iski şu an MANİSA
(demirci ilçesinde
) , memleketi orası ailesi ile yıllık izinde olduğu için gezip duruyor
(aldığı
ford kamarka arabasının da etkisi büyük bu işte :mrgreen:
)gelemiyeceğini bildirdi
MANİSA-MT yönetimine dilekçe ile
(gelince oyacam o ayrı ::winkwink
)
GÜRKAYbenimde katılmam gereken bi yakın akrabamız ve arkadaşımız olan kişinin düğününe , aile baskısı ile katılmak zorunda kıvıramadı
MECİTgeceyarısı çıkacak yola katılacak kampa bildiğim kadarı ile
UMUTUS ve GÖKSU onlarda katılacak kampa...
gelelim bana

...
şu an için tüm şirketin ayrıntılı yıllık şirket envanterini çıkarıp
GÜRKAY TARIM yönetimine rapor olarak sunacağım taslak metin ve grafik çalışmalarını yürütüyorum,ebem koşalandı :mrgreen:
akşamüstü sağçıkabilirsen dökümantasyonların arasından bişeyler düşünüyorum bi şekil atlayıp geleceğim
inşallah orada(kamp yerinde) telefon çekiyodur.ararım sizi ....