- Katılım
- 20 Şub 2007
- Mesajlar
- 821
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar yazın son ğünlerini yaşarken bir ada gezisi yapalım dedik.cesi,karmaço ve ben hem biraz yol yapalım hemde agaçların altında güzel bir yemek belkide mangal ve tekne gezisi isteyen arkadaşlar hazırlıklı gelebilir oltalarınıda alsınlar.zaten sitetede fotolar var ama videolar çok daha güzeldi.Eşlerinizi almanız önemle tavsiye olunur
TOPLANTI YERİ:GAZİEMİR ((((MİĞROS))))
TOPLANTI SAATİ:9.00
TOPLANTI YERİ:BASMANE GAR
TOPLANTI SAATİ:8.30
1:CESUR
2:karmaço
3:OGUZ+1
4:TURAN+1
5:ÇARŞI+8 YADA10
TOPLANTI YERİ:GAZİEMİR ((((MİĞROS))))
TOPLANTI SAATİ:9.00
TOPLANTI YERİ:BASMANE GAR
TOPLANTI SAATİ:8.30
1:CESUR
2:karmaço
3:OGUZ+1
4:TURAN+1
5:ÇARŞI+8 YADA10