[Manisa - MT]

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
daha bana sıra gelmedi kullanmak için murat'ım :silent:
biraderler babam bi gördüler arabayı otoban faresi gibi:)
-anaaa bu ne be du bakiim bi gidip geleyim şununla
-ooooo klimasıda varmış ....gibisinden pohpohlama ile bi aldılar hala gelmedi araba:mrgreen:
130 ykr yakıyo bu arada ,öbürüne (concorde) göre çok komik rakamlar bunlar yaaa:)
250 cc bi motosiklet kadar yakıyor ne güzel her türlü konforda var
daaaaaaaaaaa !!!!
biz arabaya binemedik daha :salut:
sıra gelir yarın öbür gün inşallah :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Motorun bu güzelliği var:)Öyle alıp saatlerce gezmemeleri için tonlarca sebep var..Kliması da yok :p modifiyem.com dan sana adminlik teklif edilmiş abi doğru mu :p Dikkat et abi,otoban farene bozuk peynir vermesinler :)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
:pr: ulen madara olduk cümle aleme , ama nasıl kuruluyom tuncer bi bilsen :silent:
ilk fırsatta çekecem altıma bi motor(hoş şu an adaşın kross bende duruyo ne arıyo ne soruyo ama :) ) yinede kendi motorun gibisi yok :pale:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kardeşim 130 kuruş mu? abi desene yakmıyor süper yaaa. siz şimdi İski ile beraber kardeş kardeş gezersiniz bol bol. uleynnn bana da haber vermezseniz o Ka larınızın K harfini sökerim bak Ford a olur kalır bilesiniz.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Arka tekeri ? ? ? ? Bak abi anlamam bende gelir ford un f sini çıkartırım,wallace ın çıkarttığıyla birlikte orda olur :)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ALLAH be abicim düşün yakamdan :queen: kene gibisiniz :salut:
çapraza aldılar beni bi biri vuruyo bi biri , bu ne yaaa:cherry:
şamar oğlanına döndük bu yaştan sonra
sökün tek tek parçaları satın yedek parçacıyada rahatlayın, türkiye bu olayın sonunu merak etmesin :mrgreen:
kır kalemi hakim bey (pardon forrap'ım modum ):rendeer::)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
ulen motor alsak bu kadar muhbbetini yapmazsınız ulan..,

sırf sizin çenenizi yormak için bir tane HUMMER alıcam haaa...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
ulen motor alsak bu kadar muhbbetini yapmazsınız ulan..,

sırf sizin çenenizi yormak için bir tane HUMMER alıcam haaa...


hummer'ın hayırlı uğurlu olsun dayım ALLAH bizede nasip eder inşallah ne renk siyahmı eeeeee bizide gezdirirsin dimi ama :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Motorun bu güzelliği var:)Öyle alıp saatlerce gezmemeleri için tonlarca sebep var..Kliması da yok :p modifiyem.com dan sana adminlik teklif edilmiş abi doğru mu :p Dikkat et abi,otoban farene bozuk peynir vermesinler :)

forrap abi bu arkadaşlar olayı abartıp yeni bi site kuracaklarmış duyduğum kadarıyla otobanfaresi.com:):)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
ŞENER abi onlar evli barklı çoluklu çoçuklu adamlar..bırak elleme yahuu...anca sığıyorlar arabaya zaten...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
kim bekar be dayı,,sanki beni tanımıyosun ..benden çok evlisi varmı bu alemde...offfffff offfffffffffffffff
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
elektrikmi ödüyosun, sumu ödüyorsun,çocuğa bezmi alıyosun, ateşi çıktı diye gece yarısı doktormu kaldırıyorsun yataktan,her hafta zarzavat alıp eksik unuttuğun bişey war diye o kadar yolu bi dahamı tepiyormusun:cherry:

vücut metabolizmasına ve doğaya aykırı şekilde gecelerce çocuk başında uykusuz bekleyip aman tekrar etmesin bi daha hastalanmasın diye nefesini dinleyip ateşini gecede elli sefer ölçüyormusun ???
MECİT !!!! kim evli kim bekar :silent: :)
seninkine başka bişey derler :mrgreen:
bizim için on yıl geride kaldı o :p ( hanım duymasın :queen: )
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Rots,biliyorum abi..Otobanfaresi.com u açsınlar bende üye olcam,nickimde bozuk peynir olacak :)

seninkine başka bişey derler :mrgreen:
bizim için on yıl geride kaldı o :p ( hanım duymasın :queen: )

Abi yazının diğer kısımları güzeldi ancak bu senin bittiğin andır :mrgreen:Bu kadar da açık yazılmaz ki be abi,şantajcısı var fesatı var dimi ama :pl:::meleeek:::belge::


Bekarlık sultanlıktır abi,bir 10 yıl daha sultan kalıcam en az,mutluyum böyle :) Bakkalda pastorize süt varken evde inek beslenirmi yahu :queen:
(Bu kelimelerimi şantaj da kullanmayınız :p )
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
elektrikmi ödüyosun, sumu ödüyorsun,çocuğa bezmi alıyosun, ateşi çıktı diye gece yarısı doktormu kaldırıyorsun yataktan,her hafta zarzavat alıp eksik unuttuğun bişey war diye o kadar yolu bi dahamı tepiyormusun:cherry:

vücut metabolizmasına ve doğaya aykırı şekilde gecelerce çocuk başında uykusuz bekleyip aman tekrar etmesin bi daha hastalanmasın diye nefesini dinleyip ateşini gecede elli sefer ölçüyormusun ???
MECİT !!!! kim evli kim bekar :silent: :)
seninkine başka bişey derler :mrgreen:
bizim için on yıl geride kaldı o :p ( hanım duymasın :queen: )

bakkkk müdür,,evlenirsem allah be.... versin...yemin ederim şu yazıyı okuyunca evlilikten korkar oldum...

aman aman bekar hayatı iyi,,
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
dostlarım,,malum haftasonu,,tatil gerek bu sıcak havalarda...deniz lazım,sahil lazım,güneş lazım,lolipop lazım,,lazımda lazımmmm...


bende dedimki,,rutin haftasonu tatilimi gene foçaya giderek geçireyim..anamı babamı göreyim,hasret gidereyim.


neyse,,foçadan herkese selamlar..(foçanın suyuda nasıl serindir şimdi,,bu sıcak havada nede iyi gelir.)))
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Lodosum Yeni araban hayırlı uğurlu olsun Allahım sana da kullanmak nasip etsin (amin)

Yaaa Tuncer ,Murat düşün adamın yakasından yaaaa yoksa ikinizide ateşe odun ederim . Tabi %50 kulup rakısının etkisi büyük burda :mrgreen:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
elektrikmi ödüyosun, sumu ödüyorsun,çocuğa bezmi alıyosun, ateşi çıktı diye gece yarısı doktormu kaldırıyorsun yataktan,her hafta zarzavat alıp eksik unuttuğun bişey war diye o kadar yolu bi dahamı tepiyormusun:cherry:

vücut metabolizmasına ve doğaya aykırı şekilde gecelerce çocuk başında uykusuz bekleyip aman tekrar etmesin bi daha hastalanmasın diye nefesini dinleyip ateşini gecede elli sefer ölçüyormusun ???
MECİT !!!! kim evli kim bekar :silent: :)
seninkine başka bişey derler :mrgreen:
bizim için on yıl geride kaldı o :p ( hanım duymasın :queen: )

Abi bitti bizim evlilik hayallleri:) Ufak ufak ikna oluyordum ama sen son noktayı koydun hakketten...Allah yardımcınız olsun ne diim :)Büyüksün lodosum...:cat:

(Mecit neoldu konuştuğumuz olay? 2**cmas:))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst