[Manisa MT] 5 Ekim Iftar Yemeği....

Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
o tarihte istanbulda olacağım. gelemeyeceğim için üzgünüm. sizlere iyi iftarlar...
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
sen sanırım ordan geçersin mekana. ya da tahammül edersen bizi de beklersin. hoş bizim izmirden kaçta çıkacağımız daha belli değil kaçta varacağımızı da allah bilir. Bir izmir manisa yolu ne kadar sürebilir diyen arkadaşlara eski topiclere bakmalarını öneririm.

bayrama kadar özgürüm, bayramdan soorada bi iki hafta daha istirahat ediimmi dedim de o kadar boşluk sıkar diye bu kadara karar verdim, sizlere iyi çalışmlalar:queen:

yani burdan gideceğim, hatta ben bu defa test edebilirim, yolda gördüğüm böcekler , karıncakar, benzin istasyonları , ağaçlar ne varsa hepsi için dura dura gideceğim bakalım sizin geldiğiniz sürede varmak mümkünmü anlayacam.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
58
arkadaşlar herkesin aklında 1 milyoncu kalmış ben bundan sonra manisanın neyi meşhur dediklerinde ayni ali falan demiyim 1milyoncuları diyeyim.bide bizim meşhur 70 cm dürüm var belifeless'ın dediği gibi kedi eti mi at eti mi bilmem oda baya ucuz bizim arkadaşlarla ona verdiğimiz isim de köpek doyuran.neyse arkadaşlar son olarak belifeless'a sorayım peki kır kahvesine gittiniz mi hem şelaleyi de görmüş olursunuz...........ama nargile yokkkk:(((((
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ben saat 18 30 kadar çalışıyorum pazarlar hariç daha hanımla bile iftarı açamadık buda demektirki bende iftardan sonra geleceğim ama o yemekleri yinede yiyeceğim kimse ile buluşabileceğimi sanmıyorum yolu yanlız geleceğim ( cuma olduğundan saat net belli olmaz ) bu şekilde daha hızlı olacağımı sanıyorum sadece bana yeri kısaca tarif edin zamandan kazanayım yer aramayım yada anıtın orada birinizi arayım yolda karşılayın
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
abi yeri manisalılar tarif eder ama ben kısaca söyleyim...manisa girişinde bi tane otel varya giderken solda kalıyo onun yanındaki benzinliğin kafesi burası VES cafe yazıyo kocaman manisaya girince sola bakmaya başla görürsün kesin...

bu arada ben iftara geliyorum yani 18 de ege önünde buluşuruz en geç 18:15 te teker döner
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
otelin doğramalarını ben yapmıştım yer anlaşıldı o zaman kafe falan yoktu tabi sadece benzinlik vardı o bile tam değildi
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
abi yeri manisalılar tarif eder ama ben kısaca söyleyim...manisa girişinde bi tane otel varya giderken solda kalıyo onun yanındaki benzinliğin kafesi burası VES cafe yazıyo kocaman manisaya girince sola bakmaya başla görürsün kesin...

bu arada ben iftara geliyorum yani 18 de ege önünde buluşuruz en geç 18:15 te teker döner

bende sana katılabılırım bı aksılık bısey olmazsa
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
.neyse arkadaşlar son olarak belifeless'a sorayım peki kır kahvesine gittiniz mi hem şelaleyi de görmüş olursunuz...........ama nargile yokkkk:(((((

mt olarak kır kahvesine falan gitmedik daha önce
bennn de bilmiyorummm yeriniiii
ama duymuştum şelale diye bir yer olduğunuu
organizatör çayı düşünmüştürr eminimde bi farklılıkda fena olmaz hani:)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Bravo Mecit:rendeer:

Bu Ramazan gerçekten de bayram havasında geçiyor:) nazar değmesin.
Bir aksilik olmas ise orada olacağı bizde.

Herkese selamlar...:wiinkk:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
gelemiyoruz arkadaşlar ...
iş saatleri uymuyor (sabah 07:30-akşam 22:00)
ben ,gürkay,favorii,deniss...
iski de ist'e gidiyormuş...
ALLAH iftarınızı kabul etsin ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben maalesef gelemeyeceğim. APV41 neden gelemediğimi biliyordur. Artık bir daha bırada yazmayayım yoksa çarpılacağım.:p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
gelemiyoruz arkadaşlar ...
iş saatleri uymuyor (sabah 07:30-akşam 22:00)
ben ,gürkay,favorii,deniss...
iski de ist'e gidiyormuş...
ALLAH iftarınızı kabul etsin ...

öyle olsun kardeşim iş önce gelir.

Ben maalesef gelemeyeceğim. APV41 neden gelemediğimi biliyordur. Artık bir daha bırada yazmayayım yoksa çarpılacağım.:p

Tamam MrCool ama olmuyor hep yalnız hallediyorsun bu işleri bir gün bizi de çağır da beraber bir istanbulue yapalım:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
1 kacar 2 kacar ama 3.buluşma kacmamalı:cat:işten cıkış durumuma gore bende gelmeyi istiyorum buluşma saatini kacırırsam yolda yetişiriim olurmuki?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
1 kacar 2 kacar ama 3.buluşma kacmamalı:cat:işten cıkış durumuma gore bende gelmeyi istiyorum buluşma saatini kacırırsam yolda yetişiriim olurmuki?

Genellikle yeni gruba katılan arkadaşlarla yola çıkmadan önce bazı kriterlerimiz var,yani bazı şeyleri bilmemiz,onun da bazı şeyleri bilmesi gerekiyor.Grup sürüşü şakaya gelmez,kimseyi daha doğrusu kimsenin motor tecrübesini,bilgisini ya da kişiliğini bilmeden yol yapmayı pek göze almıyoruz,sonuçta kimseyi tehlikeye atma gibi bir lüksümüz yok.
Ama bu yemeğe giderken pek kalabalık olacağımızı sanmıyorum 3-5 motosiklet oluruz,o yüzden istersen arkadan yetişip gelebilirsin.
Tabi ki yine temkinli bir şekilde...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
1 kacar 2 kacar ama 3.buluşma kacmamalı:cat:işten cıkış durumuma gore bende gelmeyi istiyorum buluşma saatini kacırırsam yolda yetişiriim olurmuki?

merhaba sen istersen önce bir Tr_Tarık ile konuş bakalım o ne diyecek bu duruma. Genelde grup sürüşü sırasında dışardan motosiklet sokmuyoruz gruba. arkadan yetişirsen artçının artçısı olarak devam et ya da iftar mekanında buluşalım
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
1 kacar 2 kacar ama 3.buluşma kacmamalı:cat:işten cıkış durumuma gore bende gelmeyi istiyorum buluşma saatini kacırırsam yolda yetişiriim olurmuki?


Valla ben o hatayı bir kere yaptım gruba sonradan dahil olayım dedim yolda denk geldik şuan forumda açılmış topiclere dahi sonradan dahil olmuyorum. :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Ben de gelebilir miyim..:)

nedemek gelebilir miyim? seviniriz

holygun bir kere urladan dönüyorduk Tarık da o zamanlar yeni katılmıştı gruba ve bizi görmüştü yolda. aramıza girmek istedi başına neler geldi neler. sonra durduğumuzda epey bir sohbetini yapmıştık o anın.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
oooooo süper menü. özellikle çay kahve limitsiz demişsiniz bayıldım. bu adamlar beni tanımıyor galiba. O saydığın yemekleri yiyeceğim bir de üstüne normal miktarda çayımı içeceğim ve 13.5YTL vereceğim. Çok güzel fiyat almışsın kardeşim. Nasipse ordayım.

Bu arada VES kafeye de benim resmimi asarlar mı acaba? bu adamı içeri almayın bir daha diye!!!!!!!!:mrgreen:


Kuşadası aquacentera gitmeden önce Forrapım Tuncerim bi kahvaltı yeri ayarlamıştı.Çaylar beleşti
Sadece bir eleman çay dolduruyor ve getiriyor boşları topluyor ve bi daha bi daha bi daha....... en sonunda kız biz gidince 2 kişiyi cinnet geçirerek cineyete karışmış.Ha bunu neden anlattım.Oradaki garsonlara allah sabır versin...


sen sanırım ordan geçersin mekana. ya da tahammül edersen bizi de beklersin. hoş bizim izmirden kaçta çıkacağımız daha belli değil kaçta varacağımızı da allah bilir. Bir izmir manisa yolu ne kadar sürebilir diyen arkadaşlara eski topiclere bakmalarını öneririm.


15 Ağustos Akhisar gölet buluşmasında KARMACOMA ya bu soruyu sorun,zira en iyi cevap onda.Bekleme dakikasını değil yediği ve içtiği sigaraları da sorarak bu zor denklemin x sayısını bulabilirz.YEPPAAAAA!!!!

Ben de gelebilir miyim..:)

gelmeyenin başı bitten kurtulmasın (artık kesin gelir!!!) hehehhee

bu arada yeni çanta almışsın hayırlı olsun.:queen::queen::queen: gelirsen o çantayı mutlaka tak da gel ablaaam...


geçen hafta annemin cuma iftar saatinde gelmesinden dolayı iftar yemeğine katılamadım o gün bugündür açım arkadaşlar o nedenle manisada inşallah acısını çıkartırız.:queen::queen::queen:

Duyulmaz:İki tas kebabı alabilirmiyim...

Garson:size 3 ayran,iki çay 4 tane de kapuskamıydı???

Duyulmaz:Bi de işkence yok derler...Evet hocam ver ne yemek varsa getir.:pale::pale:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst