- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,626
Kuşadası aquacentera gitmeden önce Forrapım Tuncerim bi kahvaltı yeri ayarlamıştı.Çaylar beleşti
Sadece bir eleman çay dolduruyor ve getiriyor boşları topluyor ve bi daha bi daha bi daha....... en sonunda kız biz gidince 2 kişiyi cinnet geçirerek cineyete karışmış.Ha bunu neden anlattım.Oradaki garsonlara allah sabır versin...
hehehe hatırladım oraya benim bandanalı resmimi asmışlar.
15 Ağustos Akhisar gölet buluşmasında KARMACOMA ya bu soruyu sorun,zira en iyi cevap onda.Bekleme dakikasını değil yediği ve içtiği sigaraları da sorarak bu zor denklemin x sayısını bulabilirz.YEPPAAAAA!!!!
evet ya yazık KARMACOMa merak etmişti bizi bir arıza mı var diye de aramıştı. oysa biz sucuk keyfini bitirmiş bilmem kaçıncı çaylarımızı yudumluyorduk.