- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
lem yatamadım da 
stone ve caner gelicem kısmetse seviyorum sizi lem keretalar :queen:
stone ve caner gelicem kısmetse seviyorum sizi lem keretalar :queen:
lem yatamadım da
stone ve caner gelicem kısmetse seviyorum sizi lem keretalar :queen:
abicim biz bahçeşehirden avcılar dan kalkıp caddeye geliyoruz banu yengemiz yaprak dökümünü bile bırakıp gelicem dedi yani artık uzaklığı bahane etmeyinnavrupa yakası çok fedakar
:cat:
kım dedı uzak dıye ısteyene her yer yakındır bız motorcuları cocukla takıp etık ayıp su kelımeyı soylemeyın zoruma gıdıyo:farao:
biliorum bebegınızı ıns cok gusel olurda gelirsinizz
iyidir iyidir hem supurgesı war bassa 2-3dk surmez hava kosulları ııı saten bulur yok görüş %100![]()
valla ablacım sizi ayrıca takdir ediyor ve tüm arkadaşların adına size teşekkür ediyorum ben olsam sizin yaptığınızı yapamazdım açıkçası HELAL OLSUN :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
amın arkadaslar yada sararım arabasının yagmurlunu takınca ruzgar almaz sanırsam gelmeye calısıcaz okey:cat:
bız delıyız bıze bakma zargananın aılsınde o fırlama bızım aılede ben nabcamız bellı olmaz![]()
selam millet burdan belkiyi işaretleyen hayırı işaretleyen hatta organizasyon akşamı bizi ekip gelmeyen herkezi kara listeye alıcam ona göre...
aman ablacım bizim için de hasta etmeyin fıstığımızı sakın sağlığınızdan öenemli değil !! ama başımızın üstünde yeriniz var !!! :rendeer:
lem yatamadım da
stone ve caner gelicem kısmetse seviyorum sizi lem keretalar :queen:
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: seviliyoruz stone:bounce:
eyww aplaaam :rendeer:
aynen deerimizi iyi bilelimmm :queen:
selam millet burdan belkiyi işaretleyen hayırı işaretleyen hatta organizasyon akşamı bizi ekip gelmeyen herkezi kara listeye alıcam ona göre...
hoşbulduk abicim denizanası gelmeme gibi bi lüksün yok canım seninle daha tanışmadık kısmet o güneymiş...
kım dedı uzak dıye ısteyene her yer yakındır bız motorcuları cocukla takıp etık ayıp su kelımeyı soylemeyın zoruma gıdıyo:farao:
selam millet burdan belkiyi işaretleyen hayırı işaretleyen hatta organizasyon akşamı bizi ekip gelmeyen herkezi kara listeye alıcam ona göre...
sıze lafımız yok ablaa bu arada sız fuara gıtmeden kahvaltıya gelmısmıydınız ? geldıysenız bızım yan masadaydınız :queen:
hoşbulduk abicim denizanası gelmeme gibi bi lüksün yok canım seninle daha tanışmadık kısmet o güneymiş...
yok ablam bu aydan sonra kolay kolay hasta olmaz sadece nezle olur havaya guvenmezsem zaten gelmem o benım canım kıyamam ona:salut:
yok yok çağla abla gelicem dedi evet e geçer yarın merak etmeyinnn !!!