[M.T. İstanbul] Avcılar Sahilde Mangal Vaarrr 19 NİSAN PAZAR

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
lem yatamadım da :p

stone ve caner gelicem kısmetse seviyorum sizi lem keretalar :queen:
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
484
abicim biz bahçeşehirden avcılar dan kalkıp caddeye geliyoruz banu yengemiz yaprak dökümünü bile bırakıp gelicem dedi yani artık uzaklığı bahane etmeyinn :) avrupa yakası çok fedakar :) :cat:

kım dedı uzak dıye ısteyene her yer yakındır bız motorcuları cocukla takıp etık ayıp su kelımeyı soylemeyın zoruma gıdıyo:farao:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
kım dedı uzak dıye ısteyene her yer yakındır bız motorcuları cocukla takıp etık ayıp su kelımeyı soylemeyın zoruma gıdıyo:farao:

valla ablacım sizi ayrıca takdir ediyor ve tüm arkadaşların adına size teşekkür ediyorum ben olsam sizin yaptığınızı yapamazdım açıkçası HELAL OLSUN :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
484
biliorum bebegınızı ıns cok gusel olurda gelirsinizz



iyidir iyidir hem supurgesı war bassa 2-3dk surmez hava kosulları ııı saten bulur yok görüş %100 :p

amın arkadaslar yada sararım arabasının yagmurlunu takınca ruzgar almaz sanırsam gelmeye calısıcaz okey:cat:

valla ablacım sizi ayrıca takdir ediyor ve tüm arkadaşların adına size teşekkür ediyorum ben olsam sizin yaptığınızı yapamazdım açıkçası HELAL OLSUN :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

bız delıyız bıze bakma zargananın aılsınde o fırlama bızım aılede ben nabcamız bellı olmaz:p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
amın arkadaslar yada sararım arabasının yagmurlunu takınca ruzgar almaz sanırsam gelmeye calısıcaz okey:cat:



bız delıyız bıze bakma zargananın aılsınde o fırlama bızım aılede ben nabcamız bellı olmaz:p

aman ablacım bizim için de hasta etmeyin fıstığımızı sakın sağlığınızdan öenemli değil !! ama başımızın üstünde yeriniz var !!! :rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
selam millet burdan belkiyi işaretleyen hayırı işaretleyen hatta organizasyon akşamı bizi ekip gelmeyen herkezi kara listeye alıcam ona göre...
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
484
aman ablacım bizim için de hasta etmeyin fıstığımızı sakın sağlığınızdan öenemli değil !! ama başımızın üstünde yeriniz var !!! :rendeer:

yok ablam bu aydan sonra kolay kolay hasta olmaz sadece nezle olur havaya guvenmezsem zaten gelmem o benım canım kıyamam ona:salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
hoşbulduk abicim denizanası gelmeme gibi bi lüksün yok canım seninle daha tanışmadık kısmet o güneymiş...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kım dedı uzak dıye ısteyene her yer yakındır bız motorcuları cocukla takıp etık ayıp su kelımeyı soylemeyın zoruma gıdıyo:farao:

sıze lafımız yok ablaa bu arada sız fuara gıtmeden kahvaltıya gelmısmıydınız ? geldıysenız bızım yan masadaydınız :queen:

selam millet burdan belkiyi işaretleyen hayırı işaretleyen hatta organizasyon akşamı bizi ekip gelmeyen herkezi kara listeye alıcam ona göre...

abım supersın işte bu yaa :rendeer:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst