[M.T Bilgi İşlem ve Bilgisayarcılar]Grubu

Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Edii anlar misin overclocktan anliyosan hayrina iki anakart soyle bari?

Yok anlamam diyorsan en guzel asit damarlarindaki kanda mevcut uretmesini bil yeter.:cherry:

AydoganX O kar efekti sadece 3dfx li kartlarda vardi.

Aynen o bugi bende cok kullanirdim ya 22-0 biten maclarim vardi tamamiyla ego tatmini icin.:mrgreen:

Abinle yaptiginin aynisini bizde abimle yapardik o mouse ben klavye hep yenerdi beni, playstation aldik onda da hep yendi hic zaferim olmadi penaltilar haric abime.Ben brezilya oluyodum o da konyaspor yine yeniyordu ya.:pr:

Overclock zevkli is ya o heycani guzel zaten ya yakarsam karti diye yusuf yusuf atiyo insan.Voodoo da efsanedir bu konuda 32 cmlik ekran karti cikarmisti adamlar nereye takicagini sasiriyordu insan.:cherry:Nvdia aldi berbat etti herseyi.

Cerrahi abi ben senin bilgisayarci oldugunu bilmiyordum ya vay be.:)
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Arkadaşlar kimse bilmiyor mu msn sorununu:( Kafayı yiyeceğim.Ne yaptıysam olmadı. . .

Biraz daha ayrintili bilgi versen.

Hata mesaji aliyor musun kapandiginda?

Virus taramasi yaptin mi?Yaptiysan hangi programi kullandin?

Butun calisan programlari kapatip tekrar denedin mi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Edii anlar misin overclocktan anliyosan hayrina iki anakart soyle bari?

Yok anlamam diyorsan en guzel asit damarlarindaki kanda mevcut uretmesini bil yeter.:cherry:

AydoganX O kar efekti sadece 3dfx li kartlarda vardi.

Aynen o bugi bende cok kullanirdim ya 22-0 biten maclarim vardi tamamiyla ego tatmini icin.:mrgreen:

Abinle yaptiginin aynisini bizde abimle yapardik o mouse ben klavye hep yenerdi beni, playstation aldik onda da hep yendi hic zaferim olmadi penaltilar haric abime.Ben brezilya oluyodum o da konyaspor yine yeniyordu ya.:pr:

Overclock zevkli is ya o heycani guzel zaten ya yakarsam karti diye yusuf yusuf atiyo insan.Voodoo da efsanedir bu konuda 32 cmlik ekran karti cikarmisti adamlar nereye takicagini sasiriyordu insan.:cherry:Nvdia aldi berbat etti herseyi.

Cerrahi abi ben senin bilgisayarci oldugunu bilmiyordum ya vay be.:)

hacı 3 tane kart yaktım 2 tanesi garantiden değişti korkma ver voltajı ver voltajı :)
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
hacı 3 tane kart yaktım 2 tanesi garantiden değişti korkma ver voltajı ver voltajı :)

1 anakart garantiden degisti,4 ekran karti 3 tanesi deneme amacli eski kartlar idi digeri hala icimde oturdu gitmiyor.
Geri kalan denemelerim basarili idi GeForce FX 5750 ile inanilmaz basari elde etmistim nerdeyse %20 ye yakin bir hiz asirimi basarmistim ama makina cok isindiginda kendini kapatiyordu, buyuk ihtimal yetersiz sogutmadan dolayi sonra zaten o kart gitti yerine tas gibi ATI Rodeon 1600 geldi onuda overclockla kucuk bi canavara donusturdum ekstra 3 fana mal oldu bana.:)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Biraz daha ayrintili bilgi versen.

Hata mesaji aliyor musun kapandiginda?

Virus taramasi yaptin mi?Yaptiysan hangi programi kullandin?

Butun calisan programlari kapatip tekrar denedin mi?

Hiçbir hata vermiyor.Bütün programlar kapalıyken denedim.Avast kullanıyorum.Hiç virüs bulamadı. . .Programı tamamen kaldırıp tekrar kuruyorum ama yine olmuyor.Bu msn bilgilerinin saklandığı klasörü silsem?Mesela kullanıcı adı felan.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Hiçbir hata vermiyor.Bütün programlar kapalıyken denedim.Avast kullanıyorum.Hiç virüs bulamadı. . .Programı tamamen kaldırıp tekrar kuruyorum ama yine olmuyor.Bu msn bilgilerinin saklandığı klasörü silsem?Mesela kullanıcı adı felan.

Isletim sistemin Xp mi Vista mi 7 mi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi ara bi oc yapar foto atarım sana :)
bu arada bi abimden öğrendiğim önemli olan hayvani olarak oc yapmak değil stabil olarak sistemi çalıştırabilmek :D
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar kimse bilmiyor mu msn sorununu:( Kafayı yiyeceğim.Ne yaptıysam olmadı. . .

Ne kadar garip bir çözüm olsada bilgisayarın sistem saatini ve tarihini kontrol et.
Bir arkadaşım da bu şekilde oturum açamıyordu.
Yapmadığım denemediğim şey kalmadı.
En sonunda yeni sistem yükledim hala hata devam ediyordu. Kafayı yedirtecekti bana. :pr:
Meğer sistem tarih ve saati güncel değilse MSN oturum açamıyormuş.
Bu bir bug'mu anlayamadım ama çok sinrlenmiştim o zaman.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elime gecme diyorum bende sana o kadar :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:56 ----------



Hosbulduk kardesim benim..
Nasılsınız bakalım iyimizisinz ?

İyi abi ne olsun kendime vakit ayırmaya çalışıyorum.
sen nasılsın abi ?
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
bi ara bi oc yapar foto atarım sana :)
bu arada bi abimden öğrendiğim önemli olan hayvani olarak oc yapmak değil stabil olarak sistemi çalıştırabilmek :D

Abin eli opulcek adammis bak ben ona deginmedim hic.

Oc yaparken zaten stabil yakalayamazsaniz hic bir anlami olmaz yani oc yapmis sayilmazsiniz, onemli olan hem hayvani hemde stabil bi sistem olmasi.

Yani stabil caliscak diyede 425mhz cekirdek hizini 450de sabitleyip oc yaptim denmez 1 fps bile artis alamazsin oyunlarda.:cat:O yuzden verebildigin kadar coskuyu vericeksin.:bounce:

immortalboss
AydoganX arkadasim dogru demis sistem saatini bi kontrol et, msn live mi yuklu?
Plus var ise kaldir yada herhangi bir eklenti var ise, eklentiler msn in duzenli calismasini bozabilir.
Ve en yeni surum ise beta falan filan ise stabil olmayabilir yani ufak tefek buglar olabilir, bir diger tavsiyem bir eski surumu bulup yuklemen ve oyle denemen.
Bir soru daha Windows un orjinal mi acaba?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abin eli opulcek adammis bak ben ona deginmedim hic.

Oc yaparken zaten stabil yakalayamazsaniz hic bir anlami olmaz yani oc yapmis sayilmazsiniz, onemli olan hem hayvani hemde stabil bi sistem olmasi.

Yani stabil caliscak diyede 425mhz cekirdek hizini 450de sabitleyip oc yaptim denmez 1 fps bile artis alamazsin oyunlarda.:cat:O yuzden verebildigin kadar coskuyu vericeksin.:bounce:

immortalboss
AydoganX arkadasim dogru demis sistem saatini bi kontrol et, msn live mi yuklu?
Plus var ise kaldir yada herhangi bir eklenti var ise, eklentiler msn in duzenli calismasini bozabilir.
Ve en yeni surum ise beta falan filan ise stabil olmayabilir yani ufak tefek buglar olabilir, bir diger tavsiyem bir eski surumu bulup yuklemen ve oyle denemen.
Bir soru daha Windows un orjinal mi acaba?

şu an sistem fena olmadığı için oc ile uğraşmıyorum ama akşam senin için biraz kastırayım pc yi. :) p4 3.0 ı 4.2 ye kadar oc lemiştim vakti zamanında ne işlemcilerdi be.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Herkese selamlar, 2-3 gündür yoktum... edi gel boşver oc moci :mrgreen: kart yakmanı istemiyorum... benim gibi takıl yorma kafanı, sat eskiyi al yeniyi... jubaa kart yakmayı seviyor, küçüklügünden beri yanmış kartları tutuyor,kolleksiyon meraklısı, çocuklarına gösterecek bakın ben bu kadar kart yaktım diye:p
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
selam..

sorunum şu dangalak yiğenime tüm fotoları bir cd de topla sonra sil demiştim format olayı için

oda cd kopyaladım die silmiş geri kafalı şimdi gitti bissürü fotolarım onları geri kazanma şansım varmıı musti bizamanlar bi program var kurtara bilirsin demiştii evet sorunum buu
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Elime gecme diyorum bende sana o kadar :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:56 ----------



Hosbulduk kardesim benim..
Nasılsınız bakalım iyimizisinz ?

Burası bilgisayar sektörüne gönül vermiş insanların mekanı erhan.Akşama kadar pc başında solitaire oynayanların değil..Uzayıver sana zahmet :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 ----------

selam..

sorunum şu dangalak yiğenime tüm fotoları bir cd de topla sonra sil demiştim format olayı için

oda cd kopyaladım die silmiş geri kafalı şimdi gitti bissürü fotolarım onları geri kazanma şansım varmıı musti bizamanlar bi program var kurtara bilirsin demiştii evet sorunum buu

Bildiğim kadarıyla birkaç program var evet.Ben bir tanesini kullanmıştım. Resim ve doc uzantılı dosyaları kurtarabiliyordu.Ama başarı oranı %40 diyeyim sana.Resimleri inanılmaz küçültüyor, istediğini bulamıyorsun ne var ne yok kurtarıyor.1000lerce resim arasında aradıklarının yarısı bile olmuyor genelde :p
Ha ama yıllar önceydi bu denemem.Şu sıralar neler var piyasada bilemicem
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
selam..

sorunum şu dangalak yiğenime tüm fotoları bir cd de topla sonra sil demiştim format olayı için

oda cd kopyaladım die silmiş geri kafalı şimdi gitti bissürü fotolarım onları geri kazanma şansım varmıı musti bizamanlar bi program var kurtara bilirsin demiştii evet sorunum buu

"Easy Recovery Professional" programını öneriririm.
Silinen partition'da ne kadar az değişiklik yapılmışsa, aradığın dosyayı kurtarabilme şansın o kadar yüksektir.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
selam..

sorunum şu dangalak yiğenime tüm fotoları bir cd de topla sonra sil demiştim format olayı için

oda cd kopyaladım die silmiş geri kafalı şimdi gitti bissürü fotolarım onları geri kazanma şansım varmıı musti bizamanlar bi program var kurtara bilirsin demiştii evet sorunum buu

Buradan indirdigin paketin icinde RECUVA programını kurup taratırsan sanırım hepsi kurtulur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------

Burası bilgisayar sektörüne gönül vermiş insanların mekanı erhan.Akşama kadar pc başında solitaire oynayanların değil..Uzayıver sana zahmet :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 ----------


taaa Melbourne den geyik yapacagına insanlara yardımcı ol Allah'ın spyware ı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst