- Katılım
- 23 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,470
HAFTAYA ÇARŞAMBA AKHİSAR ZEYTİNLİOVADA TOPLANTIMIZ OLACAKTIR ARKADAŞLAR..
TOPİĞİ BUGÜN YARIN AÇACAĞIM..
COMİNG SOON...........
mecit !!!
yaramazlık yapma
özledim seni o ayrı konuda , neyse :rendeer:
mecit'im köprü olsa üzerinden geçmem :bounce: o ne diyorsa...:wiinkk:
ama şimdi göveçte hazırlamak lazım :cherry:
arkadaşlar bu yer tercihi tamamen mecit'in insiyatifinde olmuş bi şey kendisi karar vermiş yer ve zaman konusuna çünkü ben ona bırakmıştım bi dahaki toplantı yer ve zaman tasarrufunu
o da böyle uygun görmüş
demek ki misafirim olacak kendisi
görüşmek ve hasret gidermek dileği ile dostlar