanın götürdüklerinden fazlasını almaya çalışıyorum ondan :) uğraşım savaşım o yöndedir
bilen bilir (bilen bilmeyenlere anlatsın :p )

grup biraz gevşemiş gibi gözüksede mayası sağlamdır yakın zamanda dosta düşmana göstericez bunu :bounce:

MANİSA-MT titre ve kendine dön :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
herkeze iyi hafta başı günaydın dostlar titrerken dikkatli olun vidalar gevşemesin:p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
dostlarım manisa ailesindeki bazı özel durumlardan dolayı bu hafta düşündüğümüz toplantımızı ileriki bir tarihe erteliyoruz..
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
dostlarım manisa ailesindeki bazı özel durumlardan dolayı bu hafta düşündüğümüz toplantımızı ileriki bir tarihe erteliyoruz..

Kalbim temizmiş Allah'tan başka birşey istesem olucakmış valla :mrgreen:

Neyse sevgili Gürkay abininde dediği gibi herkese iyihaftalar.

Umarım keyifler yerindedir
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
dostlarım manisa ailesindeki bazı özel durumlardan dolayı bu hafta düşündüğümüz toplantımızı ileriki bir tarihe erteliyoruz..

ohohhhhh zor toplancazzz biz bu gidişle
son toplantının tarihini bile hatırlamıyorummmm:queen:
neyyssee canın sağolsunn kankaaa
işler rast gitsin önemli olan
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yaw bende tam havaya girdim güveç var diye neyse beklemedeyiz ama mecit manisa gelecez toplantıya allah nasip ederse
 
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
168
arkadaslar selamın aleyküm gardaslar insalah toplantıya gelirim orda olmayı çok istiyorum ama nasip kendinize iii bakın bayyyyyyyyy:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
SICAKLAR bozdu bizi dostlar..klimanın altından çıkasım gelmiyorki,,nasıl toplantı yapalım..motor desen binilmiyor hararet yapıyor..,
havalar biraz serinlesin bolbol kudurcaz gene..
baksana zaten forrap sulu birşeyler ayarlıyor gibi...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
haftaya için sen bi toplantı topiği aç MECİT'im...
bu arada sünnet davetine göksu'nun kardeşinin pazar günü gelemeyeceğim üzgünüm prenses .ARTIK TOPLANTIDA GÖRÜŞÜR HASRET GİDERİRİZ :pale:

bu arada bende ford ka aldım iskiiiiiiiiii !!!!! duy sesimi :mrgreen:
satmadım seni al dedin aldım işte :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
bu arada bende ford ka aldım iskiiiiiiiiii !!!!! duy sesimi :mrgreen:
satmadım seni al dedin aldım işte :)

OoooOOoOoo hayırlısı olsun abi :p Kazasız belasız...
Artık en azından az yakan bir ARABAn var,ARABAn az yaktığı için bundan sonra gelirsin mazeretin kalmadı,umarım farketmişsindir:p
Biraz sonra başlık açıcam :) Takip edin:)
Göksu için başlık açıcak şimdi Mecit de,onaylıcam ben.Düğün organizasyonu da sokalım araya,Prensesi yalnız bırakmamak lazım :)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
bende 4 göz ile bekliyordum şu araba olayını bitirelim diye tuncer :)
2000 cc 1500 kg lık bi benzin canavarı ile organizasyonlara katılmak akıllı işi değil :mrgreen:
motosiklet alıncaya kadar artık böyle idare edicez...
prensesimizin kardeşinin sünnet düğününede gitmeyi çok isterdik ama planlanmış başka şeyler var :silent:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
haftaya için sen bi toplantı topiği aç MECİT'im...
bu arada sünnet davetine göksu'nun kardeşinin pazar günü gelemeyeceğim üzgünüm prenses .ARTIK TOPLANTIDA GÖRÜŞÜR HASRET GİDERİRİZ :pale:

bu arada bende ford ka aldım iskiiiiiiiiii !!!!! duy sesimi :mrgreen:
satmadım seni al dedin aldım işte :)

dostum yaaa. inan çok sevindimmm. hayırlı olsun. ilk fırsatta görüşelim.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
alooooooooo....
bu ne sıcak be,uyunmuyor evlerde:pr:
uykum kaçtı sabahın körü,hoca efendi ile beraber kalktık bu sabah:queen:
günaydın herkese:)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
merhaba arkadaslar,
oncelikle sizleri cok cok ozledigimi belirteyim, bu sabah 5 te Bodrumdan bi arkadasla iki motor İzmir e geldik, bi kac gun buralardayim... gorusmek isteyen olursa ya da hafta sonu bulusmak isteyen, telefondan ulasabilir...

tekrar gorusene dek, kendinize iyi bakin...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Buuuuuuuuuuuuz gibiiiiiiiiii soğuuuuuuuuuk suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!:)

ben alıyım kardeşim bi bardacık :mrgreen:

merhaba arkadaslar,
oncelikle sizleri cok cok ozledigimi belirteyim, bu sabah 5 te Bodrumdan bi arkadasla iki motor İzmir e geldik, bi kac gun buralardayim... gorusmek isteyen olursa ya da hafta sonu bulusmak isteyen, telefondan ulasabilir...

tekrar gorusene dek, kendinize iyi bakin...

sercan'ım özledik bizde seni :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
haftaya için sen bi toplantı topiği aç MECİT'im...
bu arada sünnet davetine göksu'nun kardeşinin pazar günü gelemeyeceğim üzgünüm prenses .ARTIK TOPLANTIDA GÖRÜŞÜR HASRET GİDERİRİZ :pale:

bu arada bende ford ka aldım iskiiiiiiiiii !!!!! duy sesimi :mrgreen:
satmadım seni al dedin aldım işte :)

kardeşim allah kaza bela vermesin güle güle kullanmayı nasip etsin. artık rahatlamışsındır birazcık da olsa en azından aylardır araştırmadaydın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst