[M.T. İstanbul] Avcılar Sahilde Mangal Vaarrr 19 NİSAN PAZAR

Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Sizler sag olun;)

Bu arada cevre ilcelerdeki arkadasları goremıyorum
Avcılar o kadar uzak mı yaa
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
uzak muzak demeyin arkadaşlar gözünüzü seveyim biz nerelerden kalkıp geliyoruz :) olmadı bi metrobüse atlayıp gelin :)
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Neyse ben kaçar arkadaşlar, yarın akşam görüşürüz umarım :) :king::king:
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
484
slm mıllet. sahıl kenarı dımı caner bız zor gelırızsımdıden kusura bakma ablası
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
:) başarılar ozaman şimdiden :cat:

**********************
ARKADAŞLAR gelmek isteyip te motoru olmayanlar metrobüs vs vasıtalarla avcılar a ulaşınca 0534 639 92 40 bana ulaşsınlar motorlarla gelir alırız :cat:

ayrıca tam zamanı 8 değil yani bakmayın 8 de buluşucaz mangalı yakana kadar işte anca 9 u görürüz siz nezaman gelirseniz buyurun avcılar a sahile gelmeyi dert etmyin alırız:)
**********************
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz dostlarımız için avcılarada geliriz karsada gideriz canercim :bounce:

(Allahım bunu benmi söyledim şakaydı karsa kadar gidemem :p )

laf agızdan bır kere cıkar söz yıgıtın (devamını unuttum kamcımı neydı):queen: nese bu arada sen dostların ıcın avcılara gelıosun ama orda evet yazmıo :bounce:

inşallah banu gelmeyi istiyorum :cat:

gelmede goreyım cagla apla ya gelıcem dedın onada sen bole deıldın ama ya verdıgın sozu tutardın yaaa cıköfteye beklıorum kan cıkar :cherry::mrgreen::queen:

slm mıllet. sahıl kenarı dımı caner bız zor gelırızsımdıden kusura bakma ablası

ama abla olmazki yaaaa

:) başarılar ozaman şimdiden :cat:

**********************
ARKADAŞLAR gelmek isteyip te motoru olmayanlar metrobüs vs vasıtalarla avcılar a ulaşınca 0534 639 92 40 bana ulaşsınlar motorlarla gelir alırız :cat:

ayrıca tam zamanı 8 değil yani bakmayın 8 de buluşucaz mangalı yakana kadar işte anca 9 u görürüz siz nezaman gelirseniz buyurun avcılar a sahile gelmeyi dert etmyin alırız:)
**********************

caner su ilhan1154u gaza getırımde gelırız ıns avcılar yakın benzın yakmaz falan derım gaza getırırım ben onu malum bende hala motor yok yoksa bızde b.düzündeyız ama olmadı ev arkının arabayla gelırsız olmadı dıı dıııt sesıne butun otobusler benım :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
size bişi diyemem ablacım ama gelmiş kadar oluyorsunuz merak etmeyin kulaklarınızı çınlatırız :) öptm deniz i:)

slm mıllet. sahıl kenarı dımı caner bız zor gelırızsımdıden kusura bakma ablası

****************************

çağla ablacım nezaman yetişirse gelicek biz alıcaz arkadaşlar :) teşekkür ederim çağla ablacım bitanesin sen :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
484
laf agızdan bır kere cıkar söz yıgıtın (devamını unuttum kamcımı neydı):queen: nese bu arada sen dostların ıcın avcılara gelıosun ama orda evet yazmıo :bounce:



gelmede goreyım cagla apla ya gelıcem dedın onada sen bole deıldın ama ya verdıgın sozu tutardın yaaa cıköfteye beklıorum kan cıkar :cherry::mrgreen::queen:



ama abla olmazki yaaaa



caner su ilhan1154u gaza getırımde gelırız ıns avcılar yakın benzın yakmaz falan derım gaza getırırım ben onu malum bende hala motor yok yoksa bızde b.düzündeyız ama olmadı ev arkının arabayla gelırsız olmadı dıı dıııt sesıne butun otobusler benım :queen:

ama bzım bebegımız var hava guzel olursa belkı:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ablacım 15 nisan a kadar havalar 14-15-16 derecelerde güneşli olarak seyredicekmiş sanıyorum akşam rüzgarlı olur ama inş sıcak olur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst