- Katılım
- 23 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,470
Lodosum Yeni araban hayırlı uğurlu olsun Allahım sana da kullanmak nasip etsin (amin)
Yaaa Tuncer ,Murat düşün adamın yakasından yaaaa yoksa ikinizide ateşe odun ederim . Tabi %50 kulup rakısının etkisi büyük burda :mrgreen:
dedemmmmm...
hürmet ile ellerinden senin ve ablamın öperim :rendeer: hayır duaların içinde saol abi en kısa zamanda nasipse görüşmek ve %50 yi bardaklara pay etmek dileği ile
Abi bitti bizim evlilik hayallleriUfak ufak ikna oluyordum ama sen son noktayı koydun hakketten...Allah yardımcınız olsun ne diim
Büyüksün lodosum...:cat:
kıvırma şener...
çocuk kadar dinlendireni neşelendireni yok insanı dünyada(bardağın dolu tarafı)