[Manisa - MT]

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Lodosum Yeni araban hayırlı uğurlu olsun Allahım sana da kullanmak nasip etsin (amin)

Yaaa Tuncer ,Murat düşün adamın yakasından yaaaa yoksa ikinizide ateşe odun ederim . Tabi %50 kulup rakısının etkisi büyük burda :mrgreen:

dedemmmmm... :)
hürmet ile ellerinden senin ve ablamın öperim :rendeer: hayır duaların içinde saol abi en kısa zamanda nasipse görüşmek ve %50 yi bardaklara pay etmek dileği ile :p

Abi bitti bizim evlilik hayallleri:) Ufak ufak ikna oluyordum ama sen son noktayı koydun hakketten...Allah yardımcınız olsun ne diim :)Büyüksün lodosum...:cat:

kıvırma şener...
çocuk kadar dinlendireni neşelendireni yok insanı dünyada(bardağın dolu tarafı) :)
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
64
Lodos, hayırlı uğurlu olsun yeni araban, Allah kazadan beladan saklasınn, güle güle kullanman dileğiylee..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Abi bitti bizim evlilik hayallleri:) Ufak ufak ikna oluyordum ama sen son noktayı koydun hakketten...Allah yardımcınız olsun ne diim :)Büyüksün lodosum...:cat:

(Mecit neoldu konuştuğumuz olay? 2**cmas:))



(3*** RESCUE) abi biraz duralım yaa,,baksana organizasyon üstüne organizasyon..aquadan sonra patlatıcam işi...

zaten dün akşam geç vakit tv de "EVERESTTE ÖLÜM" DİYE BİR FİLM İZLEDİM...ADAMLAR 8600 rakımda oksijensiz kalıyolar..psikolojim bozuldu...
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Mecit aklımda bişey var daha derli toplu yapılması açısından buluşunca konuşalım ayrıntılı :)
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
dedemmmmm... :)
hürmet ile ellerinden senin ve ablamın öperim :rendeer: hayır duaların içinde saol abi en kısa zamanda nasipse görüşmek ve %50 yi bardaklara pay etmek dileği ile :p



kıvırma şener...
çocuk kadar dinlendireni neşelendireni yok insanı dünyada(bardağın dolu tarafı) :)

bardağın yarısını kimin içtiği maluum.Abi muhabbetinizi okudum da çok güldüm yaa :queen::queen::queen::mrgreen:

Evlilik mevzusu tartışılacaksa bi bu kadar daha (84 sayfa) tartışılır.

Evlenecek arkadaşlar için...Düğününüze geliriz ama her türlü."

Damadııııın arkadaşından(duyulmaz) bir küçük altııın ve yanındaaa...aman tanrım o da ne...BUUU bir halat kilit.MASTERLOCK un hem de...Alkııış alkııış.Anahtarlarını da geline verdi.

SERKAN ABİ bu arada araba almışsın.Concorde dan sonra biraz küçük kalmış olabilir ama sorun değil sana,her türlü motorlu araca 2 dakika içinde adapte olabiliyorsun.hehheheee.Tabi Ford Ka ayrı.eeeeee şair ne demiş

AL Bİ FORD,OL Bİ LORD
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
ulen ahmet tam makara adamsın haa...işin gücün yokum babasenin yaaa...
sallama bu kadar bu adamlara..ik dakkada fortçu yaptın adamları yaaa
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Lodosum Yeni araban hayırlı uğurlu olsun Allahım sana da kullanmak nasip etsin (amin)

Yaaa Tuncer ,Murat düşün adamın yakasından yaaaa yoksa ikinizide ateşe odun ederim . Tabi %50 kulup rakısının etkisi büyük burda :mrgreen:

rahmi abicim seni mi kıracağım. ama biliyorsun o %50 lik ten biz bir yudum alamadık
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
@ I-BEN teşekkür ederim inşallah herkes gönlündekine kavuşur...

wallace'm istediğin %50 lik olsun, ilk ambiansa uygun buluşmamızda yudumlayacağız ...
kardeşimin gönül koyduğu şeye bak :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
için için,,hep kendiniz için..bende alırım bir şişe portakal abso,,alırım 5 kutuda enerji,,içerim anadınmıdı..
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
mecit'im sensiz olurmu ne diyon sen yaaa kırmıyım kafanı...hepberaberiz seninkindende bi yudum alırız canım kızma :mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
hah söyle,,benide alın aranıza yoksa,,işinizi bozarım,,asayişe haber veririm,,narkotiğee haber salarım..
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Burada asayişte benim narkotikte :p İsterseniz unutmamanız gereken insanları da unutmayın,sonra "vıy ben bilmideem vıy ben işitmedim" demeyin :)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
aboooooooooooo !!!!! :)
hazır mezarın bayat ölüsü bunlar be :queen:
duyan geliyo (modaretarö diyorum haaa cesarete bakın:p )
ne hayırsever grubu olduk be bi hayır işleyelim dedik amma gönüllüsü var gel kardeşim ni dimek :)
sevabı bol işlerin adamıyız biz :bounce:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
bende isterem bendeeeee noluyoo %50 melli bensiz haaaaaaa poliiiiiiiiiiiiiiiis poliiiiiiiiiissssss!!!
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
rahmi abicim seni mi kıracağım. ama biliyorsun o %50 lik ten biz bir yudum alamadık

Muratım sana %50 den bir kasa feda olsun yaaa ama düşün Lodosumun yakasından .

Mecit özlettin kendini ama arayı bu kadar açma, yoksa getirdiklerinin hepsini denize dökerim ( benim mide deniz gibi )
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
@ŞENER sen cezalısın , sen denize düştün :mrgreen: kardeşim bizim ahtapotlar levrekler yalan oldu be :)

@GÜRELİ dedem sende olmasan yer bunlar beni :mrgreen: kurtlar sofrası gibi oldu yuvarlak masaya bak...
emret abii :bounce:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Muratım sana %50 den bir kasa feda olsun yaaa ama düşün Lodosumun yakasından .

Mecit özlettin kendini ama arayı bu kadar açma, yoksa getirdiklerinin hepsini denize dökerim ( benim mide deniz gibi )

CANIM abim ellerinden öperim saygılar...sana ben bir iki zehir getireyim ozaman,,şöyle 25-30 yıllık zehirlerden...




DOSTLAR..

MUTLAKA YARINKİ TOPLANTI TOPİĞİMİZİ OKUYUN GELİŞME VAR...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Lodos sen Güreli abimize dua et. yoksa yakında Polat alemdar da bizim siteye üye olacakktı Kurtlar vadisi Manisa çekimlerine başlayacaktı. Mecit son anda bu planı askıya aldı benden söylemesi
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
herkeze günaydın akşamki toplantı nasıl geçti yararlı ve güzel kararlar alındımı yoksa koca akşam geyikmi vardı:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst