- Katılım
- 17 Kas 2008
- Mesajlar
- 1,116
Edii anlar misin overclocktan anliyosan hayrina iki anakart soyle bari?
Yok anlamam diyorsan en guzel asit damarlarindaki kanda mevcut uretmesini bil yeter.:cherry:
AydoganX O kar efekti sadece 3dfx li kartlarda vardi.
Aynen o bugi bende cok kullanirdim ya 22-0 biten maclarim vardi tamamiyla ego tatmini icin.:mrgreen:
Abinle yaptiginin aynisini bizde abimle yapardik o mouse ben klavye hep yenerdi beni, playstation aldik onda da hep yendi hic zaferim olmadi penaltilar haric abime.Ben brezilya oluyodum o da konyaspor yine yeniyordu ya.
r:
Overclock zevkli is ya o heycani guzel zaten ya yakarsam karti diye yusuf yusuf atiyo insan.Voodoo da efsanedir bu konuda 32 cmlik ekran karti cikarmisti adamlar nereye takicagini sasiriyordu insan.:cherry:Nvdia aldi berbat etti herseyi.
Cerrahi abi ben senin bilgisayarci oldugunu bilmiyordum ya vay be.
Yok anlamam diyorsan en guzel asit damarlarindaki kanda mevcut uretmesini bil yeter.:cherry:
AydoganX O kar efekti sadece 3dfx li kartlarda vardi.
Aynen o bugi bende cok kullanirdim ya 22-0 biten maclarim vardi tamamiyla ego tatmini icin.:mrgreen:
Abinle yaptiginin aynisini bizde abimle yapardik o mouse ben klavye hep yenerdi beni, playstation aldik onda da hep yendi hic zaferim olmadi penaltilar haric abime.Ben brezilya oluyodum o da konyaspor yine yeniyordu ya.
Overclock zevkli is ya o heycani guzel zaten ya yakarsam karti diye yusuf yusuf atiyo insan.Voodoo da efsanedir bu konuda 32 cmlik ekran karti cikarmisti adamlar nereye takicagini sasiriyordu insan.:cherry:Nvdia aldi berbat etti herseyi.
Cerrahi abi ben senin bilgisayarci oldugunu bilmiyordum ya vay be.