[Manisa - MT]

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
duyulmaz,dün bende numarası yoktu:)İrtibata geçince veriştik numaralarımızı :)Bizde biliyoruz yoksa aramayı :mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Mecit yap bi organizasyon da özlem giderelim abicim...:)

Yeni organizasyon yapmadan önce yapılan organizasyonlara katılma düşüncesini hiç aklınızdan geçirdiniz mi :cherry: (Bakınız. Bu gün ve yarın ki çadır kampı )

Manisa MT çok sessiz kaldı bu kamp olayına,ertelensin dendi erteledik katılım artacağına sanki düştü:farao: İzmir MT tamam da Manisa MT den çok fire var...Canlan Manisaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! :)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
iski şu an MANİSA(demirci ilçesinde) , memleketi orası ailesi ile yıllık izinde olduğu için gezip duruyor(aldığı ford kamarka arabasının da etkisi büyük bu işte :mrgreen: )gelemiyeceğini bildirdi MANİSA-MT yönetimine dilekçe ile(gelince oyacam o ayrı ::winkwink )
GÜRKAYbenimde katılmam gereken bi yakın akrabamız ve arkadaşımız olan kişinin düğününe , aile baskısı ile katılmak zorunda kıvıramadı:p
MECİTgeceyarısı çıkacak yola katılacak kampa bildiğim kadarı ile
UMUTUS ve GÖKSU onlarda katılacak kampa...
gelelim bana:p...
şu an için tüm şirketin ayrıntılı yıllık şirket envanterini çıkarıp GÜRKAY TARIM yönetimine rapor olarak sunacağım taslak metin ve grafik çalışmalarını yürütüyorum,ebem koşalandı :mrgreen:
akşamüstü sağçıkabilirsen dökümantasyonların arasından bişeyler düşünüyorum bi şekil atlayıp geleceğim
inşallah orada(kamp yerinde) telefon çekiyodur.ararım sizi ....
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
iski şu an MANİSA(demirci ilçesinde) , memleketi orası ailesi ile yıllık izinde olduğu için gezip duruyor(aldığı ford kamarka arabasının da etkisi büyük bu işte :mrgreen: )gelemiyeceğini bildirdi MANİSA-MT yönetimine dilekçe ile(gelince oyacam o ayrı ::winkwink )
GÜRKAYbenimde katılmam gereken bi yakın akrabamız ve arkadaşımız olan kişinin düğününe , aile baskısı ile katılmak zorunda kıvıramadı:p
MECİTgeceyarısı çıkacak yola katılacak kampa bildiğim kadarı ile
UMUTUS ve GÖKSU onlarda katılacak kampa...
gelelim bana:p...
şu an için tüm şirketin ayrıntılı yıllık şirket envanterini çıkarıp GÜRKAY TARIM yönetimine rapor olarak sunacağım taslak metin ve grafik çalışmalarını yürütüyorum,ebem koşalandı :mrgreen:
akşamüstü sağçıkabilirsen dökümantasyonların arasından bişeyler düşünüyorum bi şekil atlayıp geleceğim
inşallah orada(kamp yerinde) telefon çekiyodur.ararım sizi ....

İski Manisa da ama altında araba var,gece gelmek istese gelir düğünden sonra.Hem bir hafta erteleyin diyen de oydu...Erteledik yine gelmiyor.

Gürkay,yine düğünden sonra gelebilir.Bende gece 01:00 da çıkacağım yola.Altımda dl 1000 de yok :)

Mecit ve Umutus ile Göksu ya helal olsun zaten,gelmek isteyen gelir sözünün en büyük temsilcileri.Şartlar ne kadar sıkışık olsa dahi bir aralık oluşturup geliyorlar(bakınız mecitin yarım saatliğine bile olsa İnciraltı buluşmasına gelmesi,gece de olsa kamp için yola çıkması vs.vs.vs.)Umutus zaten benden,her türlü eksikliğe ve beklenmedik probleme rağmen gelebildiği her yere gelmeye çalışıyor.Geliyorda...:rendeer:

Lodos,bu gün gelemezsen sana yazıcam asıl bişeyler,şimdi yazmıyorum :) (Ama motorun olsa şimdide bişeyler yazardım,ne zamandır yoksun piyasada.Motorun olmadığı için mazur görüyoruz:))

Gelelim bana...
Bilindiği üzere muayenesi tam 1 yıl geçmiş,egzozu patlak,sağı solu çatlak,farı mum ışığından farksız bir çekik gözlü scooterım var.Onunla gelme gibi bir şansım yoktu...Bu hafta bir kaç sebepten ötürü parasal sıkıntı da çektim,halbu ki almam gereken çok şey vardı... Aynı zamanda Cumartesi gece 00:00 a kadar çalışıyorum yani bu gece...Yola en erken çıkma fırsatını 00:30-01:00 da elde edebilirim.
Ama ne yaptım ?
Gittim hayatım boyunca en sevmediğim şeylerden birini yaptım,birinden motosikletini istedim (gerçi sağolsun Cengiz abim istememe gerek bırakmadı:rendeer:Direk verdi).Oradan çıktım,para ayarladım eksiklerimi tamamladım(çadır vs.vs.vs.).Gece iş yorgunluğunu felan düşünmedim ve gitmeme fikrini aklımdan dahi geçirmeyip geceyi bekliyorum...Daha gidip motosikelti alıcam işten yarım saat izin alıp.Ve bir sürü şey daha var burada yazmak istemediğim...
Gelmeyecek olanların ciddi anlamda tekrar düşünmesini istiyorum.
Gelememek ve gelmemek arasında her ne kadar bir harf oynasa da çok fark var.

Başlığa İzmir MT-Manisa MT diye yazdık unutmayın...
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
manisaaaaaaa
ya manisaaaaaaaaaaaaaaa
bizi yarı yolda komayın çok üzülürüz valla sizsiz kamp mı olur bak hepimiz şartlarımızı zorlayarak geliyoruz sizde yapın birşeyler. bu saat oldu daha çadırımız bile yok bizim. ama gelicez işte. sizide bekliyoruz gelin gelin

lodos....
dondurmania....
gördüm siziiiiiiii. bahane yok vallaha hadi bakalım kampaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
valla dostlar çok yükleniyosunuz sanki biz kasti gelmek istemiyormuş gibi.benim zaten mazeretimi hepiniz biliyorsunuz kayınpederimin rahatsızlığı ve yatalak olması bundan dolayı eşimi fazla yanlız bırakamıyorum çünkü heran rahatsızlaşıyo ve ne olacağı belirsiz yoksa sizleri yanlız bırakmam bide düyün işi çıktı ona bile ben yanlız gidicem bir saat kadar sonra gene eve.napalım kaderde bu sene yaz böyle geçicek diye yazılmış.ama olsun ben son görevimi babama karşı laikıyla yapayım nasıl olsa dostlarla daha çok zamanımız var kamp yapmaya ve eğlenmeye.

KUSURA BAKMAYIN ÖZÜRDİLİYORUM SİZLERİ HEPİNİZE AYRI AYRI SELAMLAR SEVGİLER.İYİ EĞLENCELER
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
gürkay,hastalık ayrı.Babanın hasta olduğunu biliyorum ama durumunun bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum.Haklısın,eğer öyle her an rahatsızlanıp hastaneye felan götürmen gerekiyorsa,bence de kal.Bu kadar ağır olduğunu bilmiyordum,özür dilerim.Yapabileceğimiz bir şey olursa,biliyorsun...
Olay size yüklenmek felan değil.Ama ciddi anlamda katılımlar git gide azalıyor ve gelmeyen çoğu kişi aslında istese gelebilecek durumda oluyor.Ben buna üzülüyorum.Biz bir aileyiz diyoruz,aileysek birbirimizi hallolmayacak problemler olmamasına rağmen aylarca görmemek bana garip geliyor.
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
24
slm manisa mt aylesi nbr umarım kiii herkez iyi dir ben de dün talihsiz bir kaza geçirdim mt ile allaha şükür kii bende hiç bişey yok kask we giyisiler sağ olsun bu arada herkezin yolu açık olsun.................???????
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
slm manisa mt aylesi nbr umarım kiii herkez iyi dir ben de dün talihsiz bir kaza geçirdim mt ile allaha şükür kii bende hiç bişey yok kask we giyisiler sağ olsun bu arada herkezin yolu açık olsun.................???????

mehmet, geçmiş olsun abicim daha dikkatli ve sakin kullan riski azalt :wiinkk:

MANİSA-MTailesi günaydın...:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
mehmet geçmiş olsun.
Manisalı kardeşler, canlar, görüşemesekde gönüllerimiz bir ben biliyorum sizin de iş yoğunluğunuzu. O yüzden gönül koymayız. Ama açın bi toplantı vs bişeyler de bizde o tarafa gelip sizi görelim madem siz gelemiyorsunuz bu aralar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst