[Manisa MT] 5 Ekim Iftar Yemeği....

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
abi aykut'u aradım dün ben uyuyomuş tosba 19:00 da bi yatmış sabah 7'de kalkmış...vücudunu dinlendiriyomuş bu aralar...ara sıra gelip benim motoru alıp kaçıyo bende göremiyorum fazla:mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çooooooooook güzel bir akşamdı...
Gecesi de ap ayrı güzeldi:)Karnım hala ağrıyor(gülmekten :p)...

Eve yeni girdik..


Gelen,gelmek isteyip gelemeyen herkesin yüreğine sağlık.
Mecit kardeşim,süper bir yerdi,emeğine sağlık.Teşekkürler herşey için:cat:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
iftarla sahuru birleştirdim valla, manisada iftardan kalkıp azıcık sohbet ardından eve gelip sahur, şimdi yatıcam, o kadar göbek antremanından (gülmekden karnımızın ağırması) soora, şimi yatacam artık,
Amcoğlum helal olsun sana mekanda organizasyonda çook iyiydi, :rendeer:

gittardando bu akşam tanıştık nihayet (sabaha doğru bitti tanışmamız) ama seni kırk yıl önce bi yerden gözüm ısırdı:), sazına sesine sağlık akşamımıza bi renk kattınki gökkuşağı ettin mübarek.

lodosun baskınıda harika bi süprizdi. nasıl karşıladık ama :wiinkk:

holygan daha önce işlerin elbermediğinden iştirak edememiştin sonunda tutturdun bi toplantımzı senlede tanıştığıma memnun oldum.

herkesin tekerine sağlık
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
98
mükemmel gece için herkeze teşekkürler... izmir tayfasını gece ooze da yakaladım.) ama başka bi yere sözüm olduığu için katılamadım, çok şeyler kaçırdığımı düşünüom walla...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
:pr::pr::pr::salut::salut::salut: anladınız siz beni dünden beri iş yerine HATİM indiriyorum ne var ne yoksa
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Lodosss seni görmek çook güzeldi.Vallahi özlemiştik,ne iyi ettin gelerek...:)Şu sizin sezon bitsin,o zaman bunların acısını çıkartıcaz zaten..

İzmir MT nin bir kısmı Ozz daydı,bir kısmı ise Boyoz daydı:pGerçi boyoz yemedik ama üniversite fırınının oradaydık,bi 15 dakika oturur sohbet ederiz dedik,en son kalktığımızda farkettim ki 4 saate yakın süredir oradaymışız :pKarnım hala ağrıyor:)Ne güldük ama...

Gittardandoooo seni görmek çook güzeldi,özlemlerimiz sonunda bitti.Geri dönmezsen tabi..:)Gerek gece ki hoş sohbet,gerekse akşam ki gitar ziyafeti için çok teşekkürler:)

Karmacoma,darksilence mükemmelsiniz ne diyim :p Karmacoma servisimizi bile yaptı eve kadar,sağolsun...Hakkın ödenmez:) Dark ım sende süperdin gece,herkesin performans yerindeydi,bir yerde otursakta geyik yapsak diyormuş bünyeler :p


Holygun seninle de tanıştığımıza memnun oldum:)Sonunda görüşebildik...
İlk gelişinde umarım rahat hissetmişsindir kendini,beğenmişsindir umarım ortamı.Devamlarını bekliyoruz,seni aramızda görmek isteriz :)
Gruba hoşgeldin...:wiinkk:

Alico96 ve arkadaşı,sizleride görmek çok güzeldi...

Tüm MT ye teşekkürler tekrar tekrar(Manisa-İzmir),herşey olabildiğince güzeldi.

Mecit kardeşimin tekrar emeklerine sağlık,yüreğine sağlık...
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
Süper bir geceydi sizlerle tanıştıgıma cok memnun oldum cok eglendim.ileriki toplantılarda da görüşmek dilegiyle...
gerçi biraz kadersizdik.tas kebabı istedim hünkar beğendi geldi güllaç istedim ekmek kadayıfı geldi:queen:
herkese herşey için teşekkürler:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
tabi günleri karıştırınca oluyor böyle aksilikler can sağolsun izmirdeyim bisüre nasılsa görüşürüz.ama ben gene dün akşam manisa mt ile yaptım iftarımı hatta ordan sizlere canlı bağlandık he he he.:p:p:queen::queen:

manisa ahmetlide manisa mt den hıfzsı ve yusuf arkadaşlar karşıladılar ama ne karşılama çok değerli vakitlerini benimle geçirdiler allah onların gönlüne göre versin şahsıma göstermiş oldukları yakın ilgi ve alakadan dolayı kendilerine minnettarım yardım ve destekleri için çok teşekkürler.rüzgarları bol ve güvenli olsun.








işte hıfzsının aslan parçası canavarı



üstünde çok yakışmışım onlar öyle dedi



bu kavasakide yusuf kardeşimin makinası



hıfzsı ve ben



yusuf ve ben





yusufun merkezdeki internet cafesi

 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Süper bir geceydi sizlerle tanıştıgıma cok memnun oldum cok eglendim.ileriki toplantılarda da görüşmek dilegiyle...
gerçi biraz kadersizdik.tas kebabı istedim hünkar beğendi geldi güllaç istedim ekmek kadayıfı geldi:queen:
herkese herşey için teşekkürler:cat:

@holygun kardeşim bizim MANİSA'nın karakteristik özelliğidir bu siparişlerdeki trfik sıkışıklığı ve irtibat kopukluğu :)
nedense mekan zaman farketmiyor bu model garsonlar MANİSA'nın her yerini sarmış :queen:
her mekanda karşımıza çıkıyorlar he he.
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
mecitim o kadar didindi uğraştı yaptı organizasyonunu ama nerden bilecekti mt bu hafta klonlamayı keşfedecek,

karmacoma mustafanında gelmesini istiyo, forrap tunceri getirecek, wallace murattan hiç ayrılmaz, chatkut aykutu artçı alacak, duyulmaz ile ahmet arasında hüsumet varmış baltasını çalmış ama onlarında arasını yapacağız, ceyz yeni çanta almış içine ceydayı koyup gelecek, gittardando çalacak ali söyleyecek, apv ve 41 haramiler cenkis abiyide zorla getirirler kesin, v.s.v.s.

bi kaç çiftte fire veriyoz tabii, lodosla serkan zeytin modifiyesinde, darksilence mesaide olacak özgürde evde onu bekleyecek, I-BEN gelemeyecek canı sıkılmasın diye yanına ayben ablayı bırakacaz. off off artık iyice karıştı işlerr.
Ahmet le aramızdaki tarla ve balta meselesini hallettik.Zor oldu ama inatçı çıktı ama kendisinden de pek haz etmiyorum.Bi tenhada kıstırıcam Ahmet.i:p:p:p:p:p
İftar yolculuuğu grubun beni satmasıyla başladı hehhehee ya yeni bi eldiven aldım,hadi dediler ben başladım giyinmeye.Son artık eldiveni giyecem ama giyilmiyor namussuz.Eldiveni taktığımda İZmir grubu sabuncubeli ne gelmişler.Manisa da yakaladım milleti hehheee.Ya o değilde bi de bana diyolar "SEN YETİŞİRSİN"...Tabi tabi 600 cc lik makina var ya bende:queen::queen::queen::mrgreen::mrgreen::p:p Bi ara benim motosiklet dile geldi,Size sövüyordu hehee nefes nefese kaldım wallahaa!!!


Mecit,Çok teşekkür ediyoruz mekan için,Organizasyonun için.Sen de bizimle gelyorsun sandık o nedenle vedalaşamadık kusura bakma.

GİTTARANDO ile de tanıştık,kendisi bize dönerden koordinat hesaplamalarını göstermedi ama bi daha ki toplantıya gösterecek nasip olursa.Kulağımızın pası gitti.Ellerin dert görmesin...:rendeer::rendeer:

Lodos Serkan (2 kişi) abim,gece sürprizin çok hoştu,bizleri kırmadın geldin.Hani Gürkay abi İskender abi de gelse dadından(tat değil) yenmezdi ama iş güç den zaman problemi işte.:mrgreen::mrgreen: HAHAHAAAA nasıl karşıladık ama seni Disko borcun var :queen::queen::bounce::bounce::bounce:

Yoklama imzalarını saydık,3 tane fazla var benim saydığım.Klonlama işine kendimizi fazla kaptırmayalım sonra maç falan izlerken neden bir maçta 44 kişi oynamıyor diye laf ederiz:cat::cat::cat::queen::queen::queen::mrgreen::mrgreen:

Dönüş yolunda grupta bir iki sorun bir arkadaştan kaynaklandı ismi lazım değil.Bilen biliyor anlatmaya da gerek yok ama şunu tecrübe ettik her grup sürüşüne başlayacağımız zaman tanımadığımız biri olursa motoru NE OLURSA OLSUN grup sürüş kurallarını anlatmakdan yola çıkmayacaz...

Grup sürüşü bu,adı üstünde...Gruptan niye kopuyon...Sanki 1000cc CıBıR bilmiyor kopmayı Alla allaaaa yaawww.Taş yok mu taaaşş...Bi de hep bana bi de Chatkut a denk geliyor ya ona yanıyorum.

I-ben aplam da olsa güzel olacaktı,neyse önümüzdeki toplantılara bakacazzz...

herkeze teşekkürler ediyorum katılan katılmayan ve sonra katılanlar için.:bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
selamm arkadaşlarrr çokk güzell birr geceydii mecidimm teşekkürlerr emeklerinn içinnn, murat abi senn birr harikasınnn valla benn bu ekibii çokk seviyorumm gezme desen gezmee eğlenme desenn eğlenmee ozz dadaaa azdaha sabahlayacaktık ama saat üç gibii ayrıldıkk ekipp eğlenmeyee devamm ediyorduuu.....neysee seamlarr saygılarrr... (ewett aradaşlarr ahmetin dediği gibi grup sürüşlerindee yeni katılann akadaşlaraa ayrımm apmaksızınn ufakk brr birifingg verelimm bundann saonraa yoksaa faul adamlarr yaa ahmeti ya aykutu yakalıyorrr....:))))........

bunlardaa benden bir kaçç fotoooo....




o kadarr dedikk biz askerr adamızz pankart falann açmayın bozarr bizii dinlemedilerrrr....:)
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Duyulmaz,Kumita45 grup sürüşlerinde çıkmadan önce zaten ufak bir bilgilendirme yapmıyormuyuz ? Yeni gelen arkadaşlar eğer ilk gelişleri toplantı ya olmadıysa yani yola çıkacaksak zaten bilgilendirme yapıyoruz.Dün ben biraz geç geldim,onunla alakalı da oldu,bilgilendirme yapamadım.Ama zaten sanıyorum ki isim vermesenizde o sorunu yaşatan arkadaş zaten gidiş ekibinde yoktu,dönüşte bizimle geldi diye tahmin ediyorum,yanılıyormuyum:silent: Hatta tahmin dahi ediyorum kim olduğunu...
Neyse,gerekeni yaparız arkadaşlar,daha 1-2 sayfa öncede holygun a (bu problemi çıkartan holygun değildir,yanlış anlaşılmasın,tahmin ediyorum kim olduğunu) yazmıştım grup sürüşü hakkında bilgisi olmadan,daha önce grup sürüşü yapmamışken gruba yolda yetişip girmemesi hakkında.Yani bu konuya özen gösteriyoruz zaten,evet biraz daha katı olmalıyız bu durumda belkide.
Kimsenin bir başkasını tehlikeye atma lüksü bulunmuyor,bu konuda canımız sıkılmasın arkadaşlar,bu bir mobilet,yerden bitme grubu değil.Herkes üstüne düşeni yapacak,grupta MANTIKLI davranacak,ötesi yok.
Dün araba ile gittiğimiz ve dönüş yolunda bir takım aksiliklikler yüzünden grup sürüşünden uzak kaldık,kim olduğunu şuan sadece tahmin ediyorum,ama biraz bişey biliyorsam da tahminimde yanılmıyorumdur diye düşünüyorum.
Dünkü grup sürüşündeki aksaklık ve problemden dolayı özür dilerim,gerekeni yapmadık,daha temkinli olabilirdik.

Duyulmaz,msne ekledim bu arada haberin olsun.
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
tabi günleri karıştırınca oluyor böyle aksilikler can sağolsun izmirdeyim bisüre nasılsa görüşürüz.ama ben gene dün akşam manisa mt ile yaptım iftarımı hatta ordan sizlere canlı bağlandık he he he.:p:p:queen::queen:

manisa ahmetlide manisa mt den hıfzsı ve yusuf arkadaşlar karşıladılar ama ne karşılama çok değerli vakitlerini benimle geçirdiler allah onların gönlüne göre versin şahsıma göstermiş oldukları yakın ilgi ve alakadan dolayı kendilerine minnettarım yardım ve destekleri için çok teşekkürler.rüzgarları bol ve güvenli olsun.



vallaha ÜMMET ABİMM MANİSA MT İFTARA GELECEKSİN SENİNLE TANIŞACAĞIM DİEE HEYECANLANMIŞTIMM AMAA GELEMEDİN, MEMLEKETİM AHMETLİMEE GELMİŞŞSİN BEN ORADAA YOKTUMM HIFZI ABİ İLEE YUSUF ABİMM GEREĞİNİ YERİNE GETİRİPP İİİ AĞIRLAMIŞLARRR SENİ İNŞALLAH BAŞAKAA BİR ZAMANN KARŞILAŞIP TANIŞMA FIRSATI YAKALARIZ ABİİİ SAYGILARRR....
GURUBA YENİ KATILAN ARKADAŞLAR HOŞGELDİNİZ YENİ TANIŞTIKLARIN ÇOK MEMNUN OLDUMMM.... HERKESEE EMNİYETLİ KEYİFLİ SÜRÜŞLERR.....:cat:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
öncelikle MECİT organizasyon için saol eline sağlık çok güzeldi herşey yemekler ortam falan...çok yedik göbek fırladı mümkün olduğunca yemekli organizasyonlardan kaçınalım artık:queen:

forraptuncerim tahminlerinde en ufak bir yanılma yok tahmin ettiğin gibi...aslında her buluşma öncesi 5 dakka brifing işini gelenek haline getirsek pek bi süper olucak...yol bide manisa yolu ve gece olunca sıkınıtılı bir dönüş yolculuğu oldu maalesef...yolda durup uyarıyı yapıcaktık aslında ama şartlar müsait değildi...
holyguntekrar hoş geldin bir geldin pir geldin oozedada yanlız bırakmadın bizi ama öldüm gülmekten seni tez elden bi yabancı dil kursuna yazdırıyoruz...where are they come with me what your name ile olcakk gibi değil :panladın sen onu:queen:
gitar...ali senlede tanıştığıma memnun oldum...sen gidince organizasyonlar hızlandı sen geldin durulalım bari biraz:p hoşgeldin yeniden:wiinkk:
lodosemindim abi senin geleceğinden,kesinçıkar gelir dedim ve geldin...zaten sen gelmesen ben gazı vericektim ekibe akhisar yolları taştan diye...:queen:
rotssende iyi sürpriz yatpn gelmiyeceğim diyodun ama iyi oldu geldiğin
duyulmazkardeşim hep ikimizin arasında denk geliyor bu olay, ne yapmalı yeni bi formül bulmaı ağ germeli bişey yapmalı :queen:
böcükartçım olduğun zamanlarda eline bi değnek vericem kimseyi geçirmiceksin anlaştıkmı :p
hadi kalın sağlıcakla...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
ümmet perkitan;829414' Alıntı:
tabi günleri karıştırınca oluyor böyle aksilikler can sağolsun izmirdeyim bisüre nasılsa görüşürüz.ama ben gene dün akşam manisa mt ile yaptım iftarımı hatta ordan sizlere canlı bağlandık he he he.:p:p:queen::queen:

manisa ahmetlide manisa mt den hıfzsı ve yusuf arkadaşlar karşıladılar ama ne karşılama çok değerli vakitlerini benimle geçirdiler allah onların gönlüne göre versin şahsıma göstermiş oldukları yakın ilgi ve alakadan dolayı kendilerine minnettarım yardım ve destekleri için çok teşekkürler.rüzgarları bol ve güvenli olsun.



bir ben eksiğim heralde...güzel bi gece olmuş kanımca...:wiinkk::rendeer:
herkese sevgilerimi ve saygılarımı sunarım..
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
wallace pazartesi yükler...
forrap ve özer abinin makinalardan çekilen resimleri beklemedeyiz duyun sesimiziiii
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Forrap ım Tuncer im anti pas ım cigerim hey yawrum methiye sanki

Bi yanlış anlaşılma oldu da onu bi yazayım.
Grup sürüşlerinde aramıza yeni katılanlar olduğunda tabi ki de bilgilendirme yapılıyor.Şuradan başlayalım İzmirden gelen ekiple dönüş ekibi aynı değildi.

Dönüşte ceyz,rots ve Özer abiler vardı gidiş ekibi dışında.Ha onların bizimle geleceğini biliyorduk.Ee herkez de zaten nasıl gidilmesi gerektiğini biliyor.Kimsenin kimseye birşey anlatmasına gerek yok.Holygun da bizimle gidiş ekibindeydi ve bu grupla ilk grup sürüşü olduğu halde sorun olmadı(Hoş Manisa da yetişsem de o gruba neyse,ayrıntıya girmiyim hehhee)

Dönerken İzmire bizim tanımadığımız bi motosiklet kullanıcısının bize katıldığını ancak yolda anladık.Yola çıkarken bunu bilmiyorduk.Manisalı zannettik.Daha doğrusu İzmir e motorla giden herkez onları manisalı zannetti ve Manisada kalacaklarını zannettik.Bu bilinseydi anlatırlardı.

Holygun da yanlış anlamasın.1000cc lik makina da basmayı biliyor diyorum ama bilen kişi aynen grupta normal seyrinde devam ediyor.Yanlış anlaşılmasın yani...:mrgreen: Biz bornovaya girince holygunla da konuştuk,o arkamdaydı dönüş yolunda,yok yani herkesin kafası karıştı ne yapacağız diye,afalladık yolda.

Davut da yazmış zaten adamı durdurup anlatacağımız bir durumumuz yoktu.Grubun önüne attık hadi geç diye,sonra gitti zaten.Düzeldik sonra.
Tuncer sen de biliyorsun,Kuşadası Aqua Centerdan dönerken de bizim şirince tayfasının başına böyle bişey geldi.hepberaber de konuştuk,böyle durum olunca çekip kenara konuşacaz,kimse kimsenin hayatını tehlikeye atamaz dediğin gibi ama o durumdan tecrübe kazanınca ön tarafa attık onu,düzeldik.

Bu da ayrı bi tecrübe oldu,yola çıkacak kişilerin kim olduklarını belirledikten sonra gerekirse açıklamayı yaparız.Ya bi motor bozuk davranınca bütün hepsini bozuyor
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
İzmir MT nin bir kısmı Ozz daydı,bir kısmı ise Boyoz daydı:pGerçi boyoz yemedik ama üniversite fırınının oradaydık,bi 15 dakika oturur sohbet ederiz dedik,en son kalktığımızda farkettim ki 4 saate yakın süredir oradaymışız :pKarnım hala ağrıyor:)Ne güldük ama...

Gittardandoooo seni görmek çook güzeldi,özlemlerimiz sonunda bitti.Geri dönmezsen tabi..:)Gerek gece ki hoş sohbet,gerekse akşam ki gitar ziyafeti için çok teşekkürler:)

Karmacoma,darksilence mükemmelsiniz ne diyim :p Karmacoma servisimizi bile yaptı eve kadar,sağolsun...Hakkın ödenmez:) Dark ım sende süperdin gece,herkesin performans yerindeydi,bir yerde otursakta geyik yapsak diyormuş bünyeler :p

Tüm MT ye teşekkürler tekrar tekrar(Manisa-İzmir),herşey olabildiğince güzeldi.

Mecit kardeşimin tekrar emeklerine sağlık,yüreğine sağlık...


ya forrapım kardeşim benim...dün kemalpaşaya gidinceye kadar akla karayı seçtim vallahi...:queen::queen: kafama kaskı takıp yola çıktığım halde konuştuklarımız aklıma geldi hep..arabaların yanından geçerken bile adamların suratına bakıp bakıp gülesim geldi...:queen::queen::queen:

şu an bu kelimeleri yazarken bile hala gülüyorum inan ki..off off hala karnım ağrıyo valla..yataktan bile yeni kalktım o derecede yani..rüyamda bile gülmüşüm e yuhh artık yani...:queen::queen:ben motora 45 plakasını boşuna koymadım...delilik var serde...:rendeer:

ali kardeşim bu arada seninlede tanıştığıma memnun oldum...daha ilk gecemizdi ama süperdi yani..:)

karmamcomam...sende süperdin abi...herşey için teşekkürler...tüm MT ye teşekkürler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst