(m.t Izmir)davutlar Sevgi Plajı Balıkçı Barınagı - 02/11/2008 Pazar

Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
Arkadaşlar yazın son ğünlerini yaşarken bir ada gezisi yapalım dedik.cesi,karmaço ve ben hem biraz yol yapalım hemde agaçların altında güzel bir yemek belkide mangal ve tekne gezisi isteyen arkadaşlar hazırlıklı gelebilir oltalarınıda alsınlar.zaten sitetede fotolar var ama videolar çok daha güzeldi.Eşlerinizi almanız önemle tavsiye olunur
TOPLANTI YERİ:GAZİEMİR ((((MİĞROS))))
TOPLANTI SAATİ:9.00
TOPLANTI YERİ:BASMANE GAR
TOPLANTI SAATİ:8.30
1:CESUR
2:karmaço
3:OGUZ+1
4:TURAN+1
5:ÇARŞI+8 YADA10
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
umarım bir aksilik çıkmaz... Özel davetiyeni aldım oğuz abi...
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
sizi oralarda yalnız bırakmayız bizde varız neymişşşşşşş geliyoruzzzzzzzzzzzz basmane de görüşürüz
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
26
Oğuz kardeşim listeye benide yaz bende geliyorum, yaaa pardon ya ben nasıl geleyim? Teknenin Kaptanı Benim Davutlar Benim Bölgem Benim yanıma geleceksiniz neyse Ben Sizi karşılarım iyi vakit geçirmeniz için elimden geleni yaparım, Motorlar fazla olursa Belediye Başkanımızıda aramıza davet ederim geçen sefer arkadaşlar Başkanımızın hoşuna gitmiş.
Tüm Motorcu arkadaşlara Kazasız Belasız seyirler.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
bekediye başkanı ordamıydı hiç söylemedin bize segelmann olmadı ya neyse bu hafta nasipse yine ordayız bi görüşme ayarlarsın artık
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
oğuz abi topiyin hayırlı olsun pazar gürüşmek özere tabiki tam tesisat ful depo ve bol yemle sıkı durum balıklar biz gelene kadar kilo alın :queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
pazar başka bi planım var manisa tarafına spile doğru ama olmazsa gelebilirim...
kazasız belasız bol eğlenceler :rendeer:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
sizi oralarda yalnız bırakmayız bizde varız neymişşşşşşş geliyoruzzzzzzzzzzzz basmane de görüşürüz

bekliyorum kardeşim desteginiz için de teşekkür ederim.işallah hoşça vakit geçiririz:cat:

tarihi değiştirelim LÜTFEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

serkancım bu hapta hava güzel olacak daha sonraki haftalarda yagmura denk gelmeyelim diye bu kararı aldık:wiinkk:

Oğuz kardeşim listeye benide yaz bende geliyorum, yaaa pardon ya ben nasıl geleyim? Teknenin Kaptanı Benim Davutlar Benim Bölgem Benim yanıma geleceksiniz neyse Ben Sizi karşılarım iyi vakit geçirmeniz için elimden geleni yaparım, Motorlar fazla olursa Belediye Başkanımızıda aramıza davet ederim geçen sefer arkadaşlar Başkanımızın hoşuna gitmiş.
Tüm Motorcu arkadaşlara Kazasız Belasız seyirler.

sen başkanıda çagır biraz sohbet ederiz.yarında korteje katılacagız nasipse ğündoğdu meydanında:cat:

pazar görüşmek ve gazlamak üzere,
eline sağlık oğuz abi.
sagol dostum görüşmek üzere:rendeer:

oğuz abi topiyin hayırlı olsun pazar gürüşmek özere tabiki tam tesisat ful depo ve bol yemle sıkı durum balıklar biz gelene kadar kilo alın :queen:

sagol CESUR kardeşim zaten sensiz bir gezi düşünemiyorum.sen bizim gözümüz kulagımız vede trafik POLİS,imizsin bee:cat::cat:

pazar başka bi planım var manisa tarafına spile doğru ama olmazsa gelebilirim...
kazasız belasız bol eğlenceler :rendeer:

aykut kardeşim sipilin tadı karlı havada çıkar istersen gel sende katıl bizlere aile hep bir arada olsun.der DELİ GÖNÜL
HAYDİ (ÖZGÜR RUHLAR):cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
bekliyorum kardeşim desteginiz için de teşekkür ederim.işallah hoşça vakit geçiririz:cat:



serkancım bu hapta hava güzel olacak daha sonraki haftalarda yagmura denk gelmeyelim diye bu kararı aldık:wiinkk:



sen başkanıda çagır biraz sohbet ederiz.yarında korteje katılacagız nasipse ğündoğdu meydanında:cat:


sagol dostum görüşmek üzere:rendeer:





sagol CESUR kardeşim zaten sensiz bir gezi düşünemiyorum.sen bizim gözümüz kulagımız vede trafik POLİS,imizsin bee:cat::cat:



aykut kardeşim sipilin tadı karlı havada çıkar istersen gel sende katıl bizlere aile hep bir arada olsun.der DELİ GÖNÜL
HAYDİ (ÖZGÜR RUHLAR):cat::cat:


sevgili oğuz topicte 02.10.2008 yazıyordu tarihten kastım geçmiş tarih olması ama boşveeer...ne kadar gelemesemde kalbim sizlerle...kazasız gezmeler...bu arada 29 ekimde kortejde görüşmek üzere........
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
240
bu arada 02-10 yani bu pazar odemiste drag yarısları yapılacak saat sabah 10dan sonra ,belkide piknikten sonra biraz daha yol yapabiliriz seyretmek icin
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
bu arada 02-10 yani bu pazar odemiste drag yarısları yapılacak saat sabah 10dan sonra ,belkide piknikten sonra biraz daha yol yapabiliriz seyretmek icin
drag biraz zor.belki tekne gezisi çapacagız kardeşim ama yinede bir açık kapı bırakalım.ne olur ne olmaz degilmi.ama istersen benim gittiğim ve kameraya kaydettiğim AKHİSAR dırag yarışı var istersen bir ara sana verebilirim:cat::cat:
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
26
Kardeşim Oğuz son katılımın durumu ne? Pazara Benim müşterileri geri çeviriyorum birer birer o Güzelim Motorlar bırakılır balığa gidilirmi hiç Siz nerelerdesiniz bende kıyısından oralardayım artık şu Motorumuzu alana kadar böyle idare edicez işte..
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
Kardeşim Oğuz son katılımın durumu ne? Pazara Benim müşterileri geri çeviriyorum birer birer o Güzelim Motorlar bırakılır balığa gidilirmi hiç Siz nerelerdesiniz bende kıyısından oralardayım artık şu Motorumuzu alana kadar böyle idare edicez işte..

her ne olursa olsun yinede oradayız doslarım beni yalnız bırakmazlar umarım pazar saat 10 gibi oralardayız bolca ÇAY demleyin ABİMM:cat:

bende artı 1 olabilirim oğuz abi:wiinkk:

OK KARDEŞİM istersen kamerayı da senin motora monte edelim.HIZLI HIZLI EN HIZLI SENSİN:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
abi gelmeyi çok isterdim ama sebebini sen biliyosun kortejde söledim diplomatik nedenler resimler için ayrıca teşekkürler ve size iyi eğlenceler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst