- Katılım
- 27 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,059
- Konu Yazar
- #341
elektro marketten harici disk aldım 2tb fiyatı 299 bonusa vade yaptılar 325 e geldi.
niyeti olan var ise fiyatı diğerlerine oranla gayet iyi. hatta ben aldığımda sonuncuyu almıştım bostancıdaki yerden.
laptopa win7 kurdum hdmi ile xp varken bağlandığında ses iletmiyordu şimdi seside iletiyor.
mis gibi oldu tam istediğim seyir sistemini kurmuş oldum.
yalnız sıkıntı bs player ile film izlerken altyazıları görüntünün altındaki siyah bölgeye almıyor.
hayırlı olsun:rendeer:
W7 kullananlar Bs player ile ilgili sorun yaşıyor sanırım, onun yerine başka bir program kullan sorun çözülür.