- Katılım
- 12 Ağu 2006
- Mesajlar
- 505
o tarihte istanbulda olacağım. gelemeyeceğim için üzgünüm. sizlere iyi iftarlar...
o tarihte istanbulda olacağım. gelemeyeceğim için üzgünüm. sizlere iyi iftarlar...
sen sanırım ordan geçersin mekana. ya da tahammül edersen bizi de beklersin. hoş bizim izmirden kaçta çıkacağımız daha belli değil kaçta varacağımızı da allah bilir. Bir izmir manisa yolu ne kadar sürebilir diyen arkadaşlara eski topiclere bakmalarını öneririm.
abi yeri manisalılar tarif eder ama ben kısaca söyleyim...manisa girişinde bi tane otel varya giderken solda kalıyo onun yanındaki benzinliğin kafesi burası VES cafe yazıyo kocaman manisaya girince sola bakmaya başla görürsün kesin...
bu arada ben iftara geliyorum yani 18 de ege önünde buluşuruz en geç 18:15 te teker döner
.neyse arkadaşlar son olarak belifeless'a sorayım peki kır kahvesine gittiniz mi hem şelaleyi de görmüş olursunuz...........ama nargile yokkkk((((
gelemiyoruz arkadaşlar ...
iş saatleri uymuyor (sabah 07:30-akşam 22:00)
ben ,gürkay,favorii,deniss...
iski de ist'e gidiyormuş...
ALLAH iftarınızı kabul etsin ...
Ben maalesef gelemeyeceğim. APV41 neden gelemediğimi biliyordur. Artık bir daha bırada yazmayayım yoksa çarpılacağım.![]()
1 kacar 2 kacar ama 3.buluşma kacmamalı:cat:işten cıkış durumuma gore bende gelmeyi istiyorum buluşma saatini kacırırsam yolda yetişiriim olurmuki?
1 kacar 2 kacar ama 3.buluşma kacmamalı:cat:işten cıkış durumuma gore bende gelmeyi istiyorum buluşma saatini kacırırsam yolda yetişiriim olurmuki?
1 kacar 2 kacar ama 3.buluşma kacmamalı:cat:işten cıkış durumuma gore bende gelmeyi istiyorum buluşma saatini kacırırsam yolda yetişiriim olurmuki?
Ben de gelebilir miyim..![]()
oooooo süper menü. özellikle çay kahve limitsiz demişsiniz bayıldım. bu adamlar beni tanımıyor galiba. O saydığın yemekleri yiyeceğim bir de üstüne normal miktarda çayımı içeceğim ve 13.5YTL vereceğim. Çok güzel fiyat almışsın kardeşim. Nasipse ordayım.
Bu arada VES kafeye de benim resmimi asarlar mı acaba? bu adamı içeri almayın bir daha diye!!!!!!!!:mrgreen:
sen sanırım ordan geçersin mekana. ya da tahammül edersen bizi de beklersin. hoş bizim izmirden kaçta çıkacağımız daha belli değil kaçta varacağımızı da allah bilir. Bir izmir manisa yolu ne kadar sürebilir diyen arkadaşlara eski topiclere bakmalarını öneririm.
Ben de gelebilir miyim..![]()