[İzmir MT-Manisa MT] Aqua Center a gidiyoruz!!! 5 Ağustos -Fotolar Eklendi-

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
5 Ağustos Pazar günü delice eğlenmek için Aqua Center a gidiyoruz !!

-Gezi sonuçlanmıştır.Fotoğraflar 17. sayfa ve daha ileriki sayfalarda mevcuttur-


Evet arkdaşlar,
Bu sıcak,bunaltıcı ve insanın yaşam sevincini kurutan havalarla birlikte olduğumuz şu günlerde,yapacabileceğimiz en güzel şeylerden birini yapacağız...
Bir kaç gündür yaptığım görüşmelerin sonuçlanmasıyla,herkesin katılabilmesi açısından seçtiğim en uygun fiyatta anlaştığımız yer olan aqua center a gidiyoruz.
Peki ama ne kadar ? Kişi başı bize özel giriş fiyatı 12 ytl :cyclopsan :sunny:
Nerede bu aqua center ? Kuşadasında..

Aqua Land vs. ile de görüştüm,ancak onların verdiği fiyatlar(giriş 25 ytl alabildim indirimli,normalde 35 ytl giriş) gurupta tanıdığım bazı arkadaşları kasabilirdi,hele ki iki kişi gelecek insanlar yol yemek derken 100 ytl ye mal olabilirdi ve bende bunu istemedim.Eee bizde de bu kadar güzel bir gurup anlayışı varken,asıl amaç gurupça eğlenmekken bence önemli olan herkesin katılabileceği etkinlikler düzenlemek diye düşündüm.
Burada oldukça güzel bir yer ve bize verdiği fiyatlar çok güzel.Yiyecek içecek fiyatları gayet makul,bir iki örnek vermek gerekirse;
Cola = 3 ytl
Su = 1 ytl

Şöyle bir opsiyonumuz da mevcut,isteyen giriş + menü alabilir (hamburger + patates kızartması + cola ) bunun ücreti de = 18 ytl :) Yani hamburger + patates kızartması + cola için ekstra 6 ytl ödiyeceğiz.Tabi isteyen bu menüyü almayıp sadece girişe 12 ytl verip içeride istediğini de alabilir,bu sadece bir seçenektir.

Şimdi gelelim mekandan bir kaç fotoğrafa...
sshot-2.jpg


sshot-9.jpg


sshot-33.jpg


sshot-34.jpg


sshot-35.jpg


sshot-26.jpg



Tarih = 05 Ağustos 2007
Buluşma Saati = 08:00 (Tekerlek dönüş 08:15-08:30)
Buluşma Yeri = Gaziemir Migros (Manisa MT ile İster Kuşadasında ister Gaziemir Migros ta buluşuruz,Manisa ya kalmış :) Nasıl arzu ederseniz Manisalı dostlar:) )

Yolda isterseniz uygun bir yerde birlikte kahvaltı edebiliriz..:)

Aqu Center Fiyatları
Giriş : Kişi Başı 12 YTL
Giriş + Menü = 18 YTL (Menü = Hamburger ya da Cheeseburger + Patates Kızartması + Cola )

Gidilecek Yer = Kuşadası


Katılım Listesi

- forrap +1
- Apv41 + 2
- Wallace
- I BEN
- Lodos + ? 
- karmacoma
- MECİT + 1
- Özer + 1
- duyulmaz
- speedygirl şule
- ıronlıne
- Gürkay + ?
- extreme1925
- Erudite
- gureli + 1
- hayaletfilo
- rots
- ceyz
- chatkut
- umutus
- acress
- alp_tunay + 1
- PIERzig
- darksilence
- belifeless
- chopperrider
- taner_k
- bur-k@
- egelim +1
- MrCool
- uglychild (hala buradasındır umarım)
- eczaci101 (gel bir şekilde,bekliyoruz  Araç ayarlarız bir şekilde gerekirse :))
- @Fo
- kumita45
- oFLuAlper



Görüşmek üzere:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
bekledim bekledim meraktan çatladım mesaimi uzattım ama sonunda konuyu gördm işden çıkabilirim, inat meselesi oldu , sulu sulu harika fikir . geldim bile. önden bi yer kapayım

harikasın forrap, :rendeer: , eline , koluna, beynine, klavyene, farene, sağlık ...

burayı belirlemek için harcadığın emekler için de şimdiden tşkrler,
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
harika fiyat almışsınız valla bu sezonda...2 sene öncesinin sezon sonu fiyatları böyleydi :queen:

emeği geçenlere teşekkür...görüşmek üzere
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bu arada arkadaşlar,sanmayın ki suya gircez kaydıraktan kayıcaz ve bu kadarla sınırlı kalacak.:)Daha ne süprizler bizleri bekliyor :p Su topu maçı felan :) Anladınız siz onu...

karmacoma,chatkut ben teşekkür ederim :cat:

rots gelebilirsin :mrgreen:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Hımmm şimdilik kesin birşey demiyorum fakat gelmeye çalışırım o hafta Burdur'a gidebişilme ihtimalim var
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
umutusum gel be su topundan başka , su sıçratma yarışı deve güreşi falan da yaparız belki :queen: sen ve tuncer bu haftasonu gurmede deve güreşi takımını kurdunuz bile (Bkz:20 temmuz gurme), yanlışmı anladım yoksa, anladınız siz onuuu .:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İkna kabiliyetime hastayım :p Mesajı yazalı ne kadar geçti Umut un :p Bi konuştum msnden geliyorum diyo şimdi msnde :queen: Benden kimse kaçamaz nihahaha :p
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
forrap bombayı patlatmışsın gene valla karınca gibi çalışıyorsun tebrikler sana:cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
hayaletfilo,teşekkürler de sen ortalıklarda yoksun:silent: Özlettin kendini :) Gel bu buluşmaya bir işin olmazsa,bekliyoruz:wiinkk:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
umutusum gel be su topundan başka , su sıçratma yarışı deve güreşi falan da yaparız belki :queen: sen ve tuncer bu haftasonu gurmede deve güreşi takımını kurdunuz bile (Bkz:20 temmuz gurme), yanlışmı anladım yoksa, anladınız siz onuuu .:wiinkk:
Tamam tamam mutlak gelicem, ama bu geleneksel türk oyunu deve güreşi turnavası ödülünüde belirliyelim :cat::rendeer:

İkna kabiliyetime hastayım :p Mesajı yazalı ne kadar geçti Umut un :p Bi konuştum msnden geliyorum diyo şimdi msnde :queen: Benden kimse kaçamaz nihahaha :p

Tuncer' in tehtidleri ::shutup:: ::pokey::ayy pardon ikna yeteneğine dayanamayıp gelicem mutlak yannız +1'imi arıyım ben bakalım o napıcak..
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Manisa Manisa duy sesimiziiiiiiiiiiii!!! Hadi abicim özledik sizi...
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
mt i-m organizasyonuna bak ye harika konu açar açmaz coşmaya başladı konu açılsın çıkayım dedim topik patlama belirtileri veriyo onu gözlemlemekden çıkamadım, kardeş mtlere parmak ısırtacak bi konu oldu bu,

çıkmadan önce büyüklerin ellerinden veya eldivenlerinden, küçüklerin gözlerinden veya vizörlerinden öpüyorum, sevgiler saygılar...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bir aksilik veya terslik olmassa işallah ordayız....

Güzel organizasyon....Tebrikler....
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
eyvallah kardeşim teşekkürler işlerimi ayarlamaya çalışıyorum orda olabilmek için :cat:

ooze honda alsancak heryerde karşılaşıyoruz ama toplantılarda görüşemedik komutan :wiinkk:...bekliyoruz...

bu arada forrap ben bu hafta diye heyecan yaptıydım bu iş öbür haftaymış yaw..bu hafta boşmu geçicek...hiç sanmıyorum bulunur yapıcak bişeyler :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Arkadaşlar buluşma 05 Ağustosta yani bu hafta değil ,bir sonraki hafta:p

Abi sorma özellikle yazayım dedim,sonra yok yav 5 ağustos işte dedim kendi kendime :p Hedo da aynı şeyi yapmıştı :p Bu milletin tarihlerle arası pek iyi değil,istediği yöne çekiyor tarihleri herkes :p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ekip heyecanlı topic açılır açılmaz hemen gidesimiz geliyo tuncerim :p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Forrap
Walla yüregine sağlık 12 ytl oraya gircegizde bi bit yenigi çıkmaz deme .Sonra havuzları temizletmesinler bize:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst