[Manisa MT] 5 Ekim Iftar Yemeği....

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
mecit kardeş bende gelmeye çalışacağım kesin olmamakla beraber yarın yola çıkıyom istanbuldan, önce ankaraya gitçem ordan eskişehir kütahya üzeri izmire sanırım yetişirim.yetişemezsem can sağlığı.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
58
arkadaşlar yemekten sonra sizleri türkiyenin sayılı nargilecilerinden ayni aliye götürür herhalde mecit arkadaşımız oldukça güzel bi mekan çay kahve sevenlerde umduklarından çok daha fazlasını bulacaklardır gerçi maksat muhabbet ama manisa izmir gibi bi yer olmadığı için gidilecek yerlerde kısıtlı bu arada menü süper tebrik ederim geçen hafta olduğu gibi +1 ile ordayım büyük ihtimal o zaman oruç tuttuğum için biraz bayılmış durumdaydım umarım bu hafta daha çok kaynaşırız görüşmek üzere

izmir mt umarım eksiksiz burda olursunuzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Fiyatlar çok iyi,tebrikler Mecit :cat:
nasıl çok iyi orda 1milyoncu bi yer vardı hani ora olacaktı . :queen:
menü harika , onların hepsinden yiyince oturduğum yerde sabaha kadar uyur kalır sabah ezanında izmire dönerim kesin.

amcaoğlu helal sana çok iyi etmişsin :cat:

iş durumu müsait olursa kesin geleceğiz
olmassa bizim içinde yiyin için :)

ya şu cümleyi yazmaktan bıkmadın ya kardeşim ne diyeyim ben sana. ne zaman bitecek bu işler, memleketi sen mi kurtaracan SerkanCan?

MECİT;823855' Alıntı:
MÜDÜR,,(nam-ı değer LODOS),,BURDAN SANA SESLENİYORUM....İNŞALLAH BU YEMEĞE GELMEMEZLİK YAPARSINIZ...BENDE GEREĞİNİ YAPARIM...

teras cafede açtığım pankartı yenileyip burda da açıyorum yine



bak lodosum işin ciddiyetini anla artık, :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
biz buradan çıkıp gideceğizde LODOS gelmeyecek TARİH YAZMAZ lodosum bizi bırakmaz K, A, N, yapacağız onunla ( Kavurma,Ayran,Nargile ) ramazan dolayısıyle
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
karıştırma karmacoma 1 milyoncu falan
hepsi ramazan promasyonu yapmış 1.35 e bağlamışlar işi

cagriko biz ayn-ı ali çıkartmaısnı geçen kış yaptıkk
meşhur mesir çayınızdan içirdik izmirli arkadaşlaraa
hemm kimler vardı kimler o zamannn:silent:
hatta akhisardan gelen zeytinyağlara ekmek bilem batırdıydıkk
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
aaa sende bilirmisin o bimilyoncuyu, zaten orda karnımızı doyuramazdık, :p
menüsü;
1 hurma , 2 zeytin, 4 dilim ekmek , 1 ayran = 1ytl
bizim işkembeleri tatmin etmezdi, burasında karar kılınması isabet olmuş .
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Can Boğaz yermisin?..... Sevdin sen sevdin.........
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
MECİT abi bu yer nerdee beni bilgilendırr okuldan kacabılırımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm nabayım abı sizi özledımm beyaaa iftara yetişemem habarınızzolsun

lodos (Serkan abi) abi bende ayarıcamm 2 saat gırıp 2 saat yok yazılcam gıbı abıı ayarlayınn ben motorla giderımm galıbaa dona dona :D insalah hava gzl olrr

iski abi senindee işler kebab abii atlaa ford kaa yaa bas manısaya gaz çevı razzz
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
137
ben ıftara davetlı oldugumdan malesef gelemıyorum.. baska sefere Allah nasıp ederse ınsallah..sızlere sımdıden ıyı eglenceler....:cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
aaa sende bilirmisin o bimilyoncuyu, zaten orda karnımızı doyuramazdık, :p
menüsü;
1 hurma , 2 zeytin, 4 dilim ekmek , 1 ayran = 1ytl
bizim işkembeleri tatmin etmezdi, burasında karar kılınması isabet olmuş .

ya da dürüm ayran da
eti at etimi olur dana mı bilinmez tabi
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ya ne bu yıkılmış İZMİR-MT nin yılmaz yiyicileri topiğe :queen:
ulen yemek dedinmi yatılı gidersiniz hehe :cherry:(tüm izmir-mt'yi kastedmiyorum)
hazır mezarın bayat ölüleri :queen: :queen: :queen:

olm ya tam şeytanın karı boşadığı zaman(iş güç yani)yapılırmı bu bize :silent:
iski siteye gir ,topiğ gör ,yazı yaz ,canımı sıkma ne yapcaz etcez karar verelim :)
kemal arabada (ka'da) yer olduktan sonra ne gerek var o kadar yolu soğukta motor ile gideceksin
biz gidebilirsek eğer biz ile olmadı iskender ile gidersin ...
ferhat(favorii) sende aynı şekil
bide bizim MANİSA-MT'nin brandası olacak bende, onuda getirip asalım girişede hangi aç ordu talan ediyor restorantı belli olsun :mrgreen:
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
25
balıkesirden güray gelebilirm.yerınız var mı?

yerınız var mı banada kankıler:)))))))

yer varmı banada kankılerr??
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ÖNEMLİ

Arkadaşlar izmirden manisa iftarına katılacaklar için bilgiye ihtiyacım var. Seçenekler şunlar iftardan önce izmirden yola çıkabilirim veya iftardan sonra izmirden yola çıkabilirim. Bu bilgileri belirtirseniz ona göre izmirden çıkış saatimizi ayarlayabiliriz. İcabında iş dolayısıyla geç çıkanlarda buluşup ikinci bir grup olarak gelebilir. Yazışmalara bu topic üzerinden devam edelim
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İyi yapmışsın wallace bunu yazarak :cat:
Ben çalışıyor olacağım aslında,ama elimden geleni yapıp gelmeye çalışacağım.
Gelirsem iftara gidelim derim,kendi oyum iftar saatinde orada olmak yani erken çıkmaktan yana :cat:
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
SERKAN ABİ (lodos) abi bnm işş çok uzarr arabala gelırsemm okuldann kacacam :D sizle büyük bir ihtımallee gelemem sanırsamm ondna motorla gelırımm fazla da kalamamm ondan yanıı çünkü 1.derse gırıp 2 .derste yok yazılırsammm daha ıı olurr 2 saat yazılırısamm yok 4 saat olarak gecıyoo sınıfta kalırızz valla :D ben cuma günü ayarlıcamm iştee
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Tamam ben de iftara orda olalım diye düşünenlerdenim. Saat 18 gibi Ege üniden teker döndürsek yetişiriz bence
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
o menüden yemek istiyom bende, :wiinkk:

sen sanırım ordan geçersin mekana. ya da tahammül edersen bizi de beklersin. hoş bizim izmirden kaçta çıkacağımız daha belli değil kaçta varacağımızı da allah bilir. Bir izmir manisa yolu ne kadar sürebilir diyen arkadaşlara eski topiclere bakmalarını öneririm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst