Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
- Konu Yazar
- #1
5 Ağustos Pazar günü delice eğlenmek için Aqua Center a gidiyoruz !!
-Gezi sonuçlanmıştır.Fotoğraflar 17. sayfa ve daha ileriki sayfalarda mevcuttur-
Evet arkdaşlar,
Bu sıcak,bunaltıcı ve insanın yaşam sevincini kurutan havalarla birlikte olduğumuz şu günlerde,yapacabileceğimiz en güzel şeylerden birini yapacağız...
Bir kaç gündür yaptığım görüşmelerin sonuçlanmasıyla,herkesin katılabilmesi açısından seçtiğim en uygun fiyatta anlaştığımız yer olan aqua center a gidiyoruz.
Peki ama ne kadar ? Kişi başı bize özel giriş fiyatı 12 ytl :cyclopsan :sunny:
Nerede bu aqua center ? Kuşadasında..
Aqua Land vs. ile de görüştüm,ancak onların verdiği fiyatlar(giriş 25 ytl alabildim indirimli,normalde 35 ytl giriş) gurupta tanıdığım bazı arkadaşları kasabilirdi,hele ki iki kişi gelecek insanlar yol yemek derken 100 ytl ye mal olabilirdi ve bende bunu istemedim.Eee bizde de bu kadar güzel bir gurup anlayışı varken,asıl amaç gurupça eğlenmekken bence önemli olan herkesin katılabileceği etkinlikler düzenlemek diye düşündüm.
Burada oldukça güzel bir yer ve bize verdiği fiyatlar çok güzel.Yiyecek içecek fiyatları gayet makul,bir iki örnek vermek gerekirse;
Cola = 3 ytl
Su = 1 ytl
Şöyle bir opsiyonumuz da mevcut,isteyen giriş + menü alabilir (hamburger + patates kızartması + cola ) bunun ücreti de = 18 ytl
Yani hamburger + patates kızartması + cola için ekstra 6 ytl ödiyeceğiz.Tabi isteyen bu menüyü almayıp sadece girişe 12 ytl verip içeride istediğini de alabilir,bu sadece bir seçenektir.
Şimdi gelelim mekandan bir kaç fotoğrafa...
Tarih = 05 Ağustos 2007
Buluşma Saati = 08:00 (Tekerlek dönüş 08:15-08:30)
Buluşma Yeri = Gaziemir Migros (Manisa MT ile İster Kuşadasında ister Gaziemir Migros ta buluşuruz,Manisa ya kalmış
Nasıl arzu ederseniz Manisalı dostlar
)
Yolda isterseniz uygun bir yerde birlikte kahvaltı edebiliriz..
Aqu Center Fiyatları
Giriş : Kişi Başı 12 YTL
Giriş + Menü = 18 YTL (Menü = Hamburger ya da Cheeseburger + Patates Kızartması + Cola )
Gidilecek Yer = Kuşadası
Katılım Listesi
- forrap +1
- Apv41 + 2
- Wallace
- I BEN
- Lodos + ?
- karmacoma
- MECİT + 1
- Özer + 1
- duyulmaz
- speedygirl şule
- ıronlıne
- Gürkay + ?
- extreme1925
- Erudite
- gureli + 1
- hayaletfilo
- rots
- ceyz
- chatkut
- umutus
- acress
- alp_tunay + 1
- PIERzig
- darksilence
- belifeless
- chopperrider
- taner_k
- bur-k@
- egelim +1
- MrCool
- uglychild (hala buradasındır umarım)
- eczaci101 (gel bir şekilde,bekliyoruz Araç ayarlarız bir şekilde gerekirse
)
- @Fo
- kumita45
- oFLuAlper
Görüşmek üzere:rendeer:
-Gezi sonuçlanmıştır.Fotoğraflar 17. sayfa ve daha ileriki sayfalarda mevcuttur-
Evet arkdaşlar,
Bu sıcak,bunaltıcı ve insanın yaşam sevincini kurutan havalarla birlikte olduğumuz şu günlerde,yapacabileceğimiz en güzel şeylerden birini yapacağız...
Bir kaç gündür yaptığım görüşmelerin sonuçlanmasıyla,herkesin katılabilmesi açısından seçtiğim en uygun fiyatta anlaştığımız yer olan aqua center a gidiyoruz.
Peki ama ne kadar ? Kişi başı bize özel giriş fiyatı 12 ytl :cyclopsan :sunny:
Nerede bu aqua center ? Kuşadasında..
Aqua Land vs. ile de görüştüm,ancak onların verdiği fiyatlar(giriş 25 ytl alabildim indirimli,normalde 35 ytl giriş) gurupta tanıdığım bazı arkadaşları kasabilirdi,hele ki iki kişi gelecek insanlar yol yemek derken 100 ytl ye mal olabilirdi ve bende bunu istemedim.Eee bizde de bu kadar güzel bir gurup anlayışı varken,asıl amaç gurupça eğlenmekken bence önemli olan herkesin katılabileceği etkinlikler düzenlemek diye düşündüm.
Burada oldukça güzel bir yer ve bize verdiği fiyatlar çok güzel.Yiyecek içecek fiyatları gayet makul,bir iki örnek vermek gerekirse;
Cola = 3 ytl
Su = 1 ytl
Şöyle bir opsiyonumuz da mevcut,isteyen giriş + menü alabilir (hamburger + patates kızartması + cola ) bunun ücreti de = 18 ytl
Şimdi gelelim mekandan bir kaç fotoğrafa...
Tarih = 05 Ağustos 2007
Buluşma Saati = 08:00 (Tekerlek dönüş 08:15-08:30)
Buluşma Yeri = Gaziemir Migros (Manisa MT ile İster Kuşadasında ister Gaziemir Migros ta buluşuruz,Manisa ya kalmış
Yolda isterseniz uygun bir yerde birlikte kahvaltı edebiliriz..
Aqu Center Fiyatları
Giriş : Kişi Başı 12 YTL
Giriş + Menü = 18 YTL (Menü = Hamburger ya da Cheeseburger + Patates Kızartması + Cola )
Gidilecek Yer = Kuşadası
Katılım Listesi
- forrap +1
- Apv41 + 2
- Wallace
- I BEN
- Lodos + ?
- karmacoma
- MECİT + 1
- Özer + 1
- duyulmaz
- speedygirl şule
- ıronlıne
- Gürkay + ?
- extreme1925
- Erudite
- gureli + 1
- hayaletfilo
- rots
- ceyz
- chatkut
- umutus
- acress
- alp_tunay + 1
- PIERzig
- darksilence
- belifeless
- chopperrider
- taner_k
- bur-k@
- egelim +1
- MrCool
- uglychild (hala buradasındır umarım)
- eczaci101 (gel bir şekilde,bekliyoruz Araç ayarlarız bir şekilde gerekirse
- @Fo
- kumita45
- oFLuAlper
Görüşmek üzere:rendeer: