[Manisa MT] 5 Ekim Iftar Yemeği....

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Kuşadası aquacentera gitmeden önce Forrapım Tuncerim bi kahvaltı yeri ayarlamıştı.Çaylar beleşti
Sadece bir eleman çay dolduruyor ve getiriyor boşları topluyor ve bi daha bi daha bi daha....... en sonunda kız biz gidince 2 kişiyi cinnet geçirerek cineyete karışmış.Ha bunu neden anlattım.Oradaki garsonlara allah sabır versin...

hehehe hatırladım oraya benim bandanalı resmimi asmışlar.



15 Ağustos Akhisar gölet buluşmasında KARMACOMA ya bu soruyu sorun,zira en iyi cevap onda.Bekleme dakikasını değil yediği ve içtiği sigaraları da sorarak bu zor denklemin x sayısını bulabilirz.YEPPAAAAA!!!!

evet ya yazık KARMACOMa merak etmişti bizi bir arıza mı var diye de aramıştı. oysa biz sucuk keyfini bitirmiş bilmem kaçıncı çaylarımızı yudumluyorduk.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Arkadaşlar ben geldim, en sonunda izmir'deyim, ama iki sorunum var, belki de üç...

1- Motosikletim hala arızalı, biriniz beni artçıolarak alabnilir mi? hatta gelemeyen bir arkadaş motosikletini bile verebilir yani :)

2- Kaskım da yok bu arada, bir de kask rica edeceğim :)

3- Dönüşte Akhisar'a gitme durumum var, Akhisar'dan gelen bir arkadaşın beni artçı alması gibi bir durum söz konusu olabilir mi?

Belki de +1 gelirim o zaman bu durum 3. madde dışında geçerliliğini yitirir. :)

Not: Gitarla geliyorum, herkes gitarını, sazını sözünü alsın gelsin :)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
AHMEEEETTTTT !!!!
pisikopatım kardeşim :cherry:
topiği dibine kadar geyiğe sardırmışınız ALLAH sizi bildiği gibi yapsın :queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Ya biri geyiği bırakıp okusun yaw... Kime diyom ben...
Lodos, senin KA'da bir kişilik yer var mı abi :p (benimki de soru yani. Olur mu hiç? KA zaten 1 kişilik :))
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Ya biri geyiği bırakıp okusun yaw... Kime diyom ben...
Lodos, senin KA'da bir kişilik yer var mı abi :p (benimki de soru yani. Olur mu hiç? KA zaten 1 kişilik :))

kardeşim izmire hoşgeldin. Artçı durumuna bakalım bir ayarlama yapalım. Millet gitardando yu yalnız bırakmayalım izmirde. alıversin birisi. Arabayla gelecekler varsa ya da artçısı olmayanlar varsa yazsın mutlaka.

Akhisar işine gelince ordan gelen yok sanırım. akhisarda kim var ki motorcu tanıdık. benim bildiğim kimse yok.:queen::queen::queen:
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
Genellikle yeni gruba katılan arkadaşlarla yola çıkmadan önce bazı kriterlerimiz var,yani bazı şeyleri bilmemiz,onun da bazı şeyleri bilmesi gerekiyor.Grup sürüşü şakaya gelmez,kimseyi daha doğrusu kimsenin motor tecrübesini,bilgisini ya da kişiliğini bilmeden yol yapmayı pek göze almıyoruz,sonuçta kimseyi tehlikeye atma gibi bir lüksümüz yok.
Ama bu yemeğe giderken pek kalabalık olacağımızı sanmıyorum 3-5 motosiklet oluruz,o yüzden istersen arkadan yetişip gelebilirsin.
Tabi ki yine temkinli bir şekilde...

merhaba sen istersen önce bir Tr_Tarık ile konuş bakalım o ne diyecek bu duruma. Genelde grup sürüşü sırasında dışardan motosiklet sokmuyoruz gruba. arkadan yetişirsen artçının artçısı olarak devam et ya da iftar mekanında buluşalım

Valla ben o hatayı bir kere yaptım gruba sonradan dahil olayım dedim yolda denk geldik şuan forumda açılmış topiclere dahi sonradan dahil olmuyorum. :queen::queen::queen::queen:

[B' Alıntı:
holygun[/B] bir kere urladan dönüyorduk Tarık da o zamanlar yeni katılmıştı gruba ve bizi görmüştü yolda. aramıza girmek istedi başına neler geldi neler. sonra durduğumuzda epey bir sohbetini yapmıştık o anın.

haklısınız tanışmadık daha tecrübemi bilmiyorsunuz ozaman ben 2. grupla buluşmak icin elimden geleni yapayım kacırırsamda yapacak birşey yok birdahaki toplantıda buluşuruz:pale:...

TrTarık neler olmuştu biraz bahsetsene bu da bize tecrübe olsun:)

ama iftar menusu cok guzelmiş cay sınırsız ne demek yahu:queen::queen:bana paket yaptırırsınız olmazmı?
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
dersim var ama bilemiorum bi süpriss yapıp yetişebilirsem gelmeyi düşünüorumm..katılamazsam ii eglenceler.Şimdiden afiyet olsunn :cherry:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
holygun saat 6 da yetişemezsen kampüs girişine direk buluşma yerine gel yolda bize denk gelirsen en arkadan takip et...ama gel artık gelmemezlik yapma:queen:
extreme1925 saat 6da dersmi olur sen 2. öğretimmisin...+1 inide al gel
ceyzgel sende gel sensiz olmaz...hatta bi aralar rots vardı hayal meyal hatırlıyorum yazmaz oldu gruba...onu da al gel olmazsa...
gitardandosenlede tanışalım artık hocam gelmeye çalış, bende artçı olucak olmayan biri seni alıcaktırda bide kask ayarlamak lazım bide ordan akhisara naklin lazım :silent: işimi zor bakalım şartları zorluycaz
lodosabi bize belli olmaz manisadan sonra istikameti şaşırıp akhisarda bulabiliriz kendimizi, zaten akhisar manisa izmir arasındaydı dimi:queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
cumaya daha kaç gün varya ben daha yemek yemiyorum çayda içmedim hiç manisaya katliama geliyoruz modifiye zeytin varmı orada :mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
cengizabi,,ayarlıcaz artık bişeyler..peynir ekmek zeytin....
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
manisalılarr :pr::salut::salut::salut::salut::salut::salut:
topiği gördüğümdeee cok sevınçlı bır sekılde gelicektımm herseyıı ayarladımm derkenn izmirdenn halam gelıcekmıss eve gitmek zorunda kalıcamm r6 olsadı altımda gelırdımm :(:( manisalılarr çok üzgünümm gelemıyorumm yaa offfffff
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
evet ya yazık KARMACOMa merak etmişti bizi bir arıza mı var diye de aramıştı. oysa biz sucuk keyfini bitirmiş bilmem kaçıncı çaylarımızı yudumluyorduk.

hey maşallah yolda sucuk yemişler, akhisarda sofrayı sildik süpürdük, kediyi yiyecektik ki haydi kalkalım artık dedik, kedi yaşamına devam etti.

Arkadaşlar ben geldim, en sonunda izmir'deyim, ama iki sorunum var, belki de üç...

1- Motosikletim hala arızalı, biriniz beni artçıolarak alabnilir mi? hatta gelemeyen bir arkadaş motosikletini bile verebilir yani :)

2- Kaskım da yok bu arada, bir de kask rica edeceğim :)

3- Dönüşte Akhisar'a gitme durumum var, Akhisar'dan gelen bir arkadaşın beni artçı alması gibi bir durum söz konusu olabilir mi?

Belki de +1 gelirim o zaman bu durum 3. madde dışında geçerliliğini yitirir. :)

Not: Gitarla geliyorum, herkes gitarını, sazını sözünü alsın gelsin :)

gittardando çözüm 3ü1 arada geldi: kaska ihtiyacın olmayacak, gitarını getirebileceksin, hatta +1inide getireceksin, mazot 1ytl olacak, her doğan çocuğa A2 verilecek, motosikletlerde vergi kalkacak, ........
bu vaadlerden inandırıcı gelenlerin ayrıntılarını pm den görüşürüz. :cat:

aykutcum 19.30 da hukuk dersim var bakıcam programa aynı hocanın 13.30 da dersi varsa öğlen girerim derse ;)

gökalpçim dersleri elbette takip edeceksin ama bu taraftada devamsızlığın artıyo ona göre, çorbacı seboda imzanı başkasına attırmışsın hemen yok yazdık bilesin. :)
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
AHMEEEETTTTT !!!!
pisikopatım kardeşim :cherry:
topiği dibine kadar geyiğe sardırmışınız ALLAH sizi bildiği gibi yapsın :queen:

Abi can sıkıntısı ne yapcan işte,ya iftara gelmiyosunuz olmadı şimdi.Hoş Mecit sert teklifini yapmış ama(tehdit var ısrar yok) bilemem artık.:cherry::cherry::cherry::cherry:

Dostlar olmadan oturulan iftar masası bademsiz zeytine,baharatsız zeytinyağına,boş market raflarına benzer...hehheheee

Serkan abi size de tekrardan kolay gelsin,allah zeytin cımbızınıza zeval vermesin.Allah gümrük kapılarınızda zeytinleri bekletmesin...hatalı üretim yaptırmasın...AMİİİİİİN


Akhisar işine gelince ordan gelen yok sanırım. akhisarda kim var ki motorcu tanıdık. benim bildiğim kimse yok.:queen::queen::queen:

Yalnız bu ağır olmuş,kavgada sözlenmez...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

dersim var ama bilemiorum bi süpriss yapıp yetişebilirsem gelmeyi düşünüorumm..katılamazsam ii eglenceler.Şimdiden afiyet olsunn :cherry:

ya bırak şimdi birbirimizi tanıyan insanlarız hukuk senin neyine.Hukukda tek kural.HERKESİN TUTTUĞU KENDİNE ilkesidir.Çaktın davayı...

cumaya daha kaç gün varya ben daha yemek yemiyorum çayda içmedim hiç manisaya katliama geliyoruz modifiye zeytin varmı orada :mrgreen:

HAHAhahahahahahhaa!!!!!!!:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
holygun, pmden telefon numarası verdim...bizi bulamazsan cepten ulaşabilirsin...
günaydın millettt!!!
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ALİ !!! İZMİR'de olmana çok sevindim kardeşim...Hoşgeldin...
iftardan sonra AKHİSAR'a geleceksen kesinlik ile görüşelim ,geldinmi yerini yurdunu haber et bana ben damlarım oraya olmadı müsait olursak(n) ufak çaplı Bİ AKHİSAR-MT toplaşması bile org edebilirim(lodos ,iski ,gürkay, favorii, deniss, linkinpark ,mototalha,morningstar,bisanmehmet vs..) tabi neden geldiğini bilmiyorum buraya müsait isen özledik len seni şaşkın gitarcı :)

chatkut ! olm yaparsanız öyle bi delilik haberim olsun (wallace'a belli olmaz) :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam MrCool ama olmuyor hep yalnız hallediyorsun bu işleri bir gün bizi de çağır da beraber bir istanbulue yapalım:queen::queen::queen:

Tabii ki. Genelde ramazanda ben çaktırmadan halletmeye çalışıyorum ama iftarda da olmaz herhalde. :p Ben bile rahatsız olabilirim.:)
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
bu buluşma kaçmaz arkadaşlar.

arkadaşlar en nihayet ben ve kadim dostum muttide buluşmadayız.birde sevindirici haber olarak arabayla geliyoruz.(fakat motosiklet olmaması için bizim için kötü). bu yüzden 2 arkadaşı "yancı" olarak alabiliriz.bir aksilik olmazsa 18.00 da kampüs girişindeyiz.sevgilerle.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
sevgili dostlar aranızda olamayacağım için çok üzgünüm kusura bakmayın yıl başına kadar sahalardan pardon yollardan uzağız napalım ekmek parası kısmetse en kısa zamanda görüşürüz herkez kendine iyi baksın size iyi sohbetler ve iftarlar.

mecit'im kusura bakma dayım kafanda başka şeyler kurma size canımız feda dostlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst